Ik wil wel, als relatieve nieuwkomer, de geraniums sponseren hoor jongensTommy schreef:Leuke oude tijdLijken we een stel oude mannen die terugkijken op hun jeugd zeg
Stephan
Ik wil wel, als relatieve nieuwkomer, de geraniums sponseren hoor jongensTommy schreef:Leuke oude tijdLijken we een stel oude mannen die terugkijken op hun jeugd zeg
Ik ben er nog steeds Nandor alleen niet zo vaak meer. Ik ben nooit echt een veelposter geweest en nu merk ik dat ik ook steeds minder lees.Hans Disco
*denkt met weemoed terug aan Dre/Rut draadjes en moeders in de hekken bij Cambuur*
Zal zo dat filmpje er eens bij pakken en op youtube zetten!Erik dB schreef:Geen idee waar die beste man tegenwoordig zijn carterpannetjes om zeep helptMichel Huisman schreef:synchrodriver.. ofzoiets.. was het toch ?![]()
Grt,
Boertje
Nondejus!Knot schreef:oktober 2003
Dat moment vergeet ik niet snel meer! Altijd balen als zoiets gebeurt, maar met het hobbelen en dat geluid erbij was het best grappig.Knot schreef:oktober 2003
Oja.....dat willen we dan wel eens zienDennis Cavallino schreef:Wat op een gegeven moment ook wel gaaf was trouwens, was het online racen in Live For Speed. André, Jordy, Thomas en vele andere gummers deden daaraan mee.
Ook zijn we een paar keer bij Bernax geweest om in hun simulatoren te racen. Karten bij Dré was natuurlijk ook gaaf, net als die 2 uurs race vlakbij Eindhoven. Jacco in zijn roze pak en ik moddervet als een zeekoe. Helaas hebben we de foto's nog.

Oh hahahaha, dat herinner ik me nog goed.Knot schreef:oktober 2003
Gebruikers op dit forum: Bombadil, Edwin de Haas, Lex70V, Majestic-12 [Bot], Sander-E46, smiley, Thomas H, tomgtr en 16 gasten