Denk je nou echt dat nog iemand een Spyder heeft gekocht de afgelopen maandenGTRene schreef:je zou maar net lang overwegen een boxter spyder hebben gekocht![]()
Ferdi zit hem alleen wat te plagenApolo2 schreef:Denk je nou echt dat nog iemand een Spyder heeft gekocht de afgelopen maandenGTRene schreef:je zou maar net lang overwegen een boxter spyder hebben gekocht![]()
Tuurlijk niet, ben je gek zeg.Apolo2 schreef:Denk je nou echt dat nog iemand een Spyder heeft gekocht de afgelopen maandenGTRene schreef:je zou maar net lang overwegen een boxter spyder hebben gekocht![]()
Waar ik al bang voor was, niet zo gek veel slimme mensen hierSpyderFerdi schreef:Tuurlijk niet, ben je gek zeg.Apolo2 schreef:Denk je nou echt dat nog iemand een Spyder heeft gekocht de afgelopen maandenGTRene schreef:je zou maar net lang overwegen een boxter spyder hebben gekocht![]()
Geweldige looks...GTRene schreef:...
die 911 cabrio lijkt nou echt zo'n blonde vrouwen auto en of super onderhouden wat te gladjakker mannen haha en de boxter nu wat meer mannelijk in verhouding.
Helemaal eens. Maar totaal niet te vergelijken kwa portomonnee.Hielke schreef:Die prijs van 63.000 voor geweldig sturende toptechniek is echt scherp.
40.000 voor een op een Sedan terende Subaru RWD met 200 pk ziet er dan ineens vrij beroerd uit.
Ik zou de cayman nou eens een keer met een 'wat vierkanter' dak willen zien. A la new beetle.Joop schreef:Combineer onderstaande foto met de Boxster en je hebt de ideale auto...
...de Cayman.
Ziet er heel goed uit als het maar half zo wordt.
Tom schreef:Ik vind het trouwens een prachtige auto. Porsche vond ik altijd al een mooi merk, maar dat was vooral vanwege de techniek en stukje merkbeleving vanwege de motorsport DNA.
Qua looks heb ik niet heel veel met Porsche... 911 is klassieker maar nadruk ligt altijd op functioneel.. dat doet Ferrari weer beter. Een GT3 is super maar dat komt omdat het zo'n hardcore ding is en omdat ie er dik/breed uit ziet. Niet omdat het ding nou zo'n mooie verbluffende lijnen en andere mooie details in het design heeft (zie die Jaguar concept van laatst: wow).
Design verrast mij nu wel... ondanks dat het maar kleine veranderingen zijn... die nieuwe 991 is zelfs in basisuitvoering schitterend en nu komen ze met dit... alsof alles op z'n plek valt
Prachtige auto dus.
ErikS schreef:Helemaal eens. Maar totaal niet te vergelijken kwa portomonnee.Hielke schreef:Die prijs van 63.000 voor geweldig sturende toptechniek is echt scherp.
40.000 voor een op een Sedan terende Subaru RWD met 200 pk ziet er dan ineens vrij beroerd uit.
Anders had jij ook wél een fatsoenlijke auto gereden!
LOL. Daar gaan we weer, nieuwe ronden nieuwe kansen. Hully Gully.......ErikS schreef:Helemaal eens. Maar totaal niet te vergelijken kwa portomonnee.Hielke schreef:Die prijs van 63.000 voor geweldig sturende toptechniek is echt scherp.
Anders had jij ook wél een fatsoenlijke auto gereden!
Jawel hoor, ik ben nooit een optieslaaf geweest. Metallic lak moet er wel op. That's it. Zonder inruil 10% korting. Voor 60 is ie voor mij.RVV schreef:
Buitendat, die 63K ga je niet redden..