Keetje Tippelduifjes.com schreef:NU @ 0:41uur iemand aan de lijn met scherpe offerte LOL...... ben ik benieuwd wie dat isMacboy schreef:Heb nu iemand aan de lijn die iets scherper offreert. Ben benieuwd wat er zo aankomt.

Keetje Tippelduifjes.com schreef:NU @ 0:41uur iemand aan de lijn met scherpe offerte LOL...... ben ik benieuwd wie dat isMacboy schreef:Heb nu iemand aan de lijn die iets scherper offreert. Ben benieuwd wat er zo aankomt.
Dat ga je niet geloven.KoenM schreef:En wat is het geworden?
Zou een positieve ontwikkeling zijn, so why not.Macboy schreef:1 april !!!!!!!!
Ik ga mijn Golf toch niet inruilen tegen een 116d haha.
Sommigen denken zelfs echt dat ik vandaag mijn eigen kantoor ben begonnen
Macboy schreef:1 april !!!!!!!!
Ik ga mijn Golf toch niet inruilen tegen een 116d haha.
Sommigen denken zelfs echt dat ik vandaag mijn eigen kantoor ben begonnen
wat dat je nou wel een 1 serie zoekt en voor jezelf bent begonnen maar je ff zei dat je dat niet deed?Macboy schreef:De 1 april grap was natuurlijk dat het een 1 april grap was
Zojuist een Grande Punto 1.3 MJD gekocht: na 17 dagen 2400 km en 1:18,3 maar dat wordt langzaam beter.Topfuel schreef:Punto is de betere keuze als je het financieel bekijkt. Volgens mij zijn er op het ogenblik economisch gezien zowieso geen betere auto's. De Grande Punto helemaal met zijn 13k,14 procent bijtelling van niets en goed presterende zuinige 4 cilinder diesel motor. Zou hem veel liever hebben dan de overgewaardeerde polo blue motion. Echter zakelijk gezien is zo'n einser wel een volwasenere verschijning en rijd hij misschien iets leuker, al kan ik dat niet beoordelen gezien ik de Punto niet ken...Hielke schreef: . . . Ik ben heel blij met m'n Punto Evo maar voor 60.000 km per jaar is een 116d natuurlijk de superieure machine. Mits in driedeurs.
1:13 met een 120d. Met een caravan erachter ofzo. Zo'n ding loopt minimaal 1:16. Snel met dat ding naar de garage want daar klopt iets niet mee.Dinkel schreef:Zojuist een Grande Punto 1.3 MJD gekocht: na 17 dagen 2400 km en 1:18,3 maar dat wordt langzaam beter.Topfuel schreef:Punto is de betere keuze als je het financieel bekijkt. Volgens mij zijn er op het ogenblik economisch gezien zowieso geen betere auto's. De Grande Punto helemaal met zijn 13k,14 procent bijtelling van niets en goed presterende zuinige 4 cilinder diesel motor. Zou hem veel liever hebben dan de overgewaardeerde polo blue motion. Echter zakelijk gezien is zo'n einser wel een volwasenere verschijning en rijd hij misschien iets leuker, al kan ik dat niet beoordelen gezien ik de Punto niet ken...Hielke schreef: . . . Ik ben heel blij met m'n Punto Evo maar voor 60.000 km per jaar is een 116d natuurlijk de superieure machine. Mits in driedeurs.
Zalige auto die werkelijk iedereen die met me meerijdt of even achter stuur kruipt imponeert. Zit goed, stuurt goed, alleen die standaard eco banden zijn K. Nou ja, met 50K per jaar zijn die met een jaartje verdwenen.
Maatje had een 120D: kostte hem een vermogen zowel aan onderhoud als peut. Een op dertien dames en heren! Sportkit maakte de auto onaangenaam oncomfortabel. Mijlen verwijderd van de 3-series. Maarw at weet ik ervan . . .
http://www.youtube.com/watch?v=z2nPKNDTKfI" onclick="window.open(this.href);return false;
Wow . . .
Gebruikers op dit forum: Will F. en 3 gasten