Ging echt serieus snel

Zal vanavond de DVD branden en op de bus doen

Goed dat je aan het filmen was en niet op de teller keekKgroot.nl schreef:Hoe makkelijk de auto ook op de 230 zit![]()
wjn schreef:Volgens mij is er maar één model RS2, dus je kan het niet hebben over de "echte". En dit is overigens wel de ECHTE RS4 :jenna:
Op een duits forum loopt een hele discussie over 5cyl vs 6cyl, leuk om te lezen
Wat de voorkeur ook is, de meesten zijn het wel met elkaar eens dat de 5cyl de "ouderwedse" turbo-schop heeft en de V6 een veel groter bruikbaar toerengebied waarin echt wat gebeurd.
Sorry, Wolfgang, ik bedoel natuurlijk de ECHTE RS...wjn schreef:Volgens mij is er maar één model RS2, dus je kan het niet hebben over de "echte". En dit is overigens wel de ECHTE RS4 :jenna:
Op een duits forum loopt een hele discussie over 5cyl vs 6cyl, leuk om te lezen
Wat de voorkeur ook is, de meesten zijn het wel met elkaar eens dat de 5cyl de "ouderwedse" turbo-schop heeft en de V6 een veel groter bruikbaar toerengebied waarin echt wat gebeurd.
Ik heb hem boven de 220 op de teller zien gaan dus dacht 230-240wjn schreef:Goed dat je aan het filmen was en niet op de teller keekKgroot.nl schreef:Hoe makkelijk de auto ook op de 230 zit![]()
hehe was ook op dat duitse forum "het" argument.richardk schreef:echte vermogens halen ze uit de r5
Durf ik niet te zeggen, ik vind de RS2 qua interieur er ouderwets uitzien, qua exterieur blijft het er goed uitzien. Verder heb ik nooit in een RS2 gereden, dus weet niet hoe de wegligging etc. daarvan is. Qua (quattro) techniek zit er iig verrassend weinig verschil in, qua voorwielophanging zit er wel veel verschil.Jarno schreef:Sorry, Wolfgang, ik bedoel natuurlijk de ECHTE RS...
De eerste... de beste ???
Van de RS2 is de nogaroblauw parelmoer net zoals de Golf II VR6 van Gerard... vroegerMarc RS4 schreef:De blauw van de RS4 is overigens niet exact dezelfde blauw als die van de RS2
Aldus mijn info.
Ja Richard, ben met Rico (van der Pol) wel aan hetrichardk schreef:niks voor jou jarno een rs2?
Jeroen Dik kan hier hééééél veel aan veranderen...wjn schreef:Grafiekje uit een artikel geknipt.
De RS4 is standaard behoorlijk electronisch begrenst (op zo vlak mogelijk koppelverloop en afvlakking max. vermogen, zie grafiek) en voldoet aan zwaardere emissie-eisen (euro3).
ja ken henrico wel, mijn broer (johnny)komt daar geregeld..Jarno schreef:Ja Richard, ben met Rico (van der Pol) wel aan hetrichardk schreef:niks voor jou jarno een rs2?geweest over een RS2
op het moment dat we met een ex Walter Röhrl S1 bezig waren.
Moest weer een korte rally werks bak onder.
Rico had het toen, 2006, over een dikke €20.000 voor eentje die de moeite waard is.
Had ik toen niet en nu nog steeds niet![]()
http://www.audiquattro.nu/" onclick="window.open(this.href);return false;
wjn schreef:hehe was ook op dat duitse forum "het" argument.richardk schreef:echte vermogens halen ze uit de r5
Durf ik niet te zeggen, ik vind de RS2 qua interieur er ouderwets uitzien, qua exterieur blijft het er goed uitzien. Verder heb ik nooit in een RS2 gereden, dus weet niet hoe de wegligging etc. daarvan is. Qua (quattro) techniek zit er iig verrassend weinig verschil in, qua voorwielophanging zit er wel veel verschil.Jarno schreef:Sorry, Wolfgang, ik bedoel natuurlijk de ECHTE RS...
De eerste... de beste ???
Echt?Marc RS4 schreef:WJN's RS4 is al aangepakt........
Arthur schreef:Echt?Marc RS4 schreef:WJN's RS4 is al aangepakt........
Die gaskleppen van deze RS4 gaan echt niet verder open hoorJarno schreef:Jeroen Dik kan hier hééééél veel aan veranderen...wjn schreef:Grafiekje uit een artikel geknipt.
De RS4 is standaard behoorlijk electronisch begrenst (op zo vlak mogelijk koppelverloop en afvlakking max. vermogen, zie grafiek) en voldoet aan zwaardere emissie-eisen (euro3).
Dan gaan wel alle registers open en dus ook de gaskleppen...![]()
Mijn kameraad heeft namelijk ook een RS4 (B5) en verdiept zich nog wel eens in
de technieken van alles wat op wielen staat.
Als je de history wilt weten:Jarno schreef:Ik ken natuurlijk niet alle ins en outs van deze RS4...