Autoblog bij PowNed op TV?

Dit is ons algemene autoforum.
Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Re: Autoblog bij PowNed op TV?

Bericht door Robin » 18 mar 2009, 11:45

Metchu schreef:mensen zijn altijd biased! 8) niemand is onpartijdig of onafhankelijk!
Dat is zo ongeveer 't enige wat ik met je eens ben Metchu :thumbup:

Het enige wat bij mij onafhankelijk is, is m'n wielophanging.

Maar dan moet de 'journalist' niet 'neutraal' gaan doen want dat is ie gewoon niet. Kan ook niet.
Laatst gewijzigd door Robin op 18 mar 2009, 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Metchu

Bericht door Metchu » 18 mar 2009, 11:46

Robin schreef:
Metchu schreef:
topargument, applaus! diepgaand intellectueel ook! :roflol:
Ik was al gestopt een aantal posts geleden :hosanna: Ik ga me er ook niet meer in mengen, ik wil er ook niet over aangesproken worden :mrgreen:

edit: AND WITH THAT BOMBSHELL, we close this off-topic! (toch nog nader tot elkaar gekomen :mrgreen: )
Laatst gewijzigd door Metchu op 18 mar 2009, 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Geelhoed

Bericht door Geelhoed » 18 mar 2009, 11:46

Robin schreef:En tegen al die tolerante genuanceerde intellectuelen en excuusmoslims zeg ik lekker kortzichtig dit want ik ben een domme jongen:

Afbeelding

bekijk 't maar met je links gejodel op 'n autoforum. :nana:
Zeg nou eens eerlijk, wie reageert er hier nu volwassen? "Links" of "Rechts"?
Leer mij wat nieuws, kijk dat intellectuele betuttelende wat je nu doet, dát bedoel ik.
Betuttelend, dat roept men altijd als er iets aangereikt wordt wat men niet wil leren.

Geelhoed

Bericht door Geelhoed » 18 mar 2009, 11:48

romo schreef: Beter geïnformeerd wil niet zeggen goed, onafhankelijk en gespeend van subjectieve invloeden...............................
Zonder dat was er ook geen links of rechts geweest.

Robin

Bericht door Robin » 18 mar 2009, 11:48

ik verwachtte eigenlijk een grafiekje, intellectueel tolerant genuanceerd, want ik ben een domme jongen , geelhoed.

Geelhoed

Bericht door Geelhoed » 18 mar 2009, 11:49

Robin schreef:ik verwachte eigenlijk een grafiekje, intelectueel tolerant genuanceerd, want ik ben een domme jongen , geelhoed.
Juist, laten we voor niet op het onderwerp verder gaan maar een afleidende op de man gespeelde opmerking plaatsen. Dat maakt je geloofwaardigheid stukken groter!

Metchu

Bericht door Metchu » 18 mar 2009, 11:50

allemaal gefrustreerde mannetjes die wiskundigen/statistici :mrgreen:

Afbeelding

Robin

Bericht door Robin » 18 mar 2009, 11:51

Nou in ieder geval een aantal superargumenten om m'n oren gekregen van genuanceerd tolerant links, bedankt daarvoor. :mrgreen:

Geelhoed, is al goed, sorry, maar je bent altijd ZO belerend, je weet 't altijd beter dan iedereen. Maar dat is lekker niet zo. Als ik jou ga uitleggen waar 't tegensturen met je kar mis ging in de praktijk, kom jij met onzin op de proppen, niet alles is theorie en schriftgeleerderij man. Luister ook eens naar praktijkmensen, of voel je je god of jezus omdat je gestudeerd hebt ofzo? Is dat 't?
Laatst gewijzigd door Robin op 18 mar 2009, 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Metchu

Bericht door Metchu » 18 mar 2009, 11:52

internet is echt een schraal medium voor dit soort discussies

Geelhoed

Bericht door Geelhoed » 18 mar 2009, 11:53

Robin schreef: Maar dat is lekker niet zo.
Je bedoelt dat niet iedereen dat al inziet! :twisted:

Robin

Bericht door Robin » 18 mar 2009, 11:54

Robin schreef:Nou in ieder geval een aantal superargumenten om m'n oren gekregen van genuanceerd tolerant links, bedankt daarvoor. :mrgreen:

Geelhoed, is al goed, sorry, maar je bent altijd ZO belerend, je weet 't altijd beter dan iedereen. Maar dat is lekker niet zo. Als ik jou ga uitleggen waar 't tegensturen met je kar mis ging in de praktijk, kom jij met onzin op de proppen, niet alles is theorie en schriftgeleerderij man. Luister ook eens naar praktijkmensen, of voel je je god of jezus omdat je gestudeerd hebt ofzo? Is dat 't?
goed lezen meneertje de gestudeerde.

