Nieuwe Porsche Boxster
- GTRene
Re: Nieuwe Porsche Boxster
je zou maar net lang overwegen een boxter spyder hebben gekocht

- Apolo2
Denk je nou echt dat nog iemand een Spyder heeft gekocht de afgelopen maandenGTRene schreef:je zou maar net lang overwegen een boxter spyder hebben gekocht![]()
- Downforce Hans
Wat lijkt dat ding op de MR 2 zeg............of ben ik de enige die dat opvalt?
- Downforce Hans
Wel en stuk leuker dan een 1M, dat dan weer wel............. 
- GTRene
Ferdi zit hem alleen wat te plagenApolo2 schreef:Denk je nou echt dat nog iemand een Spyder heeft gekocht de afgelopen maandenGTRene schreef:je zou maar net lang overwegen een boxter spyder hebben gekocht![]()
lol @HanZ06
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Is ie er ook met een vast dak?
Vergeef me mijn onwetendheid.......................
Vind hem wel lekker..............maar geen cabrio uitvoering dan........
Vergeef me mijn onwetendheid.......................
Vind hem wel lekker..............maar geen cabrio uitvoering dan........
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Ja, dat heet een Cayman. 
- Sperdy
Tuurlijk niet, ben je gek zeg.Apolo2 schreef:Denk je nou echt dat nog iemand een Spyder heeft gekocht de afgelopen maandenGTRene schreef:je zou maar net lang overwegen een boxter spyder hebben gekocht![]()
- Apolo2
Waar ik al bang voor was, niet zo gek veel slimme mensen hierSpyderFerdi schreef:Tuurlijk niet, ben je gek zeg.Apolo2 schreef:Denk je nou echt dat nog iemand een Spyder heeft gekocht de afgelopen maandenGTRene schreef:je zou maar net lang overwegen een boxter spyder hebben gekocht![]()
- Joop
Geweldige looks...GTRene schreef:...
die 911 cabrio lijkt nou echt zo'n blonde vrouwen auto en of super onderhouden wat te gladjakker mannen haha en de boxter nu wat meer mannelijk in verhouding.
- Joop
Combineer onderstaande foto met de Boxster en je hebt de ideale auto...
...de Cayman.
Ziet er heel goed uit als het maar half zo wordt.

...de Cayman.
- Sperdy
Nou ja Apollo. Dat er een nieuw modelletje kwam, is niet nieuw. De Spyder is een uitzwaaierd. En wat voor één! Maar die nieuwe prijzen zeg, zo-de-knetters. Stel je betaalde een klein jaartje geleden de full monty voor een Boxster S pdk sportchrono tutti lampionie, dan zit je rond de 115k +! Nu dus 80k basis voor een S PDK, doe daar 15k aan opties bij. Dus 95K, dat scheelt eventjes 20k!! Dat is afschrijven met een hoofdletter A. Mazzeltje dus wel dat ik mijn Spyder (10k op de teller) voor achterin de 80K heb gekocht. Maar oef.. toch heb ik een narrow escape; stel ik had dat ding gekocht 'nieuw' in 2010, dan zat ik toch ff zuur, niet dan.
- GTRene
vind de snit mooi zoals ook de achterspoiler lijn maar ook bv dat lipje in de bumper een soort zwaard, zo te zien? denk dat de wegligging weer een stapje hoger ligt en de tijd op de circuits ook.
idd ook Super voor de Cayman, wellicht dat er nu nog een betere top versie komt
@Ferdi idd scheelt weer aardig wat
idd ook Super voor de Cayman, wellicht dat er nu nog een betere top versie komt
@Ferdi idd scheelt weer aardig wat
- Michel P
Auto oogt erg krachtig, echt een plaatje, prijzen zijn heel erg netjes geworden.
Michel
Michel
-
Tom
Ik vind het trouwens een prachtige auto. Porsche vond ik altijd al een mooi merk, maar dat was vooral vanwege de techniek en stukje merkbeleving vanwege de motorsport DNA.
Qua looks heb ik niet heel veel met Porsche... 911 is klassieker maar nadruk ligt altijd op functioneel.. dat doet Ferrari weer beter. Een GT3 is super maar dat komt omdat het zo'n hardcore ding is en omdat ie er dik/breed uit ziet. Niet omdat het ding nou zo'n mooie verbluffende lijnen en andere mooie details in het design heeft (zie die Jaguar concept van laatst: wow).
Design verrast mij nu wel... ondanks dat het maar kleine veranderingen zijn... die nieuwe 991 is zelfs in basisuitvoering schitterend en nu komen ze met dit... alsof alles op z'n plek valt
Prachtige auto dus.
Qua looks heb ik niet heel veel met Porsche... 911 is klassieker maar nadruk ligt altijd op functioneel.. dat doet Ferrari weer beter. Een GT3 is super maar dat komt omdat het zo'n hardcore ding is en omdat ie er dik/breed uit ziet. Niet omdat het ding nou zo'n mooie verbluffende lijnen en andere mooie details in het design heeft (zie die Jaguar concept van laatst: wow).
Design verrast mij nu wel... ondanks dat het maar kleine veranderingen zijn... die nieuwe 991 is zelfs in basisuitvoering schitterend en nu komen ze met dit... alsof alles op z'n plek valt
Prachtige auto dus.
- Hielke
Die prijs van 63.000 voor geweldig sturende toptechniek is echt scherp.
40.000 voor een op een Sedan terende Subaru RWD met 200 pk ziet er dan ineens vrij beroerd uit.
40.000 voor een op een Sedan terende Subaru RWD met 200 pk ziet er dan ineens vrij beroerd uit.
-
Andre
Boxster is volwassen geworden. Het vrouwenauto gehalte is er meer uit. Een stoer ding gewoon.
-
ErikS
Helemaal eens. Maar totaal niet te vergelijken kwa portomonnee.Hielke schreef:Die prijs van 63.000 voor geweldig sturende toptechniek is echt scherp.
Anders had jij ook wél een fatsoenlijke auto gereden!
-
ErikS
Ik zou de cayman nou eens een keer met een 'wat vierkanter' dak willen zien. A la new beetle.Joop schreef:Combineer onderstaande foto met de Boxster en je hebt de ideale auto...
...de Cayman.
Breder en lager, ofzo......
Cayman blijft een beetje bolhoedje...
- Dennis Cavallino
Tom schreef:Ik vind het trouwens een prachtige auto. Porsche vond ik altijd al een mooi merk, maar dat was vooral vanwege de techniek en stukje merkbeleving vanwege de motorsport DNA.
Prachtige auto dus.
Goed omschreven, helemaal mee eens. En dan ben ik een Porsche liefhebber...
- RVV
ErikS schreef:Helemaal eens. Maar totaal niet te vergelijken kwa portomonnee.Hielke schreef:Die prijs van 63.000 voor geweldig sturende toptechniek is echt scherp.
Buitendat, die 63K ga je niet redden..
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
LOL. Daar gaan we weer, nieuwe ronden nieuwe kansen. Hully Gully.......ErikS schreef:Helemaal eens. Maar totaal niet te vergelijken kwa portomonnee.Hielke schreef:Die prijs van 63.000 voor geweldig sturende toptechniek is echt scherp.
Tom heeft 'n goed verhaal waar ik 't grotendeels gewoon mee eens ben.
- Hielke
Jawel hoor, ik ben nooit een optieslaaf geweest. Metallic lak moet er wel op. That's it. Zonder inruil 10% korting. Voor 60 is ie voor mij.RVV schreef:
Buitendat, die 63K ga je niet redden..
Maar ik rij al in de beste auto ter wereld. Wil ik je nog wel eens uitleggen Erik
- RVV
Ten eerste krijg je geen 10% korting zonder inruil op zo'n nieuwe Porker.
Verder mag je rekenen op een kleine 1500 euro kosten rijklaar maken, metalic lak zal ook zoiets wel kosten bij Porsche..
Verder mag je rekenen op een kleine 1500 euro kosten rijklaar maken, metalic lak zal ook zoiets wel kosten bij Porsche..
- Sperdy
Voor 70k (paar opties dan) heb je een superkar, met PDK! Ding kostte vorig jaar nog 90k. Hok is nu rond de 1300kg, 265pk en injectie (zal een tikkie frisser blokkie zijn). Kortom, topper. Moet eerlijk toegeven, ben prima tevreden met de Spyder, maar als ik dit wist, had ik de Spyder zeker laten staan. Ding is gewoon tientallen procenten goedkoper geworden. Ook ik ben de sjaak, alleen niet zo erg. Arme kopert die in december vorig jaar die laatste Spyder bij PCL voor ruim 115k heeft meegenomen. Die gooit - ex. afschrijving - zo 30k in de sloot. Met afschrijving kan dat naar de 50k lopen. Maw. de waarde van die auto is in één maand, bijna gehalveerd
Gewoon niet aan denken, en gasgeven woohaaa