Hier mijn auto!!!!
-
Re: Hier mijn auto!!!!
ok guys(tanks frank) hier nog 2 fotos,van 2 ecsterne bak coolers.. de AUTOMAAT bak word door 3 radiatoren gekoelt, waarvan 1 met elec fan. de 4e koeler fungeerd ook weer om hem op temparatuur te krijgen. dus 4 olie coolers voor de bak.. en1 olie koeler voor de motor olie.
- Bijlagen
-
- david31.jpg (107.27 KiB) 1791 keer bekeken
-
- david33.jpg (110.83 KiB) 1790 keer bekeken
- Snipe
R.J schreef:Eerste reactie: "Tering dat ding is vet"
Kort daarna: "Doe mij die maar"
"Doe mij die maar"?
- Max V
Jammer van dat buikje

- GTRene
Maximus schreef:Jammer van dat buikje![]()

maar verder wel leuk om te ontdekken

Eneuh, deze auto is meer een perfecte "showauto" vind het al stoer/leuk dat hij mee doet wat die er ook van bakt, mijn complimenten heeft ie al binnen

- Snipe
Kleine imperfecties geven diepte en vormen een karakter. Cindy Crawford heeft ook een puist. O ja, en ze is zo oud als je moeder...Maximus schreef:Jammer van dat buikje![]()
-
GT Renee wij doen niet aan show auto,s alhoewel de auto showroom nieuw is ja http://www.americanmuscle.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; wij zitten in de racerij!!!. Time atack is voor ons een TRY OUT ombepaalde testen te doen en om de auto te preppen wanneer voor ons het echte werk begint(cannonball runn http://www.cannonballruneurope.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false; ) enne watvoor buikje heb ze dan hahahahaha
- Bijlagen
-
- rr15.jpg (65.82 KiB) 1940 keer bekeken
- Max V
Mijn moeder is 9 jaar ouder dan Cindy CrawfordSnipe schreef:Kleine imperfecties geven diepte en vormen een karakter. Cindy Crawford heeft ook een puist. O ja, en ze is zo oud als je moeder...

- frank de jonge
Dat rilletje kan je er wel aftrainen :twisted:
- Snipe
Zo'n klein verschil.... Cindy Crawford is echt té oud.Maximus schreef:Mijn moeder is 9 jaar ouder dan Cindy CrawfordSnipe schreef:Kleine imperfecties geven diepte en vormen een karakter. Cindy Crawford heeft ook een puist. O ja, en ze is zo oud als je moeder...
Kortom, doe mij die linker maar - buikje of niet.
- Max V
Groot gelijk Snipe, same hereSnipe schreef:Zo'n klein verschil.... Cindy Crawford is echt té oud.Maximus schreef:Mijn moeder is 9 jaar ouder dan Cindy CrawfordSnipe schreef:Kleine imperfecties geven diepte en vormen een karakter. Cindy Crawford heeft ook een puist. O ja, en ze is zo oud als je moeder...
Kortom, doe mij die linker maar - buikje of niet.

- Snipe
Ik wil het altijd graag met mensen eens zijn, maar er is geen enkele kans dat wij tegelijkertijd met haar af gaan spreken 8)
- Max V
Haha ik denk dat mijn vriendin het daar ook mee eens is, She's all yoursSnipe schreef:Ik wil het altijd graag met mensen eens zijn, maar er is geen enkele kans dat wij tegelijkertijd met haar af gaan spreken 8)

- Snipe
Mooi. 

- GTRene
lol, en ik weet van jou dat jou vriendin nog een gelijk lookende zus heeft, laat hen maar vechtenMaximus schreef:Haha ik denk dat mijn vriendin het daar ook mee eens is, She's all yoursSnipe schreef:Ik wil het altijd graag met mensen eens zijn, maar er is geen enkele kans dat wij tegelijkertijd met haar af gaan spreken 8)

@David, das goed te horen, doen jullie alleen met American muscle of ook ander spul.
-
GT Rene < Ja aleen USA spul wil niet zeggen dat jullie de race en of normale oil niet kunnen gebruiken
. dat te hebben gezegt wij kopen veel spullen bij amerikaanse bedrijven die ook ""import"" japanse/ europeese race onderdelen verkopen. dus die stap is zo gemaakt. we hebben een snelle onderdelen sirves en in de meeste gevallen komt het spul 9 dagen na verzending aan...

- Max V
Ze heeft er zelfs tweeGTRene schreef:lol, en ik weet van jou dat jou vriendin nog een gelijk lookende zus heeft, laat hen maar vechtenMaximus schreef:Haha ik denk dat mijn vriendin het daar ook mee eens is, She's all yoursSnipe schreef:Ik wil het altijd graag met mensen eens zijn, maar er is geen enkele kans dat wij tegelijkertijd met haar af gaan spreken 8)![]()
@David, das goed te horen, doen jullie alleen met American muscle of ook ander spul.

- Snipe
Een leuke drieling, dat vraagt, nee, schrééuwt om foto's.
- Max V
Let niet op de donkerharige, die hoort er niet bij
Ik sta er overigens niet op 

- GTRene
lol, een 3-ling, maak me gek
jij had de mooiste al ingepikt en de ander zit ook al "vast" mah, ze lijken toch zo op elkaar ik doe niet zo moeilijk (ahum)
we gaan wel weer op-topic
maar af en toe ff kort moet kunnen 

jij had de mooiste al ingepikt en de ander zit ook al "vast" mah, ze lijken toch zo op elkaar ik doe niet zo moeilijk (ahum)

we gaan wel weer op-topic

- Snipe
Hm, interessant.
- Max V
Haha Rene, geweldig!
Er is er nog maar een vrijgezel inderdaad, maar misschien een beetje te jong voor je?
Er is er nog maar een vrijgezel inderdaad, maar misschien een beetje te jong voor je?

- GTRene
Ik zei al, ik doe niet zo moeilijkMaximus schreef:Haha Rene, geweldig!

maar eerlijk is eerlijk...waarschijnlijk heb je wel gelijk, echter de gedachte blijft leuk

- Max V
Dat is zeker waar!
Ik geef je geen ongelijk
Ik geef je geen ongelijk

- Snipe
Hoe jong dan?
- Max V
Ze zijn sinds 1 feb 21