Goed bezig!
Arsonistz - E30 332i S50B32 MTECHII - 2 Deurs - 1988
- Hitz
- Berichten: 2001
- Lid geworden op: 12 jan 2012, 11:09
- Auto: KIA
- Locatie: Flevoland
Re: Arsonistz - E30 332i S50B32 MTECHII - 2 Deurs - 1988
Kentekenplaathouders zijn wel het laatste waarover ik me druk zou maken bij een project als deze!
Goed bezig!
Goed bezig!
- MartijnGizmo
- Berichten: 13068
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
Re: Arsonistz - E30 332i S50B32 MTECHII - 2 Deurs - 1988
Lekker bezig geweest... spullen verzamelen is ook al een hobby op zich! 
-
Arsonistz
- Berichten: 260
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 14:01
Re: Arsonistz - E30 332i S50B32 MTECHII - 2 Deurs - 1988
Ben achter de schermen wel bezig met de ombouw. Project zit op het moment op een laag pitje. Ben nu alles een beetje aan het opfrissen. Ik kan ondertussen ook alweer wat werkzaamheden verrichten.
Ben nog bezig om de rembekrachtiger te vermaken, motor opfrissen, motorruimte klaar maken.
En het één en ander uitproberen.
Met name het uitproberen kost flink wat tijd. Er zijn ondertussen een hoop mensen mij voor gegaan met deze ombouw. Alleen heb ik bij sommige punten mijn twijfels en doe ik het liever op mijn ''eigen'' manier.
Ik probeer de sterkste punten uit div. projecten te halen om daar één geheel van te kunnen maken.
Ben nog bezig om de rembekrachtiger te vermaken, motor opfrissen, motorruimte klaar maken.
En het één en ander uitproberen.
Met name het uitproberen kost flink wat tijd. Er zijn ondertussen een hoop mensen mij voor gegaan met deze ombouw. Alleen heb ik bij sommige punten mijn twijfels en doe ik het liever op mijn ''eigen'' manier.
Ik probeer de sterkste punten uit div. projecten te halen om daar één geheel van te kunnen maken.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Arsonistz - E30 332i S50B32 MTECHII - 2 Deurs - 1988
das idd wel het beste/mooiste lijkt me, wel handig het www wat dat betreft
alhoewel soms zie je door de bomen het bos niet meer en of weten ze het zelf niet goed dus veel lezen
mooi dat je hand weer wat aan de betere kant is, das immers best lastig
zo heb ik wat last van Rheumatoid arthritis dat komt dan naar voren zodra ik aan het prutsen ga en langer dan bv een uur aan het klooien ben...vooral als je vrij veel kracht moet zetten dan heb je daarna weer last
na meerdere uren moet je oppassen dan worden bv je handen wat stugger en gaan pezen licht kraken en dan weet je weer, owja
dan beter stoppen...
sprak gister nog een man aan de foon uit het noorden des lands die schijnbaar een e30 cabrio met s54b32 bouwt en zo te horen heel precies ook qua details, ben benieuwd hoe dat wordt.
alhoewel soms zie je door de bomen het bos niet meer en of weten ze het zelf niet goed dus veel lezen
mooi dat je hand weer wat aan de betere kant is, das immers best lastig
zo heb ik wat last van Rheumatoid arthritis dat komt dan naar voren zodra ik aan het prutsen ga en langer dan bv een uur aan het klooien ben...vooral als je vrij veel kracht moet zetten dan heb je daarna weer last
na meerdere uren moet je oppassen dan worden bv je handen wat stugger en gaan pezen licht kraken en dan weet je weer, owja
sprak gister nog een man aan de foon uit het noorden des lands die schijnbaar een e30 cabrio met s54b32 bouwt en zo te horen heel precies ook qua details, ben benieuwd hoe dat wordt.
-
Arsonistz
- Berichten: 260
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 14:01
Re: Arsonistz - E30 332i S50B32 MTECHII - 2 Deurs - 1988
E30 332i
Vandaag nog even bezig geweest met de M-Power.
De 3.2 oliepomp is gedemonteerd en vervangen voor een 3.0 oliepomp. Dit is noodzakelijk, anders past de 5-serie pan er niet op.
De nieuwe oliepomp, uiteraard is de moer van de oliepomptandwiel voorzien van locktite.

Met aanzuigbuisje en nieuwe pakking

Project loopt helaas niet zo snel als gehoopt, maar heb het voorlopig nog behoorlijk druk. Ik hoop vd zomer rijdend te zijn of in ieder geval dat de motor loopt
Vandaag nog even bezig geweest met de M-Power.
De 3.2 oliepomp is gedemonteerd en vervangen voor een 3.0 oliepomp. Dit is noodzakelijk, anders past de 5-serie pan er niet op.
De nieuwe oliepomp, uiteraard is de moer van de oliepomptandwiel voorzien van locktite.
Met aanzuigbuisje en nieuwe pakking
Project loopt helaas niet zo snel als gehoopt, maar heb het voorlopig nog behoorlijk druk. Ik hoop vd zomer rijdend te zijn of in ieder geval dat de motor loopt
-
Arsonistz
- Berichten: 260
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 14:01
Re: Arsonistz - E30 332i S50B32 MTECHII - 2 Deurs - 1988
En voorlopig een projectje tussendoor:
Sinds kort ben ik in het bezit van een 320i uit 1984 in de kleur Hennarot. Ben geen liefhebber van 320 blokken en Hennarot, maar ik ga toch proberen om de wagen naar mijn zin te maken. Het is immers een leuke en goede basis om als project te gebruiken.
Ik ben op het forum al bekend met een ander project(e30 332i)
De 332i project gaat gewoon door, heeft voor mij voorrang
Maar goed, de 320i komt uit 1984 en is een originele nederlandse wagen welke in goede conditie verkeerd. De wagen is eerder overgespoten geweest in dezelfde kleur. Interieur is netjes, even als het exterieur. Het enige minpunt is dat de vorige eigenaar er een paaltje mee heeft geraakt. Gelukkig betreft dit alleen zeer lichte schade. Voorfront is totaal niet ontzet o.i.d
Eenvoudige schroefschade dus. Dit i.c.m. de netheid van de wagen heeft me doen besluiten om de wagen te gebruiken voor een project.
Schade:
Motorkap
Zijscherm
Bumper
Gril
Koplampen
Foto bij aanschaf:


Gril, koplampen (met xenon) en nieren gemonteerd. en her en der wat gefatsoeneerd:


Nog duidelijk niet in super staat (voorkant), maar het kan er mee door. Het ging er mij om dat de wagen de apk door kan komen. Ook wilde ik geen boete riskeren voor scherp uitstekende delen.
Klaarmaken voor apk:

En is sinds gisteren voorzien van nieuwe apk! 8)
Sinds kort ben ik in het bezit van een 320i uit 1984 in de kleur Hennarot. Ben geen liefhebber van 320 blokken en Hennarot, maar ik ga toch proberen om de wagen naar mijn zin te maken. Het is immers een leuke en goede basis om als project te gebruiken.
Ik ben op het forum al bekend met een ander project(e30 332i)
De 332i project gaat gewoon door, heeft voor mij voorrang
Maar goed, de 320i komt uit 1984 en is een originele nederlandse wagen welke in goede conditie verkeerd. De wagen is eerder overgespoten geweest in dezelfde kleur. Interieur is netjes, even als het exterieur. Het enige minpunt is dat de vorige eigenaar er een paaltje mee heeft geraakt. Gelukkig betreft dit alleen zeer lichte schade. Voorfront is totaal niet ontzet o.i.d
Eenvoudige schroefschade dus. Dit i.c.m. de netheid van de wagen heeft me doen besluiten om de wagen te gebruiken voor een project.
Schade:
Motorkap
Zijscherm
Bumper
Gril
Koplampen
Foto bij aanschaf:
Gril, koplampen (met xenon) en nieren gemonteerd. en her en der wat gefatsoeneerd:
Nog duidelijk niet in super staat (voorkant), maar het kan er mee door. Het ging er mij om dat de wagen de apk door kan komen. Ook wilde ik geen boete riskeren voor scherp uitstekende delen.
Klaarmaken voor apk:
En is sinds gisteren voorzien van nieuwe apk! 8)
-
Arsonistz
- Berichten: 260
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 14:01
Re: Arsonistz - E30 332i S50B32 MTECHII - 2 Deurs - 1988
E30 320i
Plannen zijn:
Schade herstellen (andere bumper komt er van het weekend op)
Dan rest alleen nog een zijscherm en motorkap
325i achteras
325i voorpoten
Aantal kilometers verlagen
(blokswap) m20b25, m30b35, m60b40 o.i.d.
(sportinterieur)
(mtech)
Bij een goed bod, wil ik wel afstand doen van de wagen. De wagen is dus (blijvend, maar niet actief) te koop!
Plannen zijn:
Schade herstellen (andere bumper komt er van het weekend op)
Dan rest alleen nog een zijscherm en motorkap
325i achteras
325i voorpoten
Aantal kilometers verlagen
(blokswap) m20b25, m30b35, m60b40 o.i.d.
(sportinterieur)
(mtech)
Bij een goed bod, wil ik wel afstand doen van de wagen. De wagen is dus (blijvend, maar niet actief) te koop!
-
Arsonistz
- Berichten: 260
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 14:01
Re: Arsonistz - E30 332i S50B32 MTECHII - 2 Deurs - 1988
E30 320i

Ziet er al stukken beter uit zo.
Dit is mijn nieuwe daily voor voorlopig.
Ziet er al stukken beter uit zo.
Dit is mijn nieuwe daily voor voorlopig.
-
Arsonistz
- Berichten: 260
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 14:01
Re: Arsonistz - E30 332i S50B32 MTECHII - 2 Deurs - 1988
E30 332i
Ik ben niet alleen bezig geweest met de 320i, maar ook met de ''332i in opbouw''
Na montage van de oliepomp bleek de 5-serie pan niet te passen. Dit was voor mij behoorlijk vreemd, omdat ik er nooit eerder wat over heb gehoord of gelezen . Ik heb in 2011 een e30 m50 ombouw gedaan, en daar paste de 5-serie pan vlekkeloos.
Het vreemde is dat de s50 een motor is die op het gebied van de onderblok veel overeenkomt met de m50-serie.
Het probleem is dat de spatplaat tegen de binnekant van de onderblok aan komt, naar lang zoeken toch nog een topic kunnen vinden op het internet. Er moet het een en ander weggevijld worden om de pan passend te krijgen. Zo gezegd, zo gedaan. Carterpan zit er inmiddels al op. (foto's volgen)
Verder heeft een e36 m3 de carteronluchtiging in de carterpan zitten. Deze moet ook in de e34 pan gemaakt worden, omdat de e34 deze in de peilstok heeft zitten. (foto's volgen)
Ik ben niet alleen bezig geweest met de 320i, maar ook met de ''332i in opbouw''
Na montage van de oliepomp bleek de 5-serie pan niet te passen. Dit was voor mij behoorlijk vreemd, omdat ik er nooit eerder wat over heb gehoord of gelezen . Ik heb in 2011 een e30 m50 ombouw gedaan, en daar paste de 5-serie pan vlekkeloos.
Het vreemde is dat de s50 een motor is die op het gebied van de onderblok veel overeenkomt met de m50-serie.
Het probleem is dat de spatplaat tegen de binnekant van de onderblok aan komt, naar lang zoeken toch nog een topic kunnen vinden op het internet. Er moet het een en ander weggevijld worden om de pan passend te krijgen. Zo gezegd, zo gedaan. Carterpan zit er inmiddels al op. (foto's volgen)
Verder heeft een e36 m3 de carteronluchtiging in de carterpan zitten. Deze moet ook in de e34 pan gemaakt worden, omdat de e34 deze in de peilstok heeft zitten. (foto's volgen)
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Arsonistz - E30 332i S50B32 MTECHII - 2 Deurs - 1988
tis nog wel een beetje uitvogelen dus
maar hij staat er al heel wat beter bij zo
maar hij staat er al heel wat beter bij zo
-
Arsonistz
- Berichten: 260
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 14:01
Re: Arsonistz - E30 332i S50B32 MTECHII - 2 Deurs - 1988
Is inderdaad beetje uitvogelen, maar tot zo ver loopt het wel lekker.
Het is nog niet voorgekomen dat ik ten einde raad ben o.i.d.
Mijn voorhoofd is ook nog heel
Het is nog niet voorgekomen dat ik ten einde raad ben o.i.d.
Mijn voorhoofd is ook nog heel
-
Arsonistz
- Berichten: 260
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 14:01
Re: Arsonistz - E30 332i S50B32 MTECHII - 2 Deurs - 1988
E30 332i
Beginnetje gemaakt met het verschuiven van de rembekrachtiger (word vervolgd)



Carterpan ook een beetje gefatsoeneerd, word tevens een tap ingemaakt voor de carterontluchting(tap is besteld).
Daarbij is de spatplaat ook al passend gemaakt, deze kwam tegen de binnenkant van de onderblok aan.
Voor

Na

Beginnetje gemaakt met het verschuiven van de rembekrachtiger (word vervolgd)
Carterpan ook een beetje gefatsoeneerd, word tevens een tap ingemaakt voor de carterontluchting(tap is besteld).
Daarbij is de spatplaat ook al passend gemaakt, deze kwam tegen de binnenkant van de onderblok aan.
Voor
Na
- MParallel
- Berichten: 8963
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: Arsonistz - E30 332i S50B32 MTECHII - 2 Deurs - 1988
Lekker bezig weer.
-
Arsonistz
- Berichten: 260
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 14:01
Re: Arsonistz - E30 332i S50B32 MTECHII - 2 Deurs - 1988
332i project staat even stil.. door gebrek aan tijd i.v.m. studie en mijn andere project
Ook ben ik bezig met de 320i die op zeer korte termijn omgetoverd word tot 325i. Niet alleen word de motor vervangen, maar de complete techniek van een 325i. Denk aan onderstel, achteras, stabilisatorstangen etc
Donor heb ik al staan.
Bij interesse kan ik de 320i-->325i conversie wel hier posten.
Ik kon het niet laten op mijn daily wat up te graden
gr.
Ook ben ik bezig met de 320i die op zeer korte termijn omgetoverd word tot 325i. Niet alleen word de motor vervangen, maar de complete techniek van een 325i. Denk aan onderstel, achteras, stabilisatorstangen etc
Donor heb ik al staan.
Bij interesse kan ik de 320i-->325i conversie wel hier posten.
Ik kon het niet laten op mijn daily wat up te graden
gr.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Arsonistz - E30 332i S50B32 MTECHII - 2 Deurs - 1988
graag, altijd leuk en interessant om te zien/lezen 
-
Arsonistz
- Berichten: 260
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 14:01
Re: Arsonistz - E30 332i S50B32 MTECHII - 2 Deurs - 1988
Bij deze het e30 320i--->325i project tussendoor
320i word op korte termijn omgetoverd naar 325i.
Hiervoor heb ik een 325i cabrio uit '86 als donor.
De volgende onderdelen worden van de 325i gebruikt:
motor met bak
cardanas
differentieel
achteras
veerpoten
radiateur
tellerhuis
60/40 verlaging
etc
Tevens heb ik gisteren al wat onderdelen besteld:
Rubbers, distributieriemset, waterpomp, filters, handremkabels en etc.
Deze conversie houd in dat ik een hoop spul van de 320 over houd, dat mag dus allemaal te koop:
M20B20 met bak (loopt stationair hoog, verder een prima motor, geen olieverbruik o.i.d.)
320i cardanas
320i differnetieel
320i achteras (compleet)
320i radiateur
320i tellerhuis
45mm veerpoten met remmerij
m20b20 motorblok mag ook in onderdelen.
De donor wagen, 325i cabrio uit 86. De wagen heeft 10 jaar stilgestaan en sinds 2004 geen apk meer. Ik zal de motor dus eerst moeten opfrissen voordat die erin gaat. De benodigde onderdelen zijn al besteld, op de bougies na (vergeten :koe: ).

320i word op korte termijn omgetoverd naar 325i.
Hiervoor heb ik een 325i cabrio uit '86 als donor.
De volgende onderdelen worden van de 325i gebruikt:
motor met bak
cardanas
differentieel
achteras
veerpoten
radiateur
tellerhuis
60/40 verlaging
etc
Tevens heb ik gisteren al wat onderdelen besteld:
Rubbers, distributieriemset, waterpomp, filters, handremkabels en etc.
Deze conversie houd in dat ik een hoop spul van de 320 over houd, dat mag dus allemaal te koop:
M20B20 met bak (loopt stationair hoog, verder een prima motor, geen olieverbruik o.i.d.)
320i cardanas
320i differnetieel
320i achteras (compleet)
320i radiateur
320i tellerhuis
45mm veerpoten met remmerij
m20b20 motorblok mag ook in onderdelen.
De donor wagen, 325i cabrio uit 86. De wagen heeft 10 jaar stilgestaan en sinds 2004 geen apk meer. Ik zal de motor dus eerst moeten opfrissen voordat die erin gaat. De benodigde onderdelen zijn al besteld, op de bougies na (vergeten :koe: ).
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Arsonistz - E30 332i S50B32 MTECHII - 2 Deurs - 1988
hoe fris je eigenlijk zo'n motor op als ie zolang heeft stil gestaan?
lijkt me best een klusje en wat mazzel moeten hebben
lijkt me best een klusje en wat mazzel moeten hebben
-
Arsonistz
- Berichten: 260
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 14:01
Re: Arsonistz - E30 332i S50B32 MTECHII - 2 Deurs - 1988
Er zijn een aantal dingen die zeker vast staan.
Auto staat +- 10 jaar stil, hieruit kan ik de volgende conclussies trekken:
Houdbaarheidsdatum van de Distributieriem is overgeschreden (standaard 5 jaar of x aantal kilometers)
Div. slangen zijn poreus geraakt, als gevolg van uitdroging.
Oxidatieaanslag op de kleppendeksel.
Rubbere delen die droogtescheuren kunnen vertonen
Remmerij dat vast (kan) staat
Motorolie zal vervangen moeten worden.
Vandaar, dat ik zowiezo al deze spullen heb besteld,
Voorderest, kijken waar je tegen aan loopt. Het zal zichzelf wel wijzen.
Met de motor inwendig zal niks mee zijn. Vorige eigenaar had alvorens het stilstaan een klein beetje motorolie in de bougiegaten gespoten.
Mijn m3 motor had ook 10 jaar stilgestaan bij een km-stand van 47.000
Vervolgens heeft de vorige eigenaar met de wagen gereden tot 58.000.
En toen heb ik hem overgekocht. Motor is 100%. Echter was het wel noodzakelijk om div. (vacuum)slangen te vervangen.
Auto staat +- 10 jaar stil, hieruit kan ik de volgende conclussies trekken:
Houdbaarheidsdatum van de Distributieriem is overgeschreden (standaard 5 jaar of x aantal kilometers)
Div. slangen zijn poreus geraakt, als gevolg van uitdroging.
Oxidatieaanslag op de kleppendeksel.
Rubbere delen die droogtescheuren kunnen vertonen
Remmerij dat vast (kan) staat
Motorolie zal vervangen moeten worden.
Vandaar, dat ik zowiezo al deze spullen heb besteld,
Voorderest, kijken waar je tegen aan loopt. Het zal zichzelf wel wijzen.
Met de motor inwendig zal niks mee zijn. Vorige eigenaar had alvorens het stilstaan een klein beetje motorolie in de bougiegaten gespoten.
Mijn m3 motor had ook 10 jaar stilgestaan bij een km-stand van 47.000
Vervolgens heeft de vorige eigenaar met de wagen gereden tot 58.000.
En toen heb ik hem overgekocht. Motor is 100%. Echter was het wel noodzakelijk om div. (vacuum)slangen te vervangen.
-
Arsonistz
- Berichten: 260
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 14:01
Re: Arsonistz - E30 332i S50B32 MTECHII - 2 Deurs - 1988
Afgelopen weekend flink bezig geweest
Donor opgehaald


