De VI zal niet kleiner zijn denk ik. De vraag is ook op welke prijs Hans uit zal komen als hij een X1 net zo opleukt als de Golf. Net zo'n lekker blokje en net even zoveel goodies als optie. :idea:
Ik zou zelf in dit geval ook voor de Golf gaan.
Zelfs met 258 pk zescilinder benzine haalt 'ie maar 205. Merkwaardig.Jelmer850i schreef:Om de prestaties hoef je overigens niet zo'n wagen te kopen, voorral op top, zelfs de X1 met 2.3d loopt niet harder dan 205, zal wel een begrenzer op zitten... , waar ik dan weer grote vraagtekens bij heb.
Klein?allen schreef:Moet je dan eens uitleggen Jelmer. Dat het praktischer is dan een 1 serie wil ik je wel geloven. Dat is maar een kleine wagen van binnen. Als je daar in zit, voel je je zelfs met 1.70 nog ingepakt. Echter heb ik me al eens verbaasd over hoeveel je al in een Golf IV kon laden.![]()
De VI zal niet kleiner zijn denk ik. De vraag is ook op welke prijs Hans uit zal komen als hij een X1 net zo opleukt als de Golf. Net zo'n lekker blokje en net even zoveel goodies als optie. :idea:
Ik zou zelf in dit geval ook voor de Golf gaan.
Het is 1000x meer wagen dan een golf/1 serieEn qua wagen heb je er 1000x meer aan aan ene golf of een 1 serie terwijl de prijzen er maar iets onder zitten....
eh had je daar dan op gerekendmaar is zeker niet 1000x beter, mooier groter.. whatever dan een Golf
Rico schreef:[ neem ik je niet meer serieus
Nu de X1 afvalt.... is een Touring iets voor je? je weet wel.... z 'on 335d... zwart/zwart m uitgevoerd... genoeg ruimte... 320pk/680Nm..... schuifdakje.... 8) Ik hoor het welHans GP schreef:Als de X1 een goede zuinige benzine turbo motor (min 200pk) had en een goede automaat en voor minder dan €50000,- compleet incl alle goodies dan was dat hem geworden.. ik vind het een mooie wagen zeker in het bruin met dat lichte leer.
Nee dank jeErnstV schreef:Nu de X1 afvalt.... is een Touring iets voor je? je weet wel.... z 'on 335d... zwart/zwart m uitgevoerd... genoeg ruimte... 320pk/680Nm..... schuifdakje.... 8) Ik hoor het welHans GP schreef:Als de X1 een goede zuinige benzine turbo motor (min 200pk) had en een goede automaat en voor minder dan €50000,- compleet incl alle goodies dan was dat hem geworden.. ik vind het een mooie wagen zeker in het bruin met dat lichte leer.
Gebruikers op dit forum: 328Ti, Bjeffindividual, Thomas H en 6 gasten