Je denkt toch niet dat fwd genoemd wordt op een forum dat nota bene "Driving-Fun" heet?

Je denkt toch niet dat fwd genoemd wordt op een forum dat nota bene "Driving-Fun" heet?
Zonde, we willen meer auto's en minder gelul in off topic (van iedereen). Ik lees liever over de restauratie van iets cools dan mensen hun politieke meningen!Luco schreef: 07 jan 2024, 23:18 Omdat mijn autotopics door een aantal mensen gebruikt werd om mij op de kast te jagen, wat ze bij een ander prachtig vonden werd bij mij tot de grond toe afgekraakt, en aangezien deze "mensen" hier nog steeds zitten zullen ze dat ongetwijfeld weer gaan doen, en daar heb ik geen zin meer in.
Philipoo schreef: 09 jan 2024, 10:35Zonde, we willen meer auto's en minder gelul in off topic (van iedereen). Ik lees liever over de restauratie van iets cools dan mensen hun politieke meningen!
Valt wel mee hoor, is echt wel leuk, maar deze was niet probleemloos zeg maar, je kan er wel mee rausen hoor over de dijkjes, elke bocht dwars.vester86 schreef: 09 jan 2024, 18:14 ziet er gaaf uit, maar veel “show” en weinig “go” dus zo te lezen![]()
Vorige maand nog een 4 kolommer besteld voor in de achterste schuur.
Dat gaat wel lastig worden aangezien het niet aan jou lag maar aan anderen. Sterkte ermee!Omdat mijn autotopics door een aantal mensen gebruikt werd om mij op de kast te jagen, wat ze bij een ander prachtig vonden werd bij mij tot de grond toe afgekraakt, en aangezien deze "mensen" hier nog steeds zitten zullen ze dat ongetwijfeld weer gaan doen, en daar heb ik geen zin meer in.
+1 de echte auto topics zijn zoveel leuker dan in het off-topic deel elkaar vliegen afvangen en proberen elkaars mening op te leggen.Philipoo schreef: 09 jan 2024, 10:35Zonde, we willen meer auto's en minder gelul in off topic (van iedereen). Ik lees liever over de restauratie van iets cools dan mensen hun politieke meningen!Luco schreef: 07 jan 2024, 23:18 Omdat mijn autotopics door een aantal mensen gebruikt werd om mij op de kast te jagen, wat ze bij een ander prachtig vonden werd bij mij tot de grond toe afgekraakt, en aangezien deze "mensen" hier nog steeds zitten zullen ze dat ongetwijfeld weer gaan doen, en daar heb ik geen zin meer in.