Ben
Fixed my ass...Luco schreef:'Eric-328 schreef:Outsider; Hyundai santa fe. Heerlijk reisauto vol met opties. Erg comfortabel! Rijdt ook zeker niet slecht.
Voorlopig ruimte, ook op de achterbank. Mijn vrouw rijdt hem. Ik ervaar het als een vooruitruitgang als ik van de x5 in de santa fe stap, Rijdt stukken beter.
Gefixt
overloper
NSXRS schreef:Ik heb mezelf een nieuwjaarscadeau gegeven.. ben gezwicht voor de grootste SUV met de ster.![]()
Via MB dealer van 1e eigenaar met 1 jaar volledige MB garantie bijgekocht: GL500, met vrijwel alle opties, 03/2007 met 85K Km, dit is de enige Suv die aan al mijn eisen voldoet,levering over ca. 3 weken.
Nu moet ik om ehhh.... meningsverschillen.... thuis te voorkomen maar eens in het wagenpark gaan ruimen... In eerste instantie komen te koop een zwarte Porsche Cayenne Turbo uit 06/2005 ca. 88K Km en een zwarte Subaru Outback 3.0R uit 08/2004, ca. 66K Km. Dus super lage Km..
Liefhebbers hier??
Bij mijn BMW vrienden, die renault scene heb ik nu wel gehadEric-328 schreef:Fixed my ass...Luco schreef:'Eric-328 schreef:Outsider; Hyundai santa fe. Heerlijk reisauto vol met opties. Erg comfortabel! Rijdt ook zeker niet slecht.
Voorlopig ruimte, ook op de achterbank. Mijn vrouw rijdt hem. Ik ervaar het als een vooruitruitgang als ik van de x5 in de santa fe stap, Rijdt stukken beter.
Gefixt
overloper![]()
Waar heb jij als "rasoverloper" jouw wensballon opgelaten met oud op nieuw?
Die in zuidoost? Verschrikkelijke Nissan dealer, ben daar ook nooit geholpen (2x geweest met serieuze interesse in het aanbod, zakelijk)alt schreef:RudgerK, ook bij Datsun Amsterdam geweest, de enigste verkoper was ingesprek, naar de Infinity's gekeken, nette auto's van binnen, maar de het model, niet mijn smaak.
Booooh, de X6, moet ik aan de trekkertrek denken, je kan de X6 zo voor de sleepwagen zetten.
Marc R: in HHW verblijf ik.
Vrijdag met de Benz proefrijden.
idd mooie "midi-SUV"Joël D. schreef:Volvo XC60?
Eens allemaal look a like PC Hoofttractoren c.q. lulverlengerHielke schreef:Een SUV, treurnis in het kwadraat behalve wanneer je rechtuit rijdt.
Maar ieder z'n meug alt![]()
Even los van hoe het rijdt vind ik dit wel een fraaie SUV ! Sjieke verschijning.alt schreef:Vandaag in de meest luxe Benz ML350 met luchtvering gereden.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=238968057" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat reed een eind beter en jammer dat de bekleding wit is.
Het is echt een 30 km-zone auto, zonder je gas los te laten glijd de Benz over de drempels.
Enkel de prijs, in Duitsland is de vraagprijs van zo een Benz €.21.000.00 minder.
Als ik het goed heb zit er €15.000.00 bpm op de auto en betaal je het eerste jaar € 10.000.00 + €. 500.00 invoeradvieskosten, dan scheelt dat €. 10.000.00.
En dat is meer dan mijn aow, waar ik 49 jaren voor betaald heb..
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Berry1000RR, erwin20vt, SlowCo, Will F. en 2 gasten