Haha zal ik doen
@Joop, een E92 M3 DCT staat wel op mn wishlist, maar we zullen zien wat de toekomst gaat brengen. Voorlopig ben ik echt veel te happy met de S8!
Het geluid van die V10 verveelt geen moment. Nadeel van de sound is dat de tank sneller leeg is, want je blijft maar trappen. Als je eens stevig wil doortrappen en die enorm diepe plof bij het schakelen wilt horen, zit je al op illegale snelheden. Nu heb ik daar niet zo'n probleem mee, maar meneer de agent staat op elke hoek van de straat als je ze niet nodig hebt. Boete nummer 1 is dan ook al binnen... Ik dacht dat ik Erik335i zag rijden in de stad, dus ik sms doodleuk "rij je richting de makro?". Met dat laatste woordje 2x kloppen op mn raam. Stond er gewoon een motoragent naast me voor het stoplicht

"Komt u maar even mee meneer". Duur smsje! Snap niet dat ik die vent niet heb gezien maarja.. kreeg nog wel een compliment voor mn medewerking haha
Mac, heb je echt zitten wachten?

Ik wachtte op een bevestiging dat je thuis was ofzo, zodat ik even langs kon komen... Nouja, snel even regelen!