Autokeuze afzeiken raakt je dat?
-
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Re: Autokeuze afzeiken raakt je dat?
Gelukkig niet, zou nog goed pijn doen ookLuco schreef:Jouw nemen ze wel serieus zekerBram schreef:Daarom neemt niemand jou ook serieus hier![]()
![]()

-
OnlineLuco

Moet toch wat zeggen, nee zolang mensen een beetje realistisch zijn over hun eigen keuze is er niks mis mee, maar de lieden die hun eigen keuze boven al het andere zetten ben ik wel gauw klaar mee, er is zoveel leuks.
Zelfde als die azijnpissers die maar blijven zeiken dat een fwd per definitie onderstuurd is terwijl ze zelf in een auto rijden die net zo onderstuurd is en 25 jaar geleden voor het laatste in een fwd hebben gereden.
-
Het interesseert me wel maar het raakt me niet. Inmiddels weet ik wel raad met goed of minder goed bedoelde reacties.
Je moet ze soms eens zien kijken als ik m'n 1er een saaie auto vind en dat ik m'n MR2 ('93) mis, prachtig! Hoeveel mensen zich blind staren op een nieuwere auto is absoluut ongekend. Je hoort ze nooit over afschrijving gek genoeg.
Elke auto kan een goeie auto zijn, het gaat er maar net om wat je belangrijk vind.
Je moet ze soms eens zien kijken als ik m'n 1er een saaie auto vind en dat ik m'n MR2 ('93) mis, prachtig! Hoeveel mensen zich blind staren op een nieuwere auto is absoluut ongekend. Je hoort ze nooit over afschrijving gek genoeg.
Elke auto kan een goeie auto zijn, het gaat er maar net om wat je belangrijk vind.
- Macboy
Naar mijn idee heeft een forum bestaansrecht als je met volwassenen onder elkaar kan discussiëren over verschillende onderwerpen zonder dat het disrespectvol wordt. Helaas gebeurt dat vaak niet.
Wat mij met name stoort is: het onnodig negatief posten en dat keer op keer blijven herhalen. Met onnodig negatief bedoel ik ongefundeerd en niet constructief: het voegt dus NIETS toe aan de discussie en als iets niets toevoegt is het dus ook geen discussie meer en dus een forum onwaardige post.
Voorbeeld: Rico in het horloge draadje waarin hij zegt "afschuwelijk dat brons". Heeft net iemand €24.000 uitgegeven aan een horloge en dan hoor je zoiets. Betekent dat dan dat je alleen moet posten als je iets mooi vindt ? Nee want dan waren we geen forum want dan hoefden we niet te discussiëren. Definitie van discussie is immers dat je het niet met elkaar eens bent en elkaar met argumenten probeert te overtuigen. In elk geval op zijn minst het informeren van de ander.
Wat je dan beter kan doen is het horloge bekijken en lelijk vinden en dan gewoon niets posten. Maar goed mensen vinden het kennelijk belangrijk dat hun niet belangrijke mening het internet op gaat dus dan moeten we maar posten dat iets afschuwelijk is toch ? Prima als je die mening toegedaan bent maar breng het dan gewoon wat meer volwassen en onderbouw het dan tenminste. Zeg bijvoorbeeld dat je zelf( totaal) niet van brons houdt, of dat je vindt dat het er oubollig uitziet of weet ik veel wat. Motiveer het in elk geval een beetje. Wat je ook kan doen is zeggen dat je het zelf afschuwelijk vindt, maar dat je wel kan begrijpen dat iemand het mooi vindt. Je geeft dan je mening maar je houdt het dan wel positief en dus constructief.
We vinden het allemaal leuk om bevestiging te krijgen. Sommigen hebben dat helaas nodig, maar het merendeel hier heeft dat helemaal niet nodig. Het merendeel hier zal schijt hebben aan wat de rest vindt. Maar toch hoor je liever dat iemand je aardig vindt dan dat iemand je een lul vindt. Ook al interesseert het je niet wat ze van je vinden omdat je sterk genoeg in je schoenen staat, maar je hoort het wel graag. Positieve energie is altijd beter dan negatieve energie. Helemaal als het onnodig is. Met als dieptepunt het keer op keer op keer herhalen van je mening dat je het zo lelijk vindt. Terwijl er niemand is die het interesseert als je iets niet mooi vindt. Maar mensen vinden het wel leuk als iets mooi is. Maar je mening - ongeacht of je iets mooi of lelijk vindt - interesseert mensen wel, dus daaronder valt je onderbouwing waarom je iets vindt. En niet alleen dat je iets vindt.
Het gekke is je zit op een forum om gelezen te worden. Om dus je mening te kunnen geven en dat iemand dat vervolgens man lezen. En niet alleen om je mening te ventileren voor jezelf toch ? Er is niemand die zit te wachten op onnodige negativiteit. Mensen lezen daar overheen. Dus waarom dan toch opschrijven ? Waarom niet gewoon achterwege laten ? Waarom niet gewoon draadje skippen ? En waarom blijven herhalen ? Wat heeft een forum aan die negativiteit ? Is het dan toch een soort van ontkenningsfase ? Is het iets menselijks of misschien juist iets Nederlands ? Het niet gunnen en het jaloerse diepgeworteld in je hebben ?
Ik ben er niet helemaal uit. Ik weet wel dat positiviteit de mens verder brengt dan onzinnig negatief doen. Juist op een publiek forum waar je zelf mag kiezen in welke draadjes je kijkt. En toch moeten mensen dan hun mening geven terwijl niemand het interesseert of niemand ze serieus neemt. Is het dan gewoon trollen om het trollen of zit er meer achter ?
In Canada leeft het volk op een veel hoger geluksniveau dan in Amerika. Onderzoek heeft aangetoond dat de nieuwsbenadering daar heel bepalend voor is. Nieuws over geweld en de dood maakt mensen bang en nieuws over de geboorte van een jong kind maakt mensen blij. Positief nieuws brengen heeft de mensheid verder gebracht (vrede) dan negatief nieuws (oorlog).
Nogmaals het gaat er niet om dat we ons hier als vrouwen gaan gedragen en alleen maar poeslief doen en allemaal dezelfde mening zijn toegedaan. Het gaat om de manier waarop je dat doet en de frequentie daarvan. Dat zet de weg immers naar een gezellig forum open of doet keihard de deur dicht.
Een betere wereld begint bij jezelf...
Wat mij met name stoort is: het onnodig negatief posten en dat keer op keer blijven herhalen. Met onnodig negatief bedoel ik ongefundeerd en niet constructief: het voegt dus NIETS toe aan de discussie en als iets niets toevoegt is het dus ook geen discussie meer en dus een forum onwaardige post.
Voorbeeld: Rico in het horloge draadje waarin hij zegt "afschuwelijk dat brons". Heeft net iemand €24.000 uitgegeven aan een horloge en dan hoor je zoiets. Betekent dat dan dat je alleen moet posten als je iets mooi vindt ? Nee want dan waren we geen forum want dan hoefden we niet te discussiëren. Definitie van discussie is immers dat je het niet met elkaar eens bent en elkaar met argumenten probeert te overtuigen. In elk geval op zijn minst het informeren van de ander.
Wat je dan beter kan doen is het horloge bekijken en lelijk vinden en dan gewoon niets posten. Maar goed mensen vinden het kennelijk belangrijk dat hun niet belangrijke mening het internet op gaat dus dan moeten we maar posten dat iets afschuwelijk is toch ? Prima als je die mening toegedaan bent maar breng het dan gewoon wat meer volwassen en onderbouw het dan tenminste. Zeg bijvoorbeeld dat je zelf( totaal) niet van brons houdt, of dat je vindt dat het er oubollig uitziet of weet ik veel wat. Motiveer het in elk geval een beetje. Wat je ook kan doen is zeggen dat je het zelf afschuwelijk vindt, maar dat je wel kan begrijpen dat iemand het mooi vindt. Je geeft dan je mening maar je houdt het dan wel positief en dus constructief.
