Een Elise is voor pussies. Ik heb diep respect voor Allen en wat hij doet en hoe hij omgaat met zijn auto. Ik mag een keer in zijn auto rijden, dus wie weet ben ik straks fucked for life en ga ik een keer in mijn leven voor een R500.Kgroot.nl schreef:Pussy control op een LotusRuben schreef:O, en ik heb pussy control op de auto zitten![]()
![]()
![]()
Komt tegenstrijdig over..
Maar goed volgende DF Trackday is er dus een Elise S2 bij 8)
Lotus Elise Sports Racer
-
Re: Lotus Elise Sports Racer
-
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
R500 is heilig...Ruben schreef:Een Elise is voor pussies. Ik heb diep respect voor Allen en wat hij doet en hoe hij omgaat met zijn auto. Ik mag een keer in zijn auto rijden, dus wie weet ben ik straks fucked for life en ga ik een keer in mijn leven voor een R500Kgroot.nl schreef:Pussy control op een LotusRuben schreef:O, en ik heb pussy control op de auto zitten![]()
![]()
![]()
Komt tegenstrijdig over..
Maar goed volgende DF Trackday is er dus een Elise S2 bij 8)
hardcore op wielen
maar goed pussy control kan ook uit 8)
- @iko
gefeliciteerd Ruben
wanneer zie ik je op het circuit?

wanneer zie ik je op het circuit?
- StefanW
- Auto: 106 Rallye S2
Ben benieuwd naar de foto's 

- Tommy
ook mooi, goed ik zit... Ruben geeft sleutels... eh ja? oh... alleen even starten
Dacht al, kan ik er nu mee naar de Eifel en morgen de nordschleife mee op
Nee dus
Geef maar eens gas, moet je horen... whizzz whizzz huh... ok da's stil Ruub! Tijd voor die lotus sport uitlaat zoals op de sexige van Linne 
220 pk in een Elise, dat ga je wel leuk vinden, ben benieuwd naar de Langstrecken capaciteiten van de wagen.

220 pk in een Elise, dat ga je wel leuk vinden, ben benieuwd naar de Langstrecken capaciteiten van de wagen.
-
Ik was ook in eerste instantie overtuigd dat ik een sportuitlaat zou willen, maar bij terugkomst vrijdag zei ik al tegen Perry dat het eigenlijk wel meevalt. Het is heel erg afhankelijk van het gaspedaal tijdens het rijden.
StefanCS, ik kom binnenkort een keertje bij je langs.
Ik heb overigens een speciaal huurtarief voor je Tommy op het moment, zonder bpm
Aiko, eerst kenteken and so on. Maar ook ff de auto eerst op de weg leren kennen. En ik moet me even verdiepen in of de huidige blokken wel geschikt zijn voor circuitwerk...
StefanCS, ik kom binnenkort een keertje bij je langs.
Ik heb overigens een speciaal huurtarief voor je Tommy op het moment, zonder bpm

Aiko, eerst kenteken and so on. Maar ook ff de auto eerst op de weg leren kennen. En ik moet me even verdiepen in of de huidige blokken wel geschikt zijn voor circuitwerk...
- atomchris
Stndaard is de Lotus al geschikt voor het circuit, daar is ze voor gemaakt.
Ik heb bij de fabriek op het test circuit gereden met een stdaard Elise,remt prima.
Kan altijd beter.....andere remschijven,pagid blokken....stalen remleidingen.
Open filter(hoor je de sc ook beter)aanzuigbuis voor de filter.
En dan uiteindelijk neem je ook de uitlaat!
Het begint vaak bij het aanpassen van de remmen....
Ik heb bij de fabriek op het test circuit gereden met een stdaard Elise,remt prima.
Kan altijd beter.....andere remschijven,pagid blokken....stalen remleidingen.
Open filter(hoor je de sc ook beter)aanzuigbuis voor de filter.
En dan uiteindelijk neem je ook de uitlaat!
Het begint vaak bij het aanpassen van de remmen....

- Tommy
Ruben ik betaal uit in "tool-time" ex btw 

- Stéphane
@Ruben: Je bedoelt waarschijnlijk een Torx sleutel. Dat is inderdaad net even wat anders dan een inbus-sleutel
Ben er nu trouwens ook achter wat die rare "E-met-krul"-sticker op de zijkant betekent. Dat is voor de Queens Award for Enterprises:
http://www.queensawards.org.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ben er nu trouwens ook achter wat die rare "E-met-krul"-sticker op de zijkant betekent. Dat is voor de Queens Award for Enterprises:
-
Die queens award is dan wel zo lelijk dat ik er graag iets mee afveeg voor ik op de knop druk.
Is je auto al klaar Stéphane?

Is je auto al klaar Stéphane?
- GTRene
ja,Stéphane schreef:@Ruben: Je bedoelt waarschijnlijk een Torx sleutel. Dat is inderdaad net even wat anders dan een inbus-sleutel![]()

trouwens vanmiddag de auto van Ruben gezien

- Stéphane
Inderdaad. Vind het ook niet echt iets.allen schreef:Die queens award is dan wel zo lelijk dat ik er graag iets mee afveeg voor ik op de knop druk.![]()
Nee.allen schreef:Is je auto al klaar Stéphane?
- GTRene
OhStéphane schreef:Nee.allen schreef:Is je auto al klaar Stéphane?

- Stéphane
Ga niet topic van Ruben vullen met dingen over mijn auto. Kort verhaal is dat ik nu even andere dingen aan mijn hoofd heb waardoor auto minder prioriteit heeft. Komt later wel en dat zie je dan wel in het andere topic.
-
Was gezellig bij Van der Kooi 

- GTRene
yeahRuben schreef:Was gezellig bij Van der Kooi

jij nog lol gehad achter Femme? ik zag jullie nog toen ik de andere route nam bij Lochem

- Femme
Hier zijn nog wat foto's van het scheurijzer:

Ja, was wel aardig. Op nat wegdek vertrouw ik de banden niet zo. Toen ik naar Lochem reed wilde ik op een gegeven moment een auto inhalen, glij ik meteen diagonaal over de weg (reed zonder tractiecontrole). Ik heb Ruben en zijn passagier op de A1 bij Deventer afgeleverd en ben daarna binnendoor via Wilp naar Zutphen gereden, toen wat wegen verkend in de Cortenoever en via het pondje bij Bronckhorst naar huis gereden.GTRene schreef:yeahRuben schreef:Was gezellig bij Van der Kooiheb je nog gelezen hoe mijn navigatie nu een hele andere binnendoor route nam? ik dacht huh hier ben ik niet langs gekomen, toen geen enkele bult gezien, nu een dorpje en bulten...en kwam bij Markelo uit en bij Enter
maar daar tussen wel weer leuke weggetjes....
jij nog lol gehad achter Femme? ik zag jullie nog toen ik de andere route nam bij Lochem
-
Heel mooi, veel plezier ermee!
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Mooi ding Ruben 8) Welke banden zitten eronder?
-
Bedankt voor de foto's Femme.
Hans: het zijn yokohama's, met officiële lotus keur, weet eerlijk gezegd niet welke type dat zijn. Zal vandaag eens kijken.
Rene, ik had je verhaal inderdaad gelezen en toen we je tegenkwamen had ik gehoopt dat je achter ons aan zou gaan, maar zag je al snel afslaan. Femme heeft niet zo gek gedaan door zijn banden en de gladheid en dat vond ik prima, gezien mijn passagier en mijn ervaring met de auto. Maar ik heb wel genoten van de wegen en de omgeving en het gevoel wat de Lotus je daar geeft en daarbij heb ik het vermogen van mijn auto enigzins kunnen vergelijken met de auto van Femme bij het oprijden van de A1, en dat vond ik niet tegenvallen
Hans: het zijn yokohama's, met officiële lotus keur, weet eerlijk gezegd niet welke type dat zijn. Zal vandaag eens kijken.
Rene, ik had je verhaal inderdaad gelezen en toen we je tegenkwamen had ik gehoopt dat je achter ons aan zou gaan, maar zag je al snel afslaan. Femme heeft niet zo gek gedaan door zijn banden en de gladheid en dat vond ik prima, gezien mijn passagier en mijn ervaring met de auto. Maar ik heb wel genoten van de wegen en de omgeving en het gevoel wat de Lotus je daar geeft en daarbij heb ik het vermogen van mijn auto enigzins kunnen vergelijken met de auto van Femme bij het oprijden van de A1, en dat vond ik niet tegenvallen

-
Als ik me niet vergis was het "Advan Sport". Achterbanden uit 2007 en voorbanden uit 2005. Lotus koopt dus blijkbaar groot in. 

- GTRene
Ja ik had dat ook beter kunnen doen, echter ik snapte er niks van mijn navigatie had een andere route gekozen, heb die oude binnendoor weg zonder bulten helemaal niet gezienRuben schreef:Rene, ik had je verhaal inderdaad gelezen en toen we je tegenkwamen had ik gehoopt dat je achter ons aan zou gaan, maar zag je al snel afslaan. Femme heeft niet zo gek gedaan door zijn banden en de gladheid en dat vond ik prima, gezien mijn passagier en mijn ervaring met de auto. Maar ik heb wel genoten van de wegen en de omgeving en het gevoel wat de Lotus je daar geeft en daarbij heb ik het vermogen van mijn auto enigzins kunnen vergelijken met de auto van Femme bij het oprijden van de A1, en dat vond ik niet tegenvallen

Draaien had echter weinig zin want jullie hadden de gang er ook goed in

Achteraf had ik meteen mee moeten rijden met jullie, maar bij de Lotus dealer voelde ik me niet meer zo super en dacht, laat ik maar naar huis gaan.
gelukkig hebben jullie nog genoten, leuk dat Femme dat deed

-
Yokohama neova ad07 http://www2.yokohama-online.com/gb/tyre ... .php?g=393" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Toch nog thuisgekomen vandaag he... :twisted:
-
Ja lopend...
op 4 cilinders dan
op 4 cilinders dan