Robin

Bericht door Robin » 18 mar 2009, 11:55

Heej ik kap er ook mee(daarin heeft Metchu gelijk)

welles nietes. klaar.

Roman

Bericht door Roman » 18 mar 2009, 11:56

Betutteling is een van de dingen die het meest opvalt als je vanaf hier bijvoorbeeld naar NL kijkt.

Regeltjes regeltjes regeltjes, want dan loopt alles zo lekker gesmeerd :thumbup:

Wat mij opvalt vanaf hier is hoe iedereen NL naar de klote laat gaan. Je ziet/leest verhalen van bus chauffeurs etc die hun werk niet meer kunnen of durven te doen. Politie krijgt (en soms verdient) geen respect, m'n behandelt het leger slecht. De straffen die er op delicten staan is absoluut lachertje.

Al die probleem marokkanen of welke andere groep dan ook word met fluwelen handschoentjes aangepakt.

Het feit alleen al dat Wilders die bescherming nodig heeft zegt al genoeg. Want zo extreem zijn het gros van zijn ideën echt niet eens.

RutgerK

Bericht door RutgerK » 18 mar 2009, 11:56

Links-rechts discussies zijn altrijd leuk. Wij zijn wel eens verzocht in een restaurant wat zachter te praten of anders af direct af te rekenen. En dan zijn dat nog discussie tussen PvdA en VVD. ;-)

Ik vind het wel jammer dat links en rechst zo gestimatiseerd worden dat zelfs in een discussie over AB op TV links of rechts zou uitmaken. Het gaat erom of je op zoek bent naar verschillen of op zoek bent naar overeenkomsten om tot oplossingen te komen.

On topic:
Ik hoorde gisteren dat volgende maand Philps, LG en Samsung beginnen met de verkoop van de eerste Internet-TV's. Ik zou alleen maar willen adviseren om je niet blind te staren op POWned en je te laten gebruiken om deze zender op TV te krijgen. De traditionele TV wordt weggeblazen door de interactiviteit die mogelijk is met Internet-TV en voor bedrijven biedt Internet-TV ook veel betere en meer toegesneden reclame mogelijkheden.

Ik vraag mij ook of een format om een seizoen lang een half uur te vullen met de huidige filmpjes ten eerste door het CvdM als meerwaarde voor het publieke bestel wordt gezien en ten tweede of het gaat werken.

En als laatste heb ik mijn twijfels over POWned als serieuze kandidaat van een toekenning als ze twee weken voor de deadline bedenken dat een autoprogramma wel bij deze zender zou passen.

Geelhoed

Bericht door Geelhoed » 18 mar 2009, 11:57

Robin schreef:goed lezen meneertje de gestudeerde.
Dan moet je de boel editen voordat ik je quote!

Wat nou theorieof schriftgeleerderij ?
Uitspoor: http://driving-fun.com/forum/viewtopic. ... or#p381515" onclick="window.open(this.href);return false;

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 18 mar 2009, 12:43

Geelhoed schreef:
romo schreef: Beter geïnformeerd wil niet zeggen goed, onafhankelijk en gespeend van subjectieve invloeden...............................
Zonder dat was er ook geen links of rechts geweest.
Mee eens, ook geen wetenschap BTW................. ( de politiek arena staat in geen vergelijk met de wetenschappelijke arena..........
:mrgreen: ...over egotripperij gesproken :bag: ) Hermans heeft er een aardig boek over geschreven..........

Waar het om gaat; niemand heeft het monopolie op de waarheid, niet links, niet rechts................niet de Paus, niet de atheïst....................
Het vervelende is echter dat betreffende groepen ( vul maar in door wie je je aangesproken voelt) het wel als zodanig postuleert en beleert................

