@ Fasteddie Nu snap ik waarom, dat gas erop gaat wel lukken
@ Rest Wat wonen er een hoop DF'ers in Brabant. Lente/zomer/whatever tourtocht omgeving Brabant een idee?
Vanmiddag, gezien ik vandaag vrij had, nog een lekker stukje weze touren met de 206. Bij de start was het verschil al meteen merkbaar. Geen trillen, geen meldingen, gewoon een en al rust in de auto. Vervolgens was ook bij het sportief rijden op een aantal afgezonderde wegen het vervangen van de draagarmen goed te merken. Vooral wanneer de ongergrond slechter werd, de auto bleef strakker en stiller rijden dan voorheen. Al met al een goede investering dus
Tijdens het touren ook nog een nieuwe Seat Ibiza in FR uitvoering tegen gekomen welke wel wou sporten. Gezien ik steeds enorm hard inliep op de auto vertrouwde ik het niet helemaal.. Na een kijkje op ovi rdw kwam ik er dus achter dat het een 1.2 benzine was met wel 77 hele kw's

Bleek dus een neppe FR te zijn. Zoiets al een keer eerder gehad met een Golf R32, bleek zelfs een diesel te zijn.
Gezien ik voor mijn studentenbudget toch een aardige smak geld heb mogen achterlaten, zullen de DF upgrades nog even moeten wachten en ga ik beginnen met enkele kleinere zaken.
-Carlink ipod interface voor de RD3 radio(word aangesloten op de stekker voor de CD wisselaar)
-Velgen plastidippen(gezien hoop krassen e.a. schade van vorige eigenaar)
-Sportstuur + naaf plaatsen(gezien mijn lange stelten staat het stuur op 't hoogste punt nèt te ver weg)
Stuur zal wss een 3 spaaks 90mm diepe Ltec variant worden en qua plastidip na het vorige idee van zwart, toch niet 100% zeker over de kleur. Er zijn nog genoeg andere (leuke) keuzes mogelijk.(zwart, blauw, gunmetal grijs, rood, wit. geel) Misschien eens zien of ik mijn vriendin kan overtuigen met photoshop aan de slag te gaan, om een beetje een idee te krijgen van de kleuren onder mijn auto. Ikzelf kan hier namelijk totaal niet mee overweg