En wat doet Audi dan met de garantie?Marc RS4 schreef:JD engineering laat de automaat zo schakelen als jij wilt.....dus ook bijvoorbeeld supersnel.....
Kost niet eens zo erg veel.
Audi RS4 Avant of BMW 335i touring
- Mat Firens
Re: Audi RS4 Avant of BMW 335i touring
- Sperdy
tja. met zo'n aftermarket Miltek uitlaatje. En die tube-tube filmpjes.. RennArt? What the .... is RennArt? .Marc RS4 schreef:Even ter vergelijking een 335i met sportuitlaat en een S6 V10 met sportuitlaat.......
DUidelijke zaak dat die V10 echt gewoon veel beter klinkt.....verders vind ik het wel mooi zo met deze discussie.

-
Een PP 335i is die origineel? die heeft toch andere uitlaten dan standaard.....juist ja..
Dus vergelijk ik alletwee met sportpotten eronder...
Verders issi mooi zo.
@Matt,
Ik geloof dat JD daar een oplossing voor heeft,ook is het IMO mogelijk om via VAG-COM een sportievere stand in te schakelen van de bak.
Iets wat al ingeprogrammeerd staat,dus onder de garantie valt.
Dus vergelijk ik alletwee met sportpotten eronder...
Verders issi mooi zo.
@Matt,
Ik geloof dat JD daar een oplossing voor heeft,ook is het IMO mogelijk om via VAG-COM een sportievere stand in te schakelen van de bak.
Iets wat al ingeprogrammeerd staat,dus onder de garantie valt.
- RVV
Er worden wel een aantal dingen door elkaar gehaald. Niet alleen de uitlaat is verantwoordelijk voor mooi geluid. Ik vind zelfs dat een sportuitlaat vaak afbreuk doet aan het totale geluidsplaatje. Bijna altijd overheerst de sportuitlaat zodanig dat hij het "mooie" motorgeluid op een vervelende manier overstemd.
Een standaard .35i vind ik weinig emotie bieden in de klank. Een S6 klinkt standaar mischien niet "hard" maar het motorgeluid overtreft die van een .35i far beyond.
Een standaard .35i vind ik weinig emotie bieden in de klank. Een S6 klinkt standaar mischien niet "hard" maar het motorgeluid overtreft die van een .35i far beyond.
- MoNkToNk
Hoe kan een mening nu waardeloos zijn? Ik vind het interieur rommelig aandoen., klaar! Heb ik je op je lange Audi tenen getrapt?Marc RS4 schreef:Lache met die Monktonk,Audi staat juist bekend om het VEEL betere interieur dan BMW......dat beamen zelfs de grootste BMW fappers.
Jou mening is dus waardeloos.

Kwalitatief zal het prima voor elkaar zijn, maar qua ergonomie vind ik het niks.
-
Absoluut niet.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Beauty is the eye/ear of the beholder.
Vind de S6 met Sportauspuff ook prachtig klinken, tikkie geiler dan de 335i in dat andere filmpje. Qua dashboard vind ik de S6 een rommelig Galactica/Starwars gedoe; ben ik anders van Audi gewend...
Qua snelheid denk ik(adhv een proef met 'n S8 waar ik gewoon naast bleef hangen tussen de 140-240 met de 335i standaard) dat een stock .35i best in 't kielzog blijft van 'n S6. Dat ding van Ferdinand veegt de vloer met 'm aan. 100%. Dan 't weggedrag: No contest.
Dus de 335i, maar liever de sedan-dan.
Vind de S6 met Sportauspuff ook prachtig klinken, tikkie geiler dan de 335i in dat andere filmpje. Qua dashboard vind ik de S6 een rommelig Galactica/Starwars gedoe; ben ik anders van Audi gewend...
Qua snelheid denk ik(adhv een proef met 'n S8 waar ik gewoon naast bleef hangen tussen de 140-240 met de 335i standaard) dat een stock .35i best in 't kielzog blijft van 'n S6. Dat ding van Ferdinand veegt de vloer met 'm aan. 100%. Dan 't weggedrag: No contest.
Dus de 335i, maar liever de sedan-dan.

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Audi interieur is het gewoon niet...................... .(Punt)
-te veel knoppen
-achterlijke schaalverdeling in de km teller
-te veel chroom randjes en andere overdreven accenten
Nou ja, ik kan nog even doorgaan, dit is uiteraard mijn mening, no offence verder voor de Audi rijder/liefhebber.................
-te veel knoppen
-achterlijke schaalverdeling in de km teller
-te veel chroom randjes en andere overdreven accenten
Nou ja, ik kan nog even doorgaan, dit is uiteraard mijn mening, no offence verder voor de Audi rijder/liefhebber.................
-
Ik vind een Audi interieur erg mooi,maar BMW ook.
Bij de A6/S6 vind ik dat het zo lekker om je heen gebouwd zit...
Bij de A6/S6 vind ik dat het zo lekker om je heen gebouwd zit...
- RutgerK