Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Gebruikersavatar
Roman
Berichten: 3237
Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
Locatie: Liverpool

Re: Vergeet Battlefield, COD etc allemaal maar... Dit word HET

Bericht door Roman » 05 okt 2009, 21:46

Wouter81 schreef:De PC Gameplay was iets minder positief naar het schijnt. Die grote map schijnt wel mee (of eigenlijk tegen) te vallen (bestaat uit veel kleine maps waar je niet buiten kunt komen), tanks die niet bestuurbaar zijn en nog wat dingetjes.

Ik ben benieuwd. Eerst even een paar reviews afwachten en als dat een beetje positief is, dan maar bestellen voor de PS3. :)
Ik heb andere berichten gehoord. De grote map is in kleinere maps in multiplayer, niet in de gewone modus zover ik weet.

Tom
Berichten: 21795
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Vergeet Battlefield, COD etc allemaal maar... Dit word HET

Bericht door Tom » 06 okt 2009, 11:20

http://www.gametrailers.com/video/exclu ... oint/57296" onclick="window.open(this.href);return false;
:shock: :shock: :shock: 8) 8) 8) 8) 8)

Robin
Berichten: 51580
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Vergeet Battlefield, COD etc allemaal maar... Dit word HET

Bericht door Robin » 06 okt 2009, 11:26


6 october 2009 da's vandaag, ben ff in de war wanner komt ie nu uit voor de PC HIER in NL?

Gebruikersavatar
Roman
Berichten: 3237
Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
Locatie: Liverpool

Re: Vergeet Battlefield, COD etc allemaal maar... Dit word HET

Bericht door Roman » 06 okt 2009, 11:30

:banaan: :banaan:

Kan hem vandaag niet halen, hij is sinds gisteren uit in Gibraltar. Moet wachten tot morgen :(

Gebruikersavatar
Roman
Berichten: 3237
Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
Locatie: Liverpool

Re: Vergeet Battlefield, COD etc allemaal maar... Dit word HET

Bericht door Roman » 06 okt 2009, 11:38

Robin schreef:

6 october 2009 da's vandaag, ben ff in de war wanner komt ie nu uit voor de PC HIER in NL?
Donderdag of vrijdag afhankelijk van de winkel.

Weet niet waar die 6 october op slaat, of WAAR die op slaat. Maar in Spanje komt ie vrijdag officieel. Gibraltar al sinds gisteren omdat die zich nooit aan regels houden. NL volgens mij ook officieel op vrijdag.

Hunter
Berichten: 1448
Lid geworden op: 10 okt 2007, 12:22
Locatie: Nieuwegein

Re: Vergeet Battlefield, COD etc allemaal maar... Dit word HET

Bericht door Hunter » 06 okt 2009, 11:45

Ik heb sinds dit weekend Battlefield 1943 ontdekt. Erg leuk spel moet ik bekennen, waardoor Fifa2010 zelfs al stil is komen te liggen :oops:
Maar als ik deze filmpjes zie!! :clap:

Gebruikersavatar
VLA
Berichten: 2279
Lid geworden op: 11 aug 2007, 10:32

Re: Vergeet Battlefield, COD etc allemaal maar... Dit word HET

Bericht door VLA » 06 okt 2009, 15:04

Hij word al her en der verkocht in NL !!! elke winkel heeft hem al liggen. Was net naar zowel eplaza, als freerecordshop als mediamarkt geweest, en ze hadden hem wel al, maar mogen hem pas donderdag of vrijdag uitleveren.

Gebruikersavatar
VLA
Berichten: 2279
Lid geworden op: 11 aug 2007, 10:32

Re: Vergeet Battlefield, COD etc allemaal maar... Dit word HET

Bericht door VLA » 06 okt 2009, 15:23

hij is inmiddels ook al te downloaden, kun je hem even uitproberen voordat je hem koopt. Over een uurtje gaat ie aan. :banaan:

Paul

Re: Vergeet Battlefield, COD etc allemaal maar... Dit word HET

Bericht door Paul » 07 okt 2009, 06:20

besteld voor de PS3 ,samen met 50inch plasma en knappe DTS geluidsinstallatie moet dit smullen worden ;)

alleen maar hopen dat het een beetje werkt met keyboard en muis op de ps3

Gebruikersavatar
VLA
Berichten: 2279
Lid geworden op: 11 aug 2007, 10:32

Re: Vergeet Battlefield, COD etc allemaal maar... Dit word HET

Bericht door VLA » 07 okt 2009, 08:50

heb hem gisteren 1 minuut voor 9 nog gehaald bij de media markt...geinstalleerd en alles gelijk op high gezet, en moet zeggen dat ie grafisch best tegen valt vergeleken met alle filmpjes op internet. Die zullen vast van de xbox360 of ps3 zijn. Gameplay is wel super, echt precies zoals ik verwacht had. Leukste is nog de online mogelijkheid, heb samen met een vriend online zitten gamen, allemaal missies gedaan in co-op, echt lachen alleen communiceren is een beetje lastig, headset zou dan wel handig zijn ofzo. Je hebt ook een battle mode, waarbij je online een heel AI leger krijgt toegewezen die je kunt besturen, en je tegenstander krijgt hetzelfde, en dan kun je het tegen elkaar uitvechten. Als er meerdere spelers zijn dan zit je natuurlijk zonder AI spelers, maar het was gistern nogal rustig online. :mrgreen:

Kortom, zeker de moeite waard, maar je moet niet verwachten dat het een actie shooter is zoals call of duty of battlefield. Dit is meer tactisch en 1 keer geraakt worden en je bent gewoon dood of zwaar gewond (dan kun je alleen nog kruipen).

Gebruikersavatar
Roman
Berichten: 3237
Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
Locatie: Liverpool

Re: Vergeet Battlefield, COD etc allemaal maar... Dit word HET

Bericht door Roman » 07 okt 2009, 10:33

VLA schreef:Kortom, zeker de moeite waard, maar je moet niet verwachten dat het een actie shooter is zoals call of duty of battlefield. Dit is meer tactisch en 1 keer geraakt worden en je bent gewoon dood of zwaar gewond (dan kun je alleen nog kruipen).
Absoluut, het heeft niets met COD of Battlefield te maken.

Dit gaat om realisme en tactiek. Hardcore mode word het vanaf het begin, niks geen HUD.

PS3 en Xbox krijgen de mission editor later als gratis DLC trouwens. En op de consoles is het online ietsje beperkt, de PS3 en Xbox kunnen niet zoveel mensen tegelijk aan als op de PC.

Maar evengoed word dit een knaller als je van het genre houd. Als je wilt rondrennen als een kip zonder kop kun je het beter niet doen.

Ik zou hem gisteren halen maar ik word steeds verhinderd, heb 1.5 uur nodig om bij Gibraltar binnen te komen en steeds ben ik te laat klaar met werk :wtf:

Misschien vanmiddag :bag:

Gebruikersavatar
VLA
Berichten: 2279
Lid geworden op: 11 aug 2007, 10:32

Re: Vergeet Battlefield, COD etc allemaal maar... Dit word HET

Bericht door VLA » 07 okt 2009, 13:30

Roman schreef:
VLA schreef:Kortom, zeker de moeite waard, maar je moet niet verwachten dat het een actie shooter is zoals call of duty of battlefield. Dit is meer tactisch en 1 keer geraakt worden en je bent gewoon dood of zwaar gewond (dan kun je alleen nog kruipen).
Absoluut, het heeft niets met COD of Battlefield te maken.

Dit gaat om realisme en tactiek. Hardcore mode word het vanaf het begin, niks geen HUD.

PS3 en Xbox krijgen de mission editor later als gratis DLC trouwens. En op de consoles is het online ietsje beperkt, de PS3 en Xbox kunnen niet zoveel mensen tegelijk aan als op de PC.