We vinden het allemaal leuk om bevestiging te krijgen. Sommigen hebben dat helaas nodig, maar het merendeel hier heeft dat helemaal niet nodig. Het merendeel hier zal schijt hebben aan wat de rest vindt. Maar toch hoor je liever dat iemand je aardig vindt dan dat iemand je een lul vindt. Ook al interesseert het je niet wat ze van je vinden omdat je sterk genoeg in je schoenen staat, maar je hoort het wel graag. Positieve energie is altijd beter dan negatieve energie. Helemaal als het onnodig is. Met als dieptepunt het keer op keer op keer herhalen van je mening dat je het zo lelijk vindt. Terwijl er niemand is die het interesseert als je iets niet mooi vindt. Maar mensen vinden het wel leuk als iets mooi is. Maar je mening - ongeacht of je iets mooi of lelijk vindt - interesseert mensen wel, dus daaronder valt je onderbouwing waarom je iets vindt. En niet alleen dat je iets vindt.
Het gekke is je zit op een forum om gelezen te worden. Om dus je mening te kunnen geven en dat iemand dat vervolgens man lezen. En niet alleen om je mening te ventileren voor jezelf toch ? Er is niemand die zit te wachten op onnodige negativiteit. Mensen lezen daar overheen. Dus waarom dan toch opschrijven ? Waarom niet gewoon achterwege laten ? Waarom niet gewoon draadje skippen ? En waarom blijven herhalen ? Wat heeft een forum aan die negativiteit ? Is het dan toch een soort van ontkenningsfase ? Is het iets menselijks of misschien juist iets Nederlands ? Het niet gunnen en het jaloerse diepgeworteld in je hebben ?
Ik ben er niet helemaal uit. Ik weet wel dat positiviteit de mens verder brengt dan onzinnig negatief doen. Juist op een publiek forum waar je zelf mag kiezen in welke draadjes je kijkt. En toch moeten mensen dan hun mening geven terwijl niemand het interesseert of niemand ze serieus neemt. Is het dan gewoon trollen om het trollen of zit er meer achter ?
In Canada leeft het volk op een veel hoger geluksniveau dan in Amerika. Onderzoek heeft aangetoond dat de nieuwsbenadering daar heel bepalend voor is. Nieuws over geweld en de dood maakt mensen bang en nieuws over de geboorte van een jong kind maakt mensen blij. Positief nieuws brengen heeft de mensheid verder gebracht (vrede) dan negatief nieuws (oorlog).
Nogmaals het gaat er niet om dat we ons hier als vrouwen gaan gedragen en alleen maar poeslief doen en allemaal dezelfde mening zijn toegedaan. Het gaat om de manier waarop je dat doet en de frequentie daarvan. Dat zet de weg immers naar een gezellig forum open of doet keihard de deur dicht.
-
Tja ik zal wel weer het buitenbeentje zijn hier (niet alle pagina's door gelezen) maar ik vind het wel erg belangrijk hoe ik eruit zie in de auto en of die bij me past tegenover anderen. Zal mede zijn aan mijn opvoeding van 5 a 6 jaar midden oosten. Valt ie genoeg op en zegt ie genoeg van ik rij iets wat beter is dan de menigte van mijn leeftijd, nou gaat dit niet bij mij thuis op want daar ben ik dus dan weer net de minste van alles. Als ik met me vrienden uitga leen ik lekker 1 van hun reserve auto's zodat ik mezelf niet minder waardig voel tussen hun hypercars,
Hoeveel ik ook van mijn E46 hou (Als het niet hoef doe ik hem never nooit meer weg voor iets anders). toch rij ik er niet in in de omgeving van vrienden puur omdat ik tegenover hun weer een armoedzijer ben, en dat dan ook echt blijkt tussen ons tegenover mensen die je tegenkomt overal, en dat moeten we natuurlijk niet hebben (al helemaal niet tegenover de dames
)
just my personal 2 cents
Hoeveel ik ook van mijn E46 hou (Als het niet hoef doe ik hem never nooit meer weg voor iets anders). toch rij ik er niet in in de omgeving van vrienden puur omdat ik tegenover hun weer een armoedzijer ben, en dat dan ook echt blijkt tussen ons tegenover mensen die je tegenkomt overal, en dat moeten we natuurlijk niet hebben (al helemaal niet tegenover de dames

just my personal 2 cents
- GTRene
goed verhaal Ilija
-
tja ik zie dat als echt iets Europees, ze vinden het bijvoorbeeld geweldig van mijn vader als hij met zijn maserati aankwam (is helaas total loss gereden door een SUV die niet stopte voor een politie blokade) bij belangrijke meetings etc (mede omdat wij 2e van de weinigen zijn die als expats sport autos rijden), en zijn baas komt ook altijd of in een lambo of ferrari aanzetten. Daar is het een uiting van macht. Me vader zegt zelf altijd dat je meer voor elkaar krijgt (in die regio teminste) als je groter overkomt dan hun, en dat help je al mede met een dure auto voor te rijden.. Ook laat het daar zien dat je zaken goed gaan en dus wilt men in je investeren. meer als dat je in een prius of wat dan ook aankomt.Nutkees schreef:Hoe ziet men dat eigenlijk op zakelijk niveau?
Had vandaag nog een discussie over de Wrangler die ik ga bestellen en dat hij dat ook graag zou willen, maar dat hij daarmee niet bij klanten kan aankomen.
Ik persoonlijk vind het enorm raar dat je klanten mede bepalen of je wel of niet in een bepaalde auto mag rijden. Als ze het niet goedkeuren kunnen ze van mij doodvallen als ik daardoor geen handel heb. Dan zou ik die klant al niet eens willen.
Heb dat zelf nog niet meegemaakt, zitten immers in de Olie&Gas sector dus daar worden autos vaak al meer gewaardeerd, maar toch. Ga echt niet in een golf, v50 rijden omdat de klanten dat wel goed vinden. Lekker krom.
![]()
-
Volgens mij doe je jezelf zo grandioos te kort. Jij houdt van je auto, houden hun wel van hun auto? Misschien rijd je wel meer smiles per hourJeroen K. schreef:Hoeveel ik ook van mijn E46 hou (Als het niet hoef doe ik hem never nooit meer weg voor iets anders). toch rij ik er niet in in de omgeving van vrienden puur omdat ik tegenover hun weer een armoedzijer ben

-
Tja misschien wel maar de community is daar op super en hyper cars gebouwd en het uiterlijk vertoon moet ook wat hebben, mag dan wel de enige blanke zijn in de groep (vinden dames daar ook erg leuk) maar als er dan ook zulke autos staan ben je alsnog het haasjeTLRS schreef:Volgens mij doe je jezelf zo grandioos te kort. Jij houdt van je auto, houden hun wel van hun auto? Misschien rijd je wel meer smiles per hourJeroen K. schreef:Hoeveel ik ook van mijn E46 hou (Als het niet hoef doe ik hem never nooit meer weg voor iets anders). toch rij ik er niet in in de omgeving van vrienden puur omdat ik tegenover hun weer een armoedzijer ben
-
OnlineLuco
Beetje hypocriete post als je soms je commentaar op anderen leest.Macboy schreef:Naar mijn idee heeft een forum bestaansrecht als je met volwassenen onder elkaar kan discussiëren over verschillende onderwerpen zonder dat het disrespectvol wordt. Helaas gebeurt dat vaak niet.
Dus misschien zelf ook die laatste zin eens een keer toepassen.
- Petrolhead Tom
Eens met Luco. Maar als ik het eens objectief bekijk komt vrijwel iedereen hier wel eens heel lomp uit de hoek en vind het opeens super belangrijk om zijn mening te presenteren. Ik ben zelf geen haar beter dat weet ik ook. Misschien kan het hier inderdaad allemaal wel een stukje positiever en met wat meer onderbouwing.
Ik ga het in ieder geval eens proberen.
Ik ga het in ieder geval eens proberen.

- dvh
Autokeuze afkraken,raakt je dat?
Op de neus toch?
Op de neus toch?
- Macboy
Als je mijn post goed leest dan schrijf ik hoe het zou moeten zijn. Dat geldt dus voor iedereen, inclusief mezelf.
Ben dan wel benieuwd waar ik dan ongefundeerd negatief doe of iets ongemotiveerd afkraak. Dus post maar hier dan kunnen we het erover hebben. Als het klopt zal ik de eerste zijn om schuld te bekennen.
(ga aub niet in het M135i kijken want dan heb je daadwerkelijk geen reet van mijn post begrepen)
Overigens ook erg typerend de reactie van Luco. Dan schrijf je iets vanuit een positieve gedachte en in plaats van naar zichzelf te kijken externaliseert hij door te zeggen dat ik ook een lul ben. Gelukkig prikken we daar wel doorheen.
Ben dan wel benieuwd waar ik dan ongefundeerd negatief doe of iets ongemotiveerd afkraak. Dus post maar hier dan kunnen we het erover hebben. Als het klopt zal ik de eerste zijn om schuld te bekennen.
(ga aub niet in het M135i kijken want dan heb je daadwerkelijk geen reet van mijn post begrepen)
Overigens ook erg typerend de reactie van Luco. Dan schrijf je iets vanuit een positieve gedachte en in plaats van naar zichzelf te kijken externaliseert hij door te zeggen dat ik ook een lul ben. Gelukkig prikken we daar wel doorheen.
-
OnlineLuco
Dit is al de eerste, tjakkaMacboy schreef:
Is ook elke keer jouw opmerking, typisch een luco opmerking, man hoe kinderachtig kan je zijn, en dan moet jij het hebben over gefundeerde kritiek, terwijl je het zelf alleen maar met oneliners komt.
Denigrerende opmerkingen naar andermans vrouw ben je ook niet vies van en dan moet jij ineens de moraalridder gaan spelen, hou toch op man.
Ook typisch voor sommige DF-ers, ze mogen op alles en iedereen commentaar leveren, afzeiken enz enz, maar als ze zelf ergens op aangesproken worden gaan ze janken en worden ze persoonlijk
Gelukkig prikken we daar bij jouw ook doorheen hoor Macboy

-
ho ho stop met prikken heren... dat kan fout aflopen...
ilija is vorige week nog geopereerd...

ilija is vorige week nog geopereerd...
-
OnlineLuco
Dit is een inkoppertje Metchu, laat ik dat maar niet doen 

- Macboy
Luco je snapt het nog steeds niet. Ongefundeerd negatief doen of onnodig afzeiken hebben we het over. Jouw laatste post is prima. Daar onderbouw je het. Maar meestal onderbouw je het niet. Dat ik jou kinderachtig noem is gewoon de waarheid voor mij. Kun je natuurlijk van mening over verschillen. Maar ik motiveer ALTIJD WAAROM ik je kinderachtig vind. Daar gaat het om.
Dat je dat niet begrijpt is niet mijn schuld. Maar stiekum begrijp je het hartstikke goed want je laatste post is wel onderbouwd want anders ben je niet geloofwaardig.
Pak mij dus niet op mijn eigen woorden aub. Citeer dan gewoon waar ik iets onnodig heb afgekraakt en nogmaals dan beken ik op dat punt schuld. Ik ben niet heilig.
En dat over die vrouwen doet pijn he
Maar goed geef volgens mij altijd een smiley als ik ergens een grap maak. Sommige mensen snappen dan de betekenis van smileys niet. Logisch Luco, want die gebruik jij bij elk woord
Kortom: citeer me maar dan bespreken we dat. Ik trap niet meer in ongefundeerd schreeuwen. Gewoon citeren.