Zie daar het perptuum mobile der conflicten................................

Metchu

Bericht door Metchu » 18 mar 2009, 12:45

+1

RVV

Bericht door RVV » 18 mar 2009, 14:20

Links of rechts. Het is alleen maar eigen belang, het enige verschil is dat rechts er openlijk voor uitkomt voor het zakkenvullen en dat links stiekem over de ruggen van de "slachtoffers" de zakken aan het vullen is. Links is wel slimmer, want ze weten het zo te brengen dat de "slachtoffers" het vreten, en dat het de schuld van rechts is.

Michel P

Bericht door Michel P » 18 mar 2009, 15:02

Leuk leesvoer uit de Elsevier (uiteraard volgens links een extreem rechts tijdschrift :mrgreen: )
Afbeelding

RVV

Bericht door RVV » 18 mar 2009, 20:00

LOL komt net een collectant aan de deur (vrouw) groene bus met grote sticker er op SIMAVI http://www.simavi.org/simavi/indexnl.do" onclick="window.open(this.href);return false;

Geen idee op dat moment waarvoor het is, dus ik vraag waar is het voor ?

Zegt die vrouw," voor de buitenlanders...,eh arme mensen in Afrika" (klonk xenofoob achtig)

Schitterend... voor de buitenlanders.. :mrgreen:

woka

Bericht door woka » 18 mar 2009, 23:14

Robin schreef:Of bij Greenpeace vragen of ze met Wouter met z'n 500pk Bayliner een wedstrijdje tegen hun Sportyak rubberbootjes kunnen houden, in 't Amsterdam Rijnkanaal of beter in de haven van Rotterdam...
Ik wil eigenlijk mijn bed in, maar deze is te mooi om te laten gaan. Robin moet straks maar mijn "creative consultant" worden oid. :-)

Enne: kritiek, gezeik, complimenten en andere punten zijn van harte welkom. Donaties voor banden ook. :df:

Metchu

Bericht door Metchu » 21 mar 2009, 11:07

Nou... zijn er nog mensen die gekeken hebben of niet? lekkere bak hoor die merc 8) Ik vind het niet echt een aanwinst of spannend, lekker op internet blijven kijken :thumbup:

Snipe

Bericht door Snipe » 21 mar 2009, 11:22

Rico schreef:LOL komt net een collectant aan de deur (vrouw) groene bus met grote sticker er op SIMAVI http://www.simavi.org/simavi/indexnl.do" onclick="window.open(this.href);return false;

Geen idee op dat moment waarvoor het is, dus ik vraag waar is het voor ?

Zegt die vrouw," voor de buitenlanders...,eh arme mensen in Afrika" (klonk xenofoob achtig)

Schitterend... voor de buitenlanders.. :mrgreen:
Ja, wist je het niet? Die hebben cash nodig voor hun vliegtickets 8)

Off-topic, of was dit nou juist on-topic: wél gezien gisteren, tv stond nog aan na Top Gear. Wel geinig en weer eens wat anders dan De Grote Beurt en Gek op wielen of hoe heten al die programma's....

Kasteel

Bericht door Kasteel » 21 mar 2009, 12:21

Robin schreef:en een dikke vinger doen naar 'genuanceerd afunstig Nederland' die liever 3 dan 5 dagen in de week werkt en overal subsidie voor krijgt, huurbescherming geniet en blij is met het ontslagrechtstelsel....
Respect voor energie die Robin in het topic heeft gestoken :P. Kan me er zelfs wel voor veel punten in vinden, ben niet echt rechts (i.i.g. niet instemmend met de meeste rechtse voorbeelden), maar ik WALG van het meest van SP/Groenlinks en wordt met regelmaat kostmisselijk van PVDA/CDA....

Maar ging het topic over PowNed? Ach laat het maar, gun iedereen z'n kans op succes/meningsuiting, enjoy it :P. Filmpje van Autoblog was wel weer leuk, leuk beeld materiaal, beetje hoeken/rubber/leuke sound/openbare weg :); leuk detail was ook die opmerking van 'mogen jullie hier wel filmen, het is hier gewoon 30 hoor' :P.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 21 mar 2009, 16:29

Kan me volledig in Robin vinden, vooral het "wel extreem rechts, maar extreem links kan niet"..

Plaats reactie