Jonh schreef:Dank je. Is trouwens een Twingo.jos_br schreef:Danku Jonh, beelden vanuit de Clio zien er goed uit!
Jos.

Jos.
Jonh schreef:Dank je. Is trouwens een Twingo.jos_br schreef:Danku Jonh, beelden vanuit de Clio zien er goed uit!
Jos.
jos_br schreef:![]()
, ga ik maar verder in de Polo.........
Jos.
My pleasure, en jij ook bedankt, prachtig om een sub met 50pk meer te ervaren, geweldig!Alexsti schreef:Enrico, nog bedankt voor de gezelligheid tijdens het meerijden !
Jonh schreef:Ook al had ik 1 van de minst snelle auto's zoniet de langzaamste, toch erg naar m'n zin gehad. Ook veel geleerd tijdens de circuittraining maar nog zo'n training zou geen kwaad kunnen denk ik.![]()
Hier ook een filmpje van mij.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TXyulsN- ... 8orE4Cx7_Q[/youtube]
Ah, dat was jij dus met dat mooie geluid.Erik K. schreef:Thx! Leuk om mezelf na 14:40 te zien en horen rijden
Ja klopt, ik heb jou ook nog op video staan, komt vermoedelijk morgen online!Jonh schreef:Ah, dat was jij dus met dat mooie geluid.Erik K. schreef:Thx! Leuk om mezelf na 14:40 te zien en horen rijden
Leuk.Erik K. schreef:Ja klopt, ik heb jou ook nog op video staan, komt vermoedelijk morgen online!
Jonh schreef:Leuk.Erik K. schreef:Ja klopt, ik heb jou ook nog op video staan, komt vermoedelijk morgen online!
Merci, mooie plaat!Robin Hartog schreef:@Tim:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten