Hielke schreef:Volgens mij ben je me nu cryptisch aan het vertellen dat je in een string rondloopt K33z.
Bah en getver!

Huh? Die Benetton was (al dan niet legaal) de beste auto van het veld aan het begin van het seizoen, terwijl de Williams niet te rijden was - zie hoever Hill ermee kwam. En het seizoen ervoor heeft hij prachtige dingen laten zien in een McLaren met een Ford-klantenmotor, één specificatie onder die van het fabrieksteam van Benetton. En wie was dat jaar de grootste rivaal van Prost? Verder kan ik me van Senna ook een boel moois bij Toleman en Lotus herinneren.Hielke schreef:Ook een reden dat ik Schumacher toch wel even een paar trapjes hoger inschaal dan Senna. Senna heeft heel veel jaren in een zichtbaar superieure auto rondgereden. In zijn laatste jaren bij McLaren ging het team achteruit. In zijn eerste en spijtig genoeg verschrikkelijke jaar bij Williams wist ie in de aanloop naar het begin van het seizoen de auto niet voor elkaar te krijgen. Schumacher wist 'm toen al met een technisch veel mindere auto bij te houden.
Hier kan ik 't zó mee eens zijn. Ik ken ze niet, heb ze nooit gesproken, ben nooit een avond met ze doorgezakt, dus kijk ik naar wat ze op de baan laten zien.En Rebel, over het wel of niet mogen van een rijder. Die rijder kent jou niet. Jij mag dan wel die rijder denken te kennen, maar ook jij kent hem niet. Je ziet zijn voorkomen op tv
En dat is nou het verschil tussen 1x wereldkampioen en 8?voudig wereldkampioen, Hielke!Hielke schreef:Die Jerez aktie komt volledig op het conto van Schumacher maar in Adelaide loopt Hill zo verschrikkelijk makkelijk in de val, hij vraagt er daar gewoon om. Hij prikt 'm ertussen waar eigenlijk geen gaatje is. Dat gaatje was er geweest wanneer ie niet zo lafhartig had aangeremd. Nu lag Schumacher bij insturen een halve wagenlengte voor en was die bocht voor de Ferrari.
Lees je nooit wat ik post Robin?Robin schreef:Alonso vs MS:
http://www.planet.nl/planet/show/id=691 ... /sc=1a6c80
Was nooit een MS fanaat, maar vond 'm erg goed als coureur(DOHOH)
Dat vind ik nog altijd een van de grootste blunders van Williams/Patrick Head en/of Hill's race-engineer (was dat toen al Sam Michael?) ooit.Mari Oh Oh! schreef:@Hielke: Hill zat al aan de binnenkant en Schumi stuurde er gewoon op in. Bovendien was Schumi's wagen al beschadigd aangezien hij al een muur had geramd.
Gevonden! http://www.youtube.com/watch?v=p5H0w-pEe90
EDIT: Dan doen we deze er ook meteen maar bij. http://youtube.com/watch?v=K2b-gZf70dw
Toch erg handig dat YouTube.
En de waarheid zal wel weer eens op het kerkhof liggen.Q&A with Fernando Alonso
12/09/2006
Following the Italian Grand Prix, the World Champion has never been more motivated to win.
Fernando, Italy must have been one of the most demanding race weekends of your career. How are you feeling afterwards?
Fernando Alonso: Naturally, I feel disappointed with what happened over the weekend, and the retirement. But we have to think about the next race and our next opportunity. We have three races to go, and we should be very optimistic. The Renault has been very, very quick in the last three races, nearly as quick as Ferrari or even faster. So for the last three races, I think we should be the favourites.
Michael Schumacher announced his retirement on Sunday afternoon. What are your thoughts about Michael?
FA: Some people in F1 will be not so happy because there will be no-one for them to follow in the races. We lose and we will miss a great champion on the track, he beat all the records and has the best numbers in Formula 1. But I think maybe Formula 1 itself will focus more on the sport after his retirement.
You were due to be testing this week in Jerez, and now will not. Is it a serious problem?
FA: No. I banged my knee on the side of the chassis during practice in Monza, and there is some bruising. Of course, I raced with the problem at the weekend, but we took the decision not to test this week to let it recover in the best way possible. To be honest, I am really frustrated with the situation because I wanted to be out there testing. We have new tyres, new developments on the car and engine parts to test as well. It will be a very busy and important week in Jerez.
You have a two-point lead in the drivers' championship. There is only one question that matters at this point of the season: do you believe you can win it?
FA: Yes, I absolutely do. We have been quick in the last races, and the car is improving a lot. We had all the problems with the mass dampers, but the R26 is getting really, really competitive again – as we proved on Sunday by going from 10th to 3rd. For the team and myself, we are 100%, no 110% certain that we will do it.
Dutch schreef:Zou die foto niet gemaakt kunnen zijn in de tijd dat Piquet wereldkampioen werd in een Brabham-BMW?Ruud Hulsegge schreef:Dat is het mooie van die tijd. Door marketing en contracten kan een coureur van de topteams niet meer zomaar rijden in wat hij zelf wil.Mari Oh Oh! schreef:Piquet heeft tenminste smaak.
Uiteraard doen veel coureurs wel mee met autotests, maar wat ze prive rijden word wel zo'n beetje door het team bepaald. Daarin zeg ik wel dat vroegah alles beter was.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten