Als je gaan kijken even op de acherbanden slijtage letten, slijten heel vaak scheef af waardoor ze gecupt worden en dan klinkt het net als een kapotte wiellager.
Thanks!Niall schreef:Gefeliciteerd Rob,
Qua Navigatie zijn er meerdere opties:
RNS510, heel diefstal gevoelig
MFD2 DVD; niet te vergelijken met een Tom Tom qua snelheid maar je komt van A naar B
Skoda MFD; traag en helemaal uit de tijd.
Imitatie RNS 510
Allemaal zijn deze plug en play, alleen moet de boordcomputer opnieuw gecodeerd worden.
Je moet alleen een nieuw radio frontje bestellen, kost een tientje of zo
Ik zie ook dat je geen muziek kan luisteren tijdens navigeren en geen mp3, no-go dus.Niall schreef:Enigste nadeel is dat je per land de CD's moet wisselen. Basis van dit systeem stamt uit begin jaren 2000. Ziet er wel mooi OEM uit
Als je wilt weten wat er fabrieksaf op je wagen zit:RobS schreef:Ik ben nog op zoek naar de optielijst van dit model.
Thanks, nog 24 uur, dan kan ik 'm ophalenEG schreef:Als je wilt weten wat er fabrieksaf op je wagen zit:RobS schreef:Ik ben nog op zoek naar de optielijst van dit model.
http://igorweb.org/equidec/Default.aspx
Gewoon de codes onder de houten plank boven je reservewiel overnemen (zit een witte sticker daar). Weet je gelijk wat er allemaal standaard op heeft gezeten. Dus ook dingen zoals hoeveel speakers en wat voor banden/velgenmaat.
Een losse lijst met wat er mogelijk is allemaal heb ik niet.
Tralala...RobS schreef:- 1.9tdi 105pk / 77kW
CD luisteren en navigeren tegelijk kan ook niet met een RNS310 in een Golf VI GTD ontdekte ik vorige week...RobS schreef:Ik zie ook dat je geen muziek kan luisteren tijdens navigeren en geen mp3, no-go dus.Niall schreef:Enigste nadeel is dat je per land de CD's moet wisselen. Basis van dit systeem stamt uit begin jaren 2000. Ziet er wel mooi OEM uit
In de RNS310 kun je mp3 van SD lezen. Chippen laten we nog even achterwegeMartijn Koevoets schreef:Tralala...RobS schreef:- 1.9tdi 105pk / 77kW
CD luisteren en navigeren tegelijk kan ook niet met een RNS310 in een Golf VI GTD ontdekte ik vorige week...RobS schreef:Ik zie ook dat je geen muziek kan luisteren tijdens navigeren en geen mp3, no-go dus.Niall schreef:Enigste nadeel is dat je per land de CD's moet wisselen. Basis van dit systeem stamt uit begin jaren 2000. Ziet er wel mooi OEM uit
Geinig!EG schreef:Als je wilt weten wat er fabrieksaf op je wagen zit:RobS schreef:Ik ben nog op zoek naar de optielijst van dit model.
http://igorweb.org/equidec/Default.aspx
Gewoon de codes onder de houten plank boven je reservewiel overnemen (zit een witte sticker daar). Weet je gelijk wat er allemaal standaard op heeft gezeten. Dus ook dingen zoals hoeveel speakers en wat voor banden/velgenmaat.
Een losse lijst met wat er mogelijk is allemaal heb ik niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten