Bwahaha laat mijn baas het maar niet horen want die zet ons hele wagenpark in om het uit te voerenromo schreef:niet onmogelijk dat het hele rekening rijden met de taxi naar de prullebak wordt verwezen........................
Kabinetscrisis, 3 keer is scheepsrecht?
- InjectTheVenom
Re: Kabinetscrisis, 3 keer is scheepsrecht?
- Niels
- Auto: Prius+
Zo'n vleugel vind ik wat aan de kleine kant
Stel je voor dat je wat mist 
- GTRene
- GTRene
in amerika lossen ze dat heel anders op als er een crisis is, zag ik net een flits van op het nieuws...
http://www.spitsnieuws.nl/archives/buit ... eid_1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.spitsnieuws.nl/archives/buit ... eid_1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Een sportvliegtuigje is in een kantoorgebouw in de Amerikaanse staat Texas gecrasht. Het Amerikaanse ministerie van Binnenlandse Veiligheid onderzoekt de zaak, omdat de belastingdienst gevestigd is in het gebouw
- Ravin ///M
c....o......2.....taxfrankv schreef:Alles kan, maar dit? De BPM mag niet van Europa, dus die moet weg, maar moet worden opgevuld. Hoe, oh hoe?romo schreef:En uiteindelijk is het dan niet onmogelijk dat het hele rekening rijden met de taxi naar de prullebak wordt verwezen........................
- Maus335i
En om dat even kracht bij te zetten:Ravin ///M schreef:c....o......2.....taxfrankv schreef:Alles kan, maar dit? De BPM mag niet van Europa, dus die moet weg, maar moet worden opgevuld. Hoe, oh hoe?romo schreef:En uiteindelijk is het dan niet onmogelijk dat het hele rekening rijden met de taxi naar de prullebak wordt verwezen........................
De BPM was tot 31 januari 2008 nog 45,2%. De cataloguswaarde van een A6 avant (facelift model) was op dat moment nog 90.800 euro. Anno 2010 is de BPM nog 27,4%, maar de A6 is inmiddels 92.240 euro. De auto is niet veranderd, de prijs wel dmv de vervangende en prijsverhogende slurptax/co2tax.
En hierbovenop krijgen we straks kmheffing.
- RutgerK
Ik vind prijzen van auto's moeilijk vergelijkingsmateriaal. Je moet 100% zeker zijn dat het model exact gelijk is om wat over de prijzen te kunnen zeggen. Daarbij hebben fabrikanten er ook wel een handje van om de bruto prijzen te verhogen als de opslagen van de overheid minder worden zodat de nettotprijzen ongeveer gelijk blijven.
Ik zat gisteren in de auto te luisteren naar het debat en ben benieuwd hoeveel mensen hier zo rustig de vragen zouden beantwoorden. Van de 40 minuten die ik heb gehoord in de auto was Agnes Kant bijna 25 minuten lang bezig om twee vragen in twintig verschillende bewoordingen aan het kabinet te stellen.
Persoonlijk zit ik helemaal niet op nieuwe verkiezingen te wachten, omdat dat het land helemaal lam legt. In de huidige situatie zal het een draak van een klus zijn om tot een coalitieakkoord te komen voor een nieuw kabinet.
Ik zat gisteren in de auto te luisteren naar het debat en ben benieuwd hoeveel mensen hier zo rustig de vragen zouden beantwoorden. Van de 40 minuten die ik heb gehoord in de auto was Agnes Kant bijna 25 minuten lang bezig om twee vragen in twintig verschillende bewoordingen aan het kabinet te stellen.
Persoonlijk zit ik helemaal niet op nieuwe verkiezingen te wachten, omdat dat het land helemaal lam legt. In de huidige situatie zal het een draak van een klus zijn om tot een coalitieakkoord te komen voor een nieuw kabinet.
- Maus335i
Rutger,
De laatste tijd volg ik die debatten vaker en (vooral Geel heeft er een handje van) vragen die gesteld worden, worden domweg niet beantwoord. Kant heb ik vaker dezelfde vraag in een andere vorm horen stellen, omdat ze gewoon geen antwoord krijgt behalve een hoop blabla zonder inhoud. Erg vervelend lijkt me dat!
De laatste tijd volg ik die debatten vaker en (vooral Geel heeft er een handje van) vragen die gesteld worden, worden domweg niet beantwoord. Kant heb ik vaker dezelfde vraag in een andere vorm horen stellen, omdat ze gewoon geen antwoord krijgt behalve een hoop blabla zonder inhoud. Erg vervelend lijkt me dat!
- GTRene
lijkt mij ook, ik zou op een gegeven moment net als haar "woest" worden...maar nee Balkenellende wil het achter gesloten deuren doen, oftewel nogmaals inpraten op die andere partijen en hun verantwoordelijk stellen van moeilijk doen blabla terwijl destijds de afspraak al lag...ik haat BalkenendeMaus335i schreef:Rutger,
Maar voor NL gaat ie zo goed als alleen z'n eigen gang.
