Hij was netjes op tijd om een lege baan te zienRobin Hartog schreef:Ben je wel naar het goede circuit gereden, of..?Nutkees schreef:Ik ben er rond 15:00uur, kan helaas niet eerder weg vandaag.....

Hij was netjes op tijd om een lege baan te zienRobin Hartog schreef:Ben je wel naar het goede circuit gereden, of..?Nutkees schreef:Ik ben er rond 15:00uur, kan helaas niet eerder weg vandaag.....
Druk bezig met de foto's, een dezer dagen op deze site!Roy RS schreef:Als er iemand weet tzt waar de filmpjes en foto's staan online dan hoor ik het graag!
Hahaha, ik zag je een keer in Hugenholtz echt bumperkleven en bij uitkomen er direct voorbijHans R schreef:Alleen die les auto's!!![]()
Hadden die wel een kenteken / mochten die wel in de straatauto sessie rijden ?Hans R schreef:Alleen die les auto's!!![]()
gash schreef:Dit was mijn eerste df-trackday en tevens mijn 1e keer op het circuit met mooi weer. Een hele ervaring!Tot mijn spijt was mijn bandenspanning waarschijnlijk veel te hoog: de wegligging was belabberd, gigantisch veel onderstuur. Alle vier de Conti's helaas afgeschreven. Ik moet nog veel leren. Volgende keer hopelijk beter!
Jij trekt je wielmoeren of -bouten nooit na met de momentsleutel?ProfZB schreef:Inderdaad een topdag.
Ow ja vandaag weer iets nieuws geleerd: wielbouten moeten goed vast zitten voordat je op circuit gaat.
Ik heb zeker lol gehadRoy RS schreef:
Maar je hebt wel lol gehad toch?!
Zijn de banden echt aan flarden of hebben ze alleen het profiel naar buiten gerold? Dat rij je er namelijk wel weer vanaf vaak en ziet het er in t begin wat dramatisch uit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten