Die goede oude tijd -> OLD skool users

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
SteV6

Re: Die goede oude tijd -> OLD skool users

Bericht door SteV6 » 25 okt 2009, 11:36

Tommy schreef:Leuke oude tijd :) Lijken we een stel oude mannen die terugkijken op hun jeugd zeg :P
Ik wil wel, als relatieve nieuwkomer, de geraniums sponseren hoor jongens ;)

Stephan

Tommy

Bericht door Tommy » 25 okt 2009, 11:38

moet je bij Allen zijn, mr sigaar, die kocht geraniums van schoolmeisjes. Die zagen een grijze vent voor de deur, wilt u geraniums kopen? Ja is goed, even later geraniums binnen. Was minder leuk toen hij begreep wat geraniums zijn en dat je erachter voor het raam gaat zitten. :P

HansD

Bericht door HansD » 25 okt 2009, 11:58

Hans Disco
*denkt met weemoed terug aan Dre/Rut draadjes en moeders in de hekken bij Cambuur*
Ik ben er nog steeds Nandor alleen niet zo vaak meer. Ik ben nooit echt een veelposter geweest en nu merk ik dat ik ook steeds minder lees.

Die hekken bij Cambuur zitten nog steeds onder de vlekken van Rut zijn moeder :D

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 25 okt 2009, 12:50

Idd Hans Disco ook OldSkool user 8)

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 28 okt 2009, 11:21

Ik werd gevraagd door Martijn (één van de gummen oprichters) om me aan te melden op gummen om daar wat over mijn 924 S te vertellen. Hij vond dat dat wel leuk gevonden zou worden. Volgens mij liep dat gesprek via 8200rpm, of via het ringerslist smartgroup gebeuren. So I did...

Daarna zag ik de filmpjes van driftende BMW's van Rut en Joost op Lelystad tijdens een gummen meeting op 't circuit van Midland. Dikke rookgordijnen, erg gaaf!

Jordy en ik waren toen al druk bezig om alle gave filmpjes van internet te plukken, tot er niets meer te plukken viel. Daarom nam hij de camera van zijn pa toen we meededen met een Gummen puzzelrit. Jordy filmde alles en toen het filmpje online stond op gummen.net bleek dat het volgens velen niet helemaal politiek correct was, maar wel knap gefilmd en gemonteerd door Jordy. Dus de volgende Lelystad meeting mocht hij alles filmen en sindsdien heet 'ie Jordy Spielberg. Na een tiental DVD's van allerlei evenementen verdient 'ie nu zijn geld met filmen/regisseren en tussendoor was hij ook nog even afgestudeerd aan de kunstacademie.

In de begindagen was ik ook bij die minimeet van Edwin vd Velden geweest in zijn oude showroom in Zoetermeer. Heel lang draaide ik om de gele 968 van Patrick en die nam me vervolgens mee voor een ritje door Zoetermeer. Daarna ging ik nog even driften op een parkeerplaats daar bij 't station, met 1 van de stagairs/monteurs van Edwin.

Daarna ging ik zelf driften op Lelystad, toen zelf naar de Ring (en na 7.8 rondjes ging de Porsche stuk). Tussendoor ook nog Niederrhein en zelf veel rijden met mijn Volvo 360 van 99 euro. Zandvoort, Assen (met Prodrive), Zolder, ik ging overal naartoe met mijn auto's. In die tijd heb ik veel vrienden/kennissen gemaakt, waarvan ik de meeste tot op de dag van vandaag nog spreek en zie irl. Veel kansloze gesprekken op MSN. Veel kansloze avonden stappen en knallen met auto's door de enigen die nuchter bleven... Jacco die met de GS300 met 185 km/u vol in de ESP knalde richting vangrails omdat ik had gezegd dat mijn Alfa 75 daar 190 door die bocht kon.... Jacco heeft altijd veel vertrouwen in mij gehad. :)

Ook de hulp aan elkaar in mindere tijden vind ik echt uniek voor een kliek van internetverslaafden. :thumbup:

Mooie herinneringen. Zelf ben ik nog als instructeur gaan werken, eerst voor de lol en toen ik Mark Maaskant les gaf op de Ring kreeg ik de kans om bij hem te komen werken als accountmanager e.d., toen ik meedeed aan de autovisie driftchallenge mocht ik ook vaker cursussen geven, incl racecursussen. Later als freelancer ben ik daar nog verder in gegaan met security rijtrainingen etc., en directiechauffeurswerk + trainingen. Kortom, het hele forumgebeuren en alles wat erbij kwam heeft een aantal van mijn doelen in dit leven helpen te realiseren.

Mijn huidige baan dank ik ook aan een dagje driften op Niederrhein, waar ik met mijn 535 mijn oude baas al driftend op liep te duwen, waardoor de man naast mij zei wat voor werk ik deed en zodoende kwam daar een nieuwe baan uitrollen.... heel bizar hoe dat allemaal kan lopen.
Laatst gewijzigd door Dennis Cavallino op 28 okt 2009, 11:50, 2 keer totaal gewijzigd.

Mathieu

Bericht door Mathieu » 28 okt 2009, 11:40

Vroeger ook nog gepost op gummen als HKT7 8)

Zo'n ding dus.
Afbeelding

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 28 okt 2009, 12:08

Wat op een gegeven moment ook wel gaaf was trouwens, was het online racen in Live For Speed. André, Jordy, Thomas en vele andere gummers deden daaraan mee.

Ook zijn we een paar keer bij Bernax geweest om in hun simulatoren te racen. Karten bij Dré was natuurlijk ook gaaf, net als die 2 uurs race vlakbij Eindhoven. Jacco in zijn roze pak en ik moddervet als een zeekoe. Helaas hebben we de foto's nog. :)

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 28 okt 2009, 12:14

Of de dagen dat ik met Appie naar de Ring ging. Kwam 'ie mij 's ochtends vroeg ophalen. Hij belde dan om 7 uur dat 'ie wegreed van zijn huis 30 km verderop. 11 minuten later was hij dan bij het huis van mijn oudelui. 2 uur later en 300 km verder stonden we dan am Ring, inclusief 2 keer tanken. :lol:

Met Rut na een avondje karts slopen bij Dré terug naar zijn ouderlijk huis via de afsluitdijk. Van slagboom tot slagboom in 5 minuten en +-50 seconden. Heel de weg in de begrenzer. Heerenveen-Heilo deed 'ie in minder dan 40 minuten geloof ik.

Stappen in Alkmaar was ook kansloos. Pissen in Dutch Style (=Broek op de enkels.... )

Appie heeft een ongeluk gehad trouwens met de motor, ik heb alleen zijn huidige 06 nr niet meer, als iemand die kan pb-en ben ik erg dankbaar.

Knot

Bericht door Knot » 28 okt 2009, 12:26

Leuk hoor.. vroeger.. de tijd dat ik een astra sport 2.0dti reed :)

Knot

Bericht door Knot » 28 okt 2009, 12:27

Erik dB schreef:
Michel Huisman schreef:synchrodriver.. ofzoiets.. was het toch ?
Geen idee waar die beste man tegenwoordig zijn carterpannetjes om zeep helpt :roll:

Grt,
Boertje
Zal zo dat filmpje er eens bij pakken en op youtube zetten!

Knot

Bericht door Knot » 28 okt 2009, 12:35

oktober 2003 :)

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 28 okt 2009, 12:38

Knot schreef:oktober 2003 :)

Nondejus! :nah:

k33z

Bericht door k33z » 28 okt 2009, 12:41

Dat moment vergeet ik niet snel meer! Altijd balen als zoiets gebeurt, maar met het hobbelen en dat geluid erbij was het best grappig.

Knot

Bericht door Knot » 28 okt 2009, 12:43

Heeft werk, geld en tijd gekost maar ik lig telkens weer dubbels als ik dit filmpje na een tijdje terugzie.... kijken of ie t op youtube ook goed doet, dat hadden we toen namelijk nog niet!

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 28 okt 2009, 12:49

Later ging 'ie er nog af op Zolder waardoor er een knik rechtsachter was ontstaan geloof ik, maar die E30 van hem liep echt hard, ondanks al deze grappen en grollen. Ik kan me even niet meer herinneren wie die auto ook alweer heeft gekocht van hem...

Metchu

Bericht door Metchu » 28 okt 2009, 12:51

sorry: LOL

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 28 okt 2009, 12:59

Nu zag ik zn hoofd ook weer idd. Syncro Driver....hhahahahhaahahahahah

Idd Dennis wat een fun hadden we s'nachts....damnnnnn en hard ging het toen ook nog.....vooral die 250+ met Rut zn M3 op 80km wegen ...

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 28 okt 2009, 13:00

Kan er niets aan doen, maar ik moest toch ook wel lachen bij zo'n stuiterende auto waarvan je de onderdelen los hoort komen :lol:

Ahmed

Bericht door Ahmed » 28 okt 2009, 16:47

Jaaa lol, daar was ik ook bij. Boink boink boink.... :lol:

Had later als nick Brahma toch ?

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 28 okt 2009, 16:57

volgens mij wel Ahmed.....jij was er toen idd ook al bij weet ik nog elke meeting was je er! toen als 13/14jarige jongen toch??? Vond het mooi om te zien dat jij als 'kleine' jongen er altijd was! Cool jij bent ook een OlkdSkool user :mrgreen:

Ahmed

Bericht door Ahmed » 28 okt 2009, 17:02

Klopt, 14 jaar........damnd...dat is gewoon 6 jaar geleden! :o

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 28 okt 2009, 17:11

Dennis Cavallino schreef:Wat op een gegeven moment ook wel gaaf was trouwens, was het online racen in Live For Speed. André, Jordy, Thomas en vele andere gummers deden daaraan mee.

Ook zijn we een paar keer bij Bernax geweest om in hun simulatoren te racen. Karten bij Dré was natuurlijk ook gaaf, net als die 2 uurs race vlakbij Eindhoven. Jacco in zijn roze pak en ik moddervet als een zeekoe. Helaas hebben we de foto's nog. :)
Oja.....dat willen we dan wel eens zien :blabla:

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 28 okt 2009, 17:16

http://www.jent.nu/index.php?id=63" onclick="window.open(this.href);return false; als de dag van gisteren hhahahahaha

Kasteel

Bericht door Kasteel » 28 okt 2009, 18:34

Die verhalen van Dennis, geweldig om te lezen, d8 dat ik samen met nog een paar de enige verkeersgekken waren, maar je stelt ons gerust :D.

Patrick van Wijngen

Bericht door Patrick van Wijngen » 28 okt 2009, 18:42

Oh hahahaha, dat herinner ik me nog goed.
Ik stond toevallig in die bocht te kijken achter het hek :clap:

Plaats reactie