slotje op

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Martin van der Zwaard

Re: ik zoek alvast vervangende onderdelen voor men knorretje

Bericht door Martin van der Zwaard » 22 jul 2011, 11:28

Weet niet of ie al voorbij is gekomen, maar Sterkens in Made doet ook veel gebruikte BMW delen.
Ben er jaren geleden een keer geweest voor wat spullen van een E39 maar het magazijn lag helemaal vol met BMW-delen.

Wel ff bellen, want op mail wordt niet gereageerd.

GTRene

Bericht door GTRene » 22 jul 2011, 11:46

ow...toevallig die lui gisteren al een mailtje verstuurd :D

Will F.

Bericht door Will F. » 22 jul 2011, 21:14

Rhenoy uit waardenburg al geprobeerd? Is één vd grotere slopers/demontage bedrijven, met veel bmw op voorraad. Ik zie 'm er niet bij staan maar je kunt wel zoeken onder gebruikte delen> bmw z3>voordelen>motorkap en bericht/mailadres achterlaten. http://www.rhenoy.nl/nl/gebruikte-onderdelen" onclick="window.open(this.href);return false;

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 22 jul 2011, 22:10

GTRene schreef:
Fabian schreef:Op het altijd zo gezellige :ongeveer als: Z3 forum zijn er ze ook achter dat je schade hebt Rene, met foto's, ze hebben hem zien staan bij de dealer.....
hm, achja echt tegen houden kun je het toch niet, hij staat daar veels te lang door al dat gedoe, wel jammer...
helaas zitten er op het Z3 forum waar ik destijds vanaf ben gegaan en niet meer terug gekomen ben (of ik moet er toevallig op komen omdat ik iets zoek via google)
een paar nare jaloerse? of zielige? mensen die het voor velen kapot maken, ik snap dat niet, ik ga ook niet overal achteraan alleen als ik op een forum actief bezig ben en ik zie zoiets toevallig verschijnen.
ik probeer er maar niet aan te denken, wat met men korte termijn geheugen redelijk lukt :D zolang ik iets niet weer zie en of hoor natuurlijk :wink:
ff de beheerder een berichtje sturen dat je het van internet af wil hebben. Zou ik wel doen iig

GTRene

Bericht door GTRene » 22 jul 2011, 22:44

mag slotje op en weg :coffee:

Plaats reactie