+100Tom van H. schreef:Wat ontzettend pauper ben je dan om je auto op die manier bij elkaar te stelen. Bah. Dat je ouders je een paar auto's geven is prima, alleen wel jammer dat ze vergeten zijn om er een opvoeding bij te doen....
was Kuwait concours de elegance,
- duifjes.com
Re: was Kuwait concours de elegance,
- dvh
Over paupers gesproken.
De eerste €147.000,- eurotjes die gecollecteerd worden voor Unicef zijn voor Jan Bouke Wijbrandi.

Ik dank u alle hartelijk en zal er smakelijk van eten !
De eerste €147.000,- eurotjes die gecollecteerd worden voor Unicef zijn voor Jan Bouke Wijbrandi.
- Luco
- GTRene
idd triest maar waar, ik denk ook altijd aan die "arme" vrijwilligers die geld ophalen langs de deur...stel de gemiddelde over alle huizen waar ze langs gaan geeft 50cent...dvh schreef:Over paupers gesproken.
hoeveel huizen moeten ze dan wel langs voor nop om eerst de zakken van die directeuren e.d. te vullen, triest wordt je daarvan, veel van dat soort zaken zijn bijna een soort bedrijven geworden en nog maar weinig bij de juisten waar het om ging terecht komt....magoed what else is new.
- Luco
Ook instellingen worden gewoon als bedrijf gerund, en als je dan een goede directeur wilt hebben zal je gewoon moeten betalen, zo simpel is het, staat het je niet aan geef je toch niks.
Die man zal ook zijn netwerken hebben waardoor de opbrengsten omhoog gaan, dus zo simpel is het allemaal niet.
Dat gezeik altijd over mensen die meer verdienen dan een ander.
Als die 147k bruto is valt het best nog wel mee ook.
Die man zal ook zijn netwerken hebben waardoor de opbrengsten omhoog gaan, dus zo simpel is het allemaal niet.
Dat gezeik altijd over mensen die meer verdienen dan een ander.
Als die 147k bruto is valt het best nog wel mee ook.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Dan kunnen ze beter wat leuks gaan doen met hun tijd, en het leuren lekker aan de betaalde studenten overlaten.GTRene schreef:idd triest maar waar, ik denk ook altijd aan die "arme" vrijwilligers die geld ophalen langs de deur...stel de gemiddelde over alle huizen waar ze langs gaan geeft 50cent...
50 miljoen bij elkaar rammelen met die bussen, en daar 10 miljoen aan kosten voor uit geven.
http://www.jaarverslagunicef.nl/downloa ... g-2010.pdf
- ///Joost
Re: was Kuwait concours de elegance, is nu jeroen afzeik top
En toen kreeg het topic een andere wending...Jeroen K. schreef:Hey, de een zn dood is een ander zijn brood toch? Dat kunnen die mensen toch zelf ook wel bedenken als er 16/17/18 jarige rond lopen om kaarten te verkopen? die doen dat echt niet voor het goede doel, ja hun eigen doel

Ik wordt ook ontzettend moe van alle afgunst en jaloezie niet alleen op dit forum, maar in NL in het algemeen. Laat iedereen toch lekker lol hebben, en laten we het houden bij het delen van passie voor auto's, buiten beschouwing gelaten wie wat betaald heeft. Ik vraag me ook wel eens af waar andere (lees: 50%) van de forum members het van doen met hun wagenpark/gezin (ja, ik heb zelf ook een goede baan), maar wat interesseert mij het nou hoe iemand z'n hobby bekostigt. Ik ben blij voor die mensen dat zij in een leuke wagen kunnen rijden. Dat het gros van de hardwerkende mens NL wss nooit een E36 M3 zal kunnen bekostigen (ondanks dat het een 'instap' sportwagen is), vergeet ik zelf ook vaak als ik te lang op autofora rondhang.
De andere kant van de medaille is natuurlijk wel dat je geen deuren moet openzetten (@ Jeroentje), want dan is het wachten op alle toetsenbordridders om hun gal te spuien. Het maakt voor cheap entertainment om dat sorot topics te lezen, maar uiteindelijk komt het de sfeer niet ten goede. Vooral als het een keer in de zoveel weken opnieuw boven komt drijven.
Mensen, trek lering uit dit soort topics en hou wijselijk je mond.

-