Maar evengoed word dit een knaller als je van het genre houd. Als je wilt rondrennen als een kip zonder kop kun je het beter niet doen.

Ik zou hem gisteren halen maar ik word steeds verhinderd, heb 1.5 uur nodig om bij Gibraltar binnen te komen en steeds ben ik te laat klaar met werk :wtf:

Misschien vanmiddag :bag:
Hij staat ook al online hoor, serial is niet eens vereist, en multiplayer mode werkt gewoon.

Gebruikersavatar
Roman
Berichten: 3237
Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
Locatie: Liverpool

Re: Vergeet Battlefield, COD etc allemaal maar... Dit word HET

Bericht door Roman » 07 okt 2009, 14:02

Ik moet em voor de Xbox hebben...

Online
Richardt.
Berichten: 6520
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: Vergeet Battlefield, COD etc allemaal maar... Dit word HET

Bericht door Richardt. » 07 okt 2009, 14:05

Ik wil hem eigenlijk ook wel hebben.

Houd wel van een beetje tactiek en realisme, maar het moet niet te echt worden. Maw. niet dat ik elke vijf meter doodgeschoten wordt als ik net ergens langs ren en dan weer compleet overnieuw moet beginnen.

Battlefield en COD zijn lekker om gewoon te knallen, maar verveelt toch wel snel.

Zal ik dan goed zitten met dit spel? :?:

Gebruikersavatar
Roman
Berichten: 3237
Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
Locatie: Liverpool

Re: Vergeet Battlefield, COD etc allemaal maar... Dit word HET

Bericht door Roman » 07 okt 2009, 14:20

Richardt. schreef:Ik wil hem eigenlijk ook wel hebben.

Houd wel van een beetje tactiek en realisme, maar het moet niet te echt worden. Maw. niet dat ik elke vijf meter doodgeschoten wordt als ik net ergens langs ren en dan weer compleet overnieuw moet beginnen.

Battlefield en COD zijn lekker om gewoon te knallen, maar verveelt toch wel snel.

Zal ik dan goed zitten met dit spel? :?:
Hangt er vanaf denk ik. Het is bedoeld voor mensen die meer willen dan COD en Battlefield. Als je gewoon goed logisch speelt zou het geen probleem zijn denk ik. Missies duren volgens mij wel best wel lang, maar er zijn soort van checkpoints hier en daar als het goed is.

Je moet gewoon wel oppassen en goed plannen. Als je niet achter dekking zit kan het je kop kosten. Nooit zomaar ergens heen rennen, en nooit op een open veld dat soort dingen :mrgreen:

Huur em anders eerst een keer?

Online
Richardt.
Berichten: 6520
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: Vergeet Battlefield, COD etc allemaal maar... Dit word HET

Bericht door Richardt. » 07 okt 2009, 15:09

Dat is dus precies wat ik wil, net even wat meer dan COD of BF. Toch maar eens proberen dan :)

Huren? Bestaat dat nog voor Playstation games? :bag:
Ik kom echt nooooooit meer bij een Videoland oid., en daar zal hij de eerste tijd ook nog wel niet te vinden zijn.

Eigenlijk jammer dat er geen demo is en om hem nou maar gewoon op de gok te kopen.....

Gebruikersavatar
Roman
Berichten: 3237
Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
Locatie: Liverpool

Re: Vergeet Battlefield, COD etc allemaal maar... Dit word HET

Bericht door Roman » 07 okt 2009, 15:39

Richardt. schreef:Dat is dus precies wat ik wil, net even wat meer dan COD of BF. Toch maar eens proberen dan :)

Huren? Bestaat dat nog voor Playstation games? :bag:
Ik kom echt nooooooit meer bij een Videoland oid., en daar zal hij de eerste tijd ook nog wel niet te vinden zijn.

Eigenlijk jammer dat er geen demo is en om hem nou maar gewoon op de gok te kopen.....
Heb je geen Game winkel in de buurt? Of Gamestop?