Dat je dat niet begrijpt is niet mijn schuld. Maar stiekum begrijp je het hartstikke goed want je laatste post is wel onderbouwd want anders ben je niet geloofwaardig.
Pak mij dus niet op mijn eigen woorden aub. Citeer dan gewoon waar ik iets onnodig heb afgekraakt en nogmaals dan beken ik op dat punt schuld. Ik ben niet heilig.
En dat over die vrouwen doet pijn he

Maar goed geef volgens mij altijd een smiley als ik ergens een grap maak. Sommige mensen snappen dan de betekenis van smileys niet. Logisch Luco, want die gebruik jij bij elk woord

Kortom: citeer me maar dan bespreken we dat. Ik trap niet meer in ongefundeerd schreeuwen. Gewoon citeren.
-
"Luco zoekt naar citaat Ilija"Macboy schreef:
- Macboy
Overigens heb ik honderden keren in topics die ik niet eens echt volg gepost in het kort: vette auto of mooie auto of mooi project. En dan kom jij zo na 3 uur zoeken met een ding dat je tegen me denkt te gebruiken en dat is voor jou dan de waarheid.
Naja wel grappig eigenlijk dat ik je zover heb gekregen om eindelijk eens een post te motiveren. Voor mij is dat gewoon pure winst. Na best hard werken de afgelopen dagen.
Voldoening !
Naja wel grappig eigenlijk dat ik je zover heb gekregen om eindelijk eens een post te motiveren. Voor mij is dat gewoon pure winst. Na best hard werken de afgelopen dagen.
Voldoening !
-
OnlineLuco
typische luco reactie
Is naar mijn mening heel erg ongefundeerd.
Maar goed maakt mij niet uit hoor, ik heb een hele gladde rug.
Ik ga niet het halve forum doorspitten om een citaatje op te zoeken, je weet zelf donders goed waar ik op doel.
Verder zet je er nu smiley bij en probeer je het met een geintje af te doen, maar ik zie verder geen serieuze reactie, zegt dus meer over jouw dan over mij.
Verder moet je misschien eens beter leren lezen, scheelt je een stuk frustratie.
Je zegt dat je bij jouw posts gefundeerde argumenten gebruikt, nou dan moet je misschien je eigen posts eens teruglezen.
Is naar mijn mening heel erg ongefundeerd.
Maar goed maakt mij niet uit hoor, ik heb een hele gladde rug.
Ik ga niet het halve forum doorspitten om een citaatje op te zoeken, je weet zelf donders goed waar ik op doel.
Verder zet je er nu smiley bij en probeer je het met een geintje af te doen, maar ik zie verder geen serieuze reactie, zegt dus meer over jouw dan over mij.
Verder moet je misschien eens beter leren lezen, scheelt je een stuk frustratie.
Je zegt dat je bij jouw posts gefundeerde argumenten gebruikt, nou dan moet je misschien je eigen posts eens teruglezen.
-
OnlineHielke
Jeroen K, beste jongen,
als die gejurkte vrienden van jou niet op zo'n beetje de grootste oliebel ter wereld leefden, dan reden zij op kamelen en jij op (om in je eigen beeldspraak te blijven) een ezel.
Die zieke maatschappij daar op de sociaal, cultureel, technologisch, en wetenschappellijk hoog ontwikkelde Noord Europese samenleving projecteren gaat niet werken. Dat we hier de rijkdommen afromen, dat het door jou beschreven pronkgedrag hier niet werkt, dat we het in deze regionen van egalitarisme en poldergedrag moeten hebben om in de vaart der volkeren leidend te zijn, dat ontgaat je in je post volledig. Zoek 's een stel nieuwe vrienden zou ik zeggen.
als die gejurkte vrienden van jou niet op zo'n beetje de grootste oliebel ter wereld leefden, dan reden zij op kamelen en jij op (om in je eigen beeldspraak te blijven) een ezel.
