Hij mept je zó de oceaan weer in:Snipe schreef:Ik wil Havanna wel eens zien.
Ik was er in 2006, prachtige stad met kutregering.
Da's ook zo, klopt.Snipe schreef:Ja, dát Havanna heb ik al wel eens gezien. En over die regering..... Zonder die regering zou die stad er heel anders uitzien. Met een 'normale' regering zou de klok immers niet stil zijn gezet in de jaren '50. Weer wat geleerd: slechte regering = goed voor toerisme.
Sophistograu is netjes, maar net iets saaier dan zwart imo. Staat 1 hier in de showroom.Joop schreef:Heb je "Sophistograu" ook al overwogen Robin?
Is uiteindelijk allemaal persoonlijke smaak; maar die hele donkere kleur grijs staat de nieuwe 5er erg goed en net een tandje chiquer dan zwart metallic.
romo schreef:
BMW Wheel Style 331 - 19"
BMW Wheel Style 328 - 18"
Dus je hebt hout besteld dat donkerste ipv dat standaard hoogglans?Anders had ik inderdaad ook dat Alu gedaan, maar wat jij zegt, en met zwart van binnen zo'n vangrail aluminium door je kar, terwijl Jan des Bouvrie net opgepakt is, nou neen.Sjoerd schreef:De Alu lijsten wilde ik eerst ook, echter zit je dan met 2 verschillende kleuren alu (die alu strip onder is echt te groot). Als ze daar een mooi dun randje hadden gedaan dan had ik hem zeker met Alu lijsten besteld. Nu dus maar donker hout!
Mooiste interieur combi voor mij zou zijn alles zwart behalve de stoelen; die in een mooie lichte (beige) kleur. Wil graag een keer de Oyster/Zwart combi IRL bekijken. In Duitsland kon je een E60 zou bestellen, dus alles zwart en de stoelen licht beige. Erg mooi!
LOL@ Vangrail; zo ziet het er idd uit. Zelfs die alu strip eronder komt in de buurt van een leitplanke.Robin schreef:Dus je hebt hout besteld dat donkerste ipv dat standaard hoogglans?Anders had ik inderdaad ook dat Alu gedaan, maar wat jij zegt, en met zwart van binnen zo'n vangrail aluminium door je kar, terwijl Jan des Bouvrie net opgepakt is, nou neen.
Jij hebt dus Fineline Anthrazit. A 652,-![]()
![]()
Nu ik dat E60 dashboard zie wat me doet denken aan m'n E90 dashboard, ben ik wel visueel aan wat anders toe ook: In de vorm van de F10 dash 8)