Na een paar uurtjes, konden we er mee vliegen

Van 2.0

Naar 2.5

Motor loopt al, moet alleen nog her en der wat afbouwen (geen tijd voor gehad)
Verder word er aankomend weekend t complete onderstel van de cabrio overgebouwd.
Nieuwe rubbers zijn al besteld 8)
Tijdens de motorombouw ook de distributieriem,waterpomp, themostaat etc vervangen
Verder ook de motorboomstekker moeten solderen.
Donor opgehaald
Na een paar uurtjes, konden we er mee vliegen
Van 2.0
Naar 2.5
Motor loopt al, moet alleen nog her en der wat afbouwen (geen tijd voor gehad)
Verder word er aankomend weekend t complete onderstel van de cabrio overgebouwd.
Nieuwe rubbers zijn al besteld 8)
Tijdens de motorombouw ook de distributieriem,waterpomp, themostaat etc vervangen
Verder ook de motorboomstekker moeten solderen.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Arsonistz - E30 332i S50B32 MTECHII - 2 Deurs - 1988
knap wat werk verzet
lol @flying E30
lol @flying E30
-
Arsonistz
- Berichten: 260
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 14:01
Re: Arsonistz - E30 332i S50B32 MTECHII - 2 Deurs - 1988
idd een hoop werk verzet.
zaterdag 10.00 cabrio opgehaal, paar uur later was deze al zo goed als kaal.
daarna de 2.0 uit de 320 gebouwd.
vervolgens de distributie riem en etc vervangen van de 2.5
2.5 erin geknikkerd en deels aangesloten. .
wil hen graag zo snel mogelijk weer op de weg hebben.
zaterdag 10.00 cabrio opgehaal, paar uur later was deze al zo goed als kaal.
daarna de 2.0 uit de 320 gebouwd.
vervolgens de distributie riem en etc vervangen van de 2.5
2.5 erin geknikkerd en deels aangesloten. .
wil hen graag zo snel mogelijk weer op de weg hebben.
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 29151
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: Arsonistz - E30 332i S50B32 MTECHII - 2 Deurs - 1988
Zo dat gaat rap!! Heb zelf eens een ombouw gedaan 318i naar 325i leuke leerzame ombouw!
E30's blijven sowieso heerlijke auto's!
Je 332i project is ook super
E30's blijven sowieso heerlijke auto's!
Je 332i project is ook super
-
Arsonistz
- Berichten: 260
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 14:01
Re: Arsonistz - E30 332i S50B32 MTECHII - 2 Deurs - 1988
Thnx, hoe eerder mijn daily af is, des te eerder kan ik de s50 project oppakken. 
Ik deel dezelfde mening, hang al een tijdje rond in de ''e30-wereld''
Ik deel dezelfde mening, hang al een tijdje rond in de ''e30-wereld''
- Niels
- Berichten: 22551
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: Arsonistz - E30 332i S50B32 MTECHII - 2 Deurs - 1988
Je zet wel stappen zeg 
-
Arsonistz
- Berichten: 260
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 14:01
Re: Arsonistz - E30 332i S50B32 MTECHII - 2 Deurs - 1988
Thnx
Een maatje heeft me erbij meegeholpen. Ik mag dus niet alle eer in mijn eentje opstrijken
Met zijn 2 werkt t een stuk sneller/prettiger. Neemt niet weg dat er idd een hoop werk verzet is. Komt ook omdat ik alleen in het weekend tijd heb. Doordeweeks ben ik druk met mijn studie.
Een maatje heeft me erbij meegeholpen. Ik mag dus niet alle eer in mijn eentje opstrijken
Met zijn 2 werkt t een stuk sneller/prettiger. Neemt niet weg dat er idd een hoop werk verzet is. Komt ook omdat ik alleen in het weekend tijd heb. Doordeweeks ben ik druk met mijn studie.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: sitechris en 16 gasten
