duifjes.com schreef:Youp schreef:duifjes.com schreef:
gaaf Youp!
MR2 is gewoon bang for the buck! x100.......
Helemaal eens Duif!

Ik kan me voor dit budget (zowel aanschaf als running costs) geen leukere auto bedenken om 25k/jaar mee te maken.
Maarre, Herten? Hier om de hoek of Dld?

hahahah nee is een geintje...alsin hertjes/duifjes/lekkerewijven.....ik woon in Friesland
En een zwaaaar ondergewaardeerde auto! ik denk wellicht de meest ondergewaardeerde sportauto!!!!
Ik wist dat je ergens in 't noorden woonde, dacht even dat je verhuisd was... Fail...
De meeste GTi bestuurders onderwarderen hem ook... En eerlijk is eerlijk, in een rechte lijn is het allemaal niet bijzonder spannend... Maar bij de eerste beste bochtencombinatie of rotonde sla ik een gat van 100 meter.
Ik denk dat hij voor het nieuw kopend MX-5 publiek (no offence, de MX-5 is een geniale auto) net wat te uitgesproken sportief was. Hij is laag, stug geveerd en redelijk twitchy (zeker als het nat is). De aandacht moet er constant bij blijven als je aan het scheuren bent, waar een MX-5 gewoon heel eerlijke en simpele straight forward gooi en smijt fun biedt zonder af en toe venijnig uit de hoek te komen.
Dat in combinatie met z'n gewaagde styling (die ikzelf nu, 10 jaar na dato, ook pas echt kan waarderen) zal voor de tegenvallende verkoopaantallen en onderwaardering gezorgd hebben... Maar in iedere serieuze rijderstest waren ze lyrisch over het ding. En dat ben ik ook!