In die accubak van de M coupe niet, dus voor ik bestelde (omdat ik een sterkere wilde) eerst die bak maar eens zitten meten wat er max in pasteBert ///M3 schreef:Je kan kvaak die montagesteunen wel iets bijstellen in de accubak Rene.
Ik heb zelf ook een Exide accu er in, type hoort bij een Volvo XC90 maar als je de maten opzoekt zijn die alleen iets langer, kan gewoon in de auto dusIn een catalogus van Exide staan al die maatgegevens gewoon opgeschreven.

vaak hoe sterker de accu hoe groter...het mooie van die wat ik uitzocht was dat hij iets langer was en zo precies in de bak paste, maar wel wat lager was wat weer in theorie beter is voor het zwaartepunt.
Al ligt dat al laag (accu) bij de M coupe, moest alleen omdat ie wat lager was wat tussen de accu en het deksel drukken zodat ie ook niet omhoog kan jumpen

voorbeeld foto, is niet mijn auto natuurlijk, maar daar zie je de bak van de accu(zonder het afsluitdeksel), je zit dus aan een maxima qua afmeting, maar bij de standaard 74ah hou je nog iets over in de lengte, net genoeg voor sommige 85ah, dan past er geen opvulschuim meer tussen maar is dan ook niet nodig.
@Popeye, ah dus een nieuwe startmotor besteld, lijkt me verstandig, denk wel dat het daar mee opgelost is als de bendix? stuk is.