ja wanneer koop jij nou eens zo'n blepper als in je avatarduifjes.com schreef:Gaafvindt het mooi als mensen dit soort spullen kopen en er echt van genieten!

ja wanneer koop jij nou eens zo'n blepper als in je avatarduifjes.com schreef:Gaafvindt het mooi als mensen dit soort spullen kopen en er echt van genieten!
Maar, om te voorkomen dat je dit jaar niet meer kunt rijden, hebben we een extra middag voor het Vrij Rijden ingepland.
Deze extra middag zal plaatsvinden op zaterdag 12 december.
Ook op deze Vrij Rijden middag starten we om 12.30 uur en kunnen tot 16.30 uur rijden.
In de bijlage vind je het aanmeldformulier voor 12 december
Second:Andre schreef:lol@reacties
Ik had toen gewoon zo n ding moeten kopen in 2003 wat stom. Dit zoek in een auto het pure. Wat een genot.
Waag ik zelfs te betwijfelen. de mechanische grip van de CSL is juist wat m zo bijzonder maakt. Is ook niet mijn ervaring met e90 m3 (rent-a-racecar/semi's bijv: komt niet in de buurt van de bochtsnelheden van de csl). Het zit 'm ook een beetje in het bedrieglijke ontbreken van snelheidssensatie in de CSL, in een eerste proefrit met mijn auto waren steve en dick ooit eens aan het slalommen op een duitse autobaan en pas toen ze op de meter keken zegen ze dat het tempo 200+ ging terwijl ze dachten dat het 150-160 was... Is misschien ook wat jou overkomt als je aan het glijden raakt, dat het stiekum al veel harder gaat dan met je e90.De ophanging en wegligging van de E90 M3 met straatbanden vergelijk kan je gewoon stellen dat de E90 veel beter is ondanks zijn meer gewicht. De CSL is veel eerder aan glijden wat ik overigs niet erg vindt:
Dat hebben alle ///M`s.......................Het zit 'm ook een beetje in het bedrieglijke ontbreken van snelheidssensatie in de CSL,
e90 m3 (rent-a-racecar/semi's bijv: komt niet in de buurt van de bochtsnelheden van de csl
En die vergelijking wordt niet noodzakelijkerwijs door de GTS gewonnen, denk ik. Zeker niet op dat laatste punt.Robin schreef:Voor de rest appels met peren. De CSL moet je met de GTS gaan vergelijken vind ik.
![]()
Top funtrackday kar.En 'n schoonheid van 'n auto(in die kleur imho)
mee eens.Snipe schreef:En die vergelijking wordt niet noodzakelijkerwijs door de GTS gewonnen, denk ik. Zeker niet op dat laatste punt.Robin schreef:Voor de rest appels met peren. De CSL moet je met de GTS gaan vergelijken vind ik.
![]()
Top funtrackday kar.En 'n schoonheid van 'n auto(in die kleur imho)
a) eigenlijk niet, maar ok dan.Snipe schreef:Je vergeet de E9 CS/CSL.
E34 M5 is trouwens mijn ex-bak, ik ben tegenwoordig Mercedesrijder.
Robin schreef:a) eigenlijk niet, maar ok dan.Snipe schreef:Je vergeet de E9 CS/CSL.
E34 M5 is trouwens mijn ex-bak, ik ben tegenwoordig Mercedesrijder.
b) welke Mercedes?
Even wat testtijden erbij gepakt. Die komen wel overeen met je ervaring.Robin schreef:Ik herinner me de CSL niet als sledgehammer rechte lijn, verre van, ongeveer even snel als m'n ex E46 M3, met bij 7800rpm een nanokickje alleen dan)
Gebruikers op dit forum: Gisae, JdvPolo, jessedehaan, tomgtr, Wimo en 18 gasten