- Niels
Precies! Een hoop gelul eromheen maar gewoon GEEN antwoord geven, je wordt er scheitziek van. En dan een kamervoorzitter die dat niet begrijpt en notabene die arrogante balkenellende nog beschermd ookMaus335i schreef:Rutger,
- Michel P
Rustig Niels. ff diep adem halen
Maar idd die Gerda Verbeet, brrrrrr, dat de totale coalitie nog niet duizelig van dat gedraai....... Gooi ook even stenen door de ruiten waar een PVDA poster hangt, als je toch bezig bent
Laatste tijd ook e.e.a. gevolgt BNR is dan wel een leuke zender om naar te luisteren.
Michel
Maar idd die Gerda Verbeet, brrrrrr, dat de totale coalitie nog niet duizelig van dat gedraai....... Gooi ook even stenen door de ruiten waar een PVDA poster hangt, als je toch bezig bent
Laatste tijd ook e.e.a. gevolgt BNR is dan wel een leuke zender om naar te luisteren.
Michel
- Hendrik Kinderman
Wat een mediahype.. wordt ook weer zwaar opgedikt door de kranten ed.
Heb van Geel es int echie gesproken, draait om alle vragen heen.. daarvoor ben je politicus..
Heb van Geel es int echie gesproken, draait om alle vragen heen.. daarvoor ben je politicus..
-
Harrie
Heren, we kunnen helaas niet 1 iemand noemen die een draaikont is. Ik heb gisteravond verschillende draaiers gezien. Balkeneinde (alhoewel die eigenlijk weinig zei) , Bos, Verhagen, Koenders en ook Hamer.
- GTRene
-
allen
Voor wie even dacht dat Niels een braaf mannetje was...Niels schreef:Ik heb momenteel de neiging om stenen door ruiten te gooien waar een CDA pamflet hangt...
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Een "neiging" hebben we allemaal wel eens................als het daar bij blijft is er niets aan de hand.................... 
- RutgerK
Ik kreeg sterk de indruk dat Agnes Kant maar één antwoord wilde accepteren.
Wat de oppositie eigenlijk duidelijk maakte is dat verschillende partijen in één kabinet buitenskamers geen verschillende meningen mogen verkondigen. Dat is natuurlijk een zure stellingname als je juist niet wil dat een kabinet alles binnenskamers bespreekt.
Wat de oppositie eigenlijk duidelijk maakte is dat verschillende partijen in één kabinet buitenskamers geen verschillende meningen mogen verkondigen. Dat is natuurlijk een zure stellingname als je juist niet wil dat een kabinet alles binnenskamers bespreekt.
-
allen
Agnes Kant, zucht... Dat mens (wel meer overigens in dat veredelde varkenshok) praat echt net als een moeder tegen stoute kinderen. Je kunt haar ook wel wat vergelijken met een agent die je uit komt leggen dat je te snel hebt gereden. Ze kan beter even relaxen. Dit is niet goed voor haar bloeddruk. 
-
Harrie
Agnes Kant wilde helemaal geen antwoord. Het was haar er alleen maar om te doen dat er nog duidelijker een "wel niet" relatie tussen PvdA en CDA ontstaat zodat eigenlijk niemand meer terug kan en een val onvoormijdelijk was. Voor mij is de val na de uitspraken van Hamer niet meer vanzelfsprekend.
- GTRene
ze hebben kabinetscrisis zelfs al als website, en daarachter 1 of andere nwe partij?
http://www.kabinetscrisis.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.kabinetscrisis.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michel P
Ze zijn er uit: http://www.grapheine.com/bombaytv/logo- ... 6f8fd.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Michel
Michel
- Michel P
http://www.grapheine.com/bombaytv/pub-u ... 2cfbb.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- wjn
Bedacht ik me later ook, met kanttekeningen:romo schreef:wjn schreef:Het kabinet valt en dan?
Dan ligt er nog steeds een vraag van de NAVO waar een antwoord op moet komen. En nog veel meer zaken waar beslissingen over genomen moeten worden, die steeds uitgesteld worden (bv. km-heffing).
Stelling: Krijgen we een mooi "tijdelijk" kabinet die bepaalde zaken er doorheen kan drukken, hoeven ze minder rekening te houden met hun achterban, en daarna kunnen de politieke partijen weer verder met hun spelletje na nieuwe verkiezingen.
En Bos heeft trouwens nooit gezegd dat ze geen andere missie van de Navo aannemen, alleen dat ze weggaan uit Uruzgan, dus daar kun je ook nog wel wat van verwachten. Zo eentje is ie dan ook wel weer.
Het is van de hoogste staatsrechtelijke orde dat een gevallen kabinet, dus demissionair, alleen de lopende zaken behartigt...............................er is geen besluitvorming over gevoelige onderwerpen.........................kortom; de winkel is open, maar er mag niets worden verkocht...............
Er komt weer ergens oorlog, dus antwoord van Nederland:
"We kunnen niets beslissen, hebben geen kabinet".
Lekkere flater dan weer.
- RutgerK
Sterker nog de uitspraak was volgens mij dat er geen verlenging komt van de militaire missie in Uruzgan. Koenders zit er niet voor niets bij natuurlijk. 
- Niels
Ben inmiddels weer rustigMichel P schreef:Rustig Niels. ff diep adem halen![]()
Maar idd die Gerda Verbeet, brrrrrr, dat de totale coalitie nog niet duizelig van dat gedraai....... Gooi ook even stenen door de ruiten waar een PVDA poster hangt, als je toch bezig bent![]()
Michel