Die zieke maatschappij daar op de sociaal, cultureel, technologisch, en wetenschappellijk hoog ontwikkelde Noord Europese samenleving projecteren gaat niet werken. Dat we hier de rijkdommen afromen, dat het door jou beschreven pronkgedrag hier niet werkt, dat we het in deze regionen van egalitarisme en poldergedrag moeten hebben om in de vaart der volkeren leidend te zijn, dat ontgaat je in je post volledig. Zoek 's een stel nieuwe vrienden zou ik zeggen.
- Macboy
Re: Autokeuze afzeiken raakt je dat
Luco dit is inderdaad het niveau waar ik naar streef. Dat maakt discussiëren weer wat leuker. Dat ik mogelijk niet altijd gefundeerd doe komt omdat het ook niet leuk is om dat in mijn eentje te doen. Tegen een muur praten heet dat. Maar nu vind ik je gewoon en coole gast en laat je zien dat je meer bent dan alleen een schreeuwlelijk. Complimenten daarvoor.
Als je dit zo vol houdt, is het wat mij betreft bij deze opgelost
Als je meer van mij verwacht - je post suggereert namelijk dat je een sterke behoefte hebt dat ik ergens op reageer - dan moet je mij citeren. Zonder citaten ga ik er niet op in.
We spelen het spel op mijn manier of we spelen het niet. Het heeft mij heel veel moeite gekost om mensen uit te leggen dat ze iets moeten onderbouwen. Dan vind ik ook dat ik het recht heb om citaten te vragen zodat ik erop kan reageren. Daar waar jouw eerdere korte posts evident zijn geldt dit niet voor mijn posts.
Je hebt een citaat gegeven: "typische Luco reactie". Die zal ik je hier vertellen. Een typische Luco reactie is gewone van algemene DF bekendheid dus behoeft eigenlijk geen toelichting. Maar het is een ongefundeerde negatieve reactie met als enige doel om te trollen.
Daar heb je je definitie.
Voor de rest herhaal ik: als je zo doorgaat is de discussie wat mij betreft opgelost en anders moet je met citaten komen.
Als je dit zo vol houdt, is het wat mij betreft bij deze opgelost
Als je meer van mij verwacht - je post suggereert namelijk dat je een sterke behoefte hebt dat ik ergens op reageer - dan moet je mij citeren. Zonder citaten ga ik er niet op in.
We spelen het spel op mijn manier of we spelen het niet. Het heeft mij heel veel moeite gekost om mensen uit te leggen dat ze iets moeten onderbouwen. Dan vind ik ook dat ik het recht heb om citaten te vragen zodat ik erop kan reageren. Daar waar jouw eerdere korte posts evident zijn geldt dit niet voor mijn posts.
Je hebt een citaat gegeven: "typische Luco reactie". Die zal ik je hier vertellen. Een typische Luco reactie is gewone van algemene DF bekendheid dus behoeft eigenlijk geen toelichting. Maar het is een ongefundeerde negatieve reactie met als enige doel om te trollen.
Daar heb je je definitie.
Voor de rest herhaal ik: als je zo doorgaat is de discussie wat mij betreft opgelost en anders moet je met citaten komen.
-
en nu simpel nederlands, zo ongelofelijk goed ben ik nou ook weer niet in ons taaltje na 9 jaar afwezig te zijn geweest. en dat van die vrienden, nah ik vermaak me wel in mn M3 als ik niet met hun ben in hun omgeving pak ik wel lekker een ferrari of iets dergelijks is ook leukHielke schreef:Jeroen K, beste jongen,

-
OnlineLuco
Je vind jezelf wel heel wat he, we spelen het spel volgens mijn regels of niet.
Nou wat mij betreft mag je dan lekker alleen spelen, wat een arrogantie zeg.
Hieruit blijkt wel weer dat jij jezelf beter voelt dan een ander.
Slechte eigenschap.
Dus veel plezier met het alleen spelen.
Nou wat mij betreft mag je dan lekker alleen spelen, wat een arrogantie zeg.
Hieruit blijkt wel weer dat jij jezelf beter voelt dan een ander.
Slechte eigenschap.
Dus veel plezier met het alleen spelen.