Online
Richardt.
Berichten: 6520
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: Vergeet Battlefield, COD etc allemaal maar... Dit word HET

Bericht door Richardt. » 07 okt 2009, 15:54

Niet dat ik weet eigenlijk :hmmm:

Zit hier wel zo'n winkeltje waar je je spellen in kunt ruilen voor veel te weinig, maar daar ben ik nog nooit geweest. Zal daar toch eens gaan kijken binnenkort.

En anders Marktplaats ed. even in de gaten houden, vaak is er wel iemand die snel van z'n spel af wil :D

Gebruikersavatar
Roman
Berichten: 3237
Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
Locatie: Liverpool

Re: Vergeet Battlefield, COD etc allemaal maar... Dit word HET

Bericht door Roman » 07 okt 2009, 16:14

Ja of doen wat ik met Fifa doe totdat ik naar Gibraltar kan voor Flashpoint (en Engelse Fifa).

Ik heb bij Game Fifa10 gekocht, en heb 15 dagen om hem te ruilen of geld terug te krijgen. Dus voordat ik naar Gibraltar ga even stoppen om m'n geld terug te vragen.

Gratis huren :mrgreen:

Robin
Berichten: 51580
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Vergeet Battlefield, COD etc allemaal maar... Dit word HET

Bericht door Robin » 07 okt 2009, 16:37

Ik heb 'm nu voor de PC. FF geprobeerd in normal SP ff wennen weer aan keyboard en welke toets= welke handeling. Heb nog niet 't idee dat 't allemaal 'beter'is dan BF en COD4.....Leuk tijdverdrijf tot 10 november as. :mrgreen:

Robin
Berichten: 51580
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Vergeet Battlefield, COD etc allemaal maar... Dit word HET

Bericht door Robin » 07 okt 2009, 16:39

Roman schreef:
Richardt. schreef:Ik wil hem eigenlijk ook wel hebben.

Houd wel van een beetje tactiek en realisme, maar het moet niet te echt worden. Maw. niet dat ik elke vijf meter doodgeschoten wordt als ik net ergens langs ren en dan weer compleet overnieuw moet beginnen.

Battlefield en COD zijn lekker om gewoon te knallen, maar verveelt toch wel snel.

Zal ik dan goed zitten met dit spel? :?:
Hangt er vanaf denk ik. Het is bedoeld voor mensen die meer willen dan COD en Battlefield. Als je gewoon goed logisch speelt zou het geen probleem zijn denk ik. Missies duren volgens mij wel best wel lang, maar er zijn soort van checkpoints hier en daar als het goed is.

Je moet gewoon wel oppassen en goed plannen. Als je niet achter dekking zit kan het je kop kosten. Nooit zomaar ergens heen rennen, en nooit op een open veld dat soort dingen :mrgreen:

Huur em anders eerst een keer?
Je bent niet zomaar dood hoor en er zijn healing toestanden ergens(moet nog zoeken waar...) ben al op verschillende checkpoint gekomen en liep tussen allerlei idioten door die 't op mij gemunt hadden, 't is meer hardcore dan COD en BF(denk ik) qua echtheid, maar het bederft de gameplay (gelukkig) niet zozeer, totnutoe....en ik ben er eentje van PLUG & PLAY STFU en instant headshots OMAGAWD zegmaar. :angel:




Lullig:Nog geen wokrestaurant tegengekomen. :whistle:

Gebruikersavatar
Roman
Berichten: 3237
Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
Locatie: Liverpool

Re: Vergeet Battlefield, COD etc allemaal maar... Dit word HET

Bericht door Roman » 07 okt 2009, 16:42

Robin schreef:
Je bent niet zomaar dood hoor en er zijn healing toestanden ergens(moet nog zoeken waar...) ben al op verschillende checkpoint gekomen en liep tussen allerlei idioten door die 't op mij gemunt hadden, 't is meer hardcore dan COD en BF(denk ik) qua echtheid, maar jhet bederft de gameplