Cannonball run op de AUTOBAHN
- Arthur
- Auto: Nr.51
- Peter Tunissen
- Knot
- Knot
- Hans
-
- Arthur
- Auto: Nr.51
Zit er wel 1 hoor.Hans schreef:Bedankt voor de tip!Rico v Velzen schreef:Zorg wel voor een volle tank want er zijn geen tankstelles aan de A31.
Iig richting noorden.
Ter hoogte van Oldenzaal ofzo, weet het niet meer precies waar. Shell.
En volgens mij zit er ergens ook nog een "authof", dan moet je er wel ff af...
- Marc
Aan de enen kant heel link als er toch mensen zijn die er een wedstrijd van maken. Aan de andere kant wel geinig natuurlijk. Gewoon een beetje spelen. Het constant hoge snelheid rijden vind ik niet eens zo leuk. Wat ik veel leuker vind is om er met een groepje auto's gewoon vol vandoor te gaan als een langzamere verkeersdeelnemer eindelijk naar rechts gaat. Rustig afremmen als er auto's op de linker baan zitten en dan weer volle bak. Gewoon, dat de ene auto de andere voorbij kruipt tijdens het accelereren. Ik ga vast kijken hoe ik mijn achterbank er uit kan slopen 
Ik wil met mijn dieseltje ook wel een voorsprong, trouwens
Moet ik wel even mijn zomerbanden monteren, want de winterbanden mogen maar tot 240.

Ik wil met mijn dieseltje ook wel een voorsprong, trouwens

- Macboy
Met alle respect hoor aan alle antwoorders, maar als het gevaarlijk is in iemands ogen dan is diegene die dat roept een beetje onverantwoord in het dagelijks verkeer??
waarom zou je anders zeggen dat het gevaarlijk is? Wat is er dan precies gevaarlijk?
Je houdt toch je stuur vast? Je hebt toch zelf je voet op het pedaal? Als je je laat opnaaien door iemand, ben je zelf toch redelijk gestoord?
het zou niet eens in me opkomen dat het gevaarlijk is .... vreemd vind ik dat.
mensen die hun eigen kunnen niet kennen? lopen jullie allemaal zo snel mee in de menigte?
potentiële hooligans hier zeg !! hahaha
normaal achter elkaar aanrijden is geen enkel probleem. het is veiliger dan alleen de snelweg op denk ik hahaha.
dat je het tempo opvoert kan dan geen kwaad. mits iedereen normaal doet, maar nogmaals, dit is toch geen sjonnie-club?
blijf gewoon jezelf. klaar. is er niets aan de hand.
waarom zou je anders zeggen dat het gevaarlijk is? Wat is er dan precies gevaarlijk?
Je houdt toch je stuur vast? Je hebt toch zelf je voet op het pedaal? Als je je laat opnaaien door iemand, ben je zelf toch redelijk gestoord?
het zou niet eens in me opkomen dat het gevaarlijk is .... vreemd vind ik dat.
mensen die hun eigen kunnen niet kennen? lopen jullie allemaal zo snel mee in de menigte?
potentiële hooligans hier zeg !! hahaha
normaal achter elkaar aanrijden is geen enkel probleem. het is veiliger dan alleen de snelweg op denk ik hahaha.
dat je het tempo opvoert kan dan geen kwaad. mits iedereen normaal doet, maar nogmaals, dit is toch geen sjonnie-club?
blijf gewoon jezelf. klaar. is er niets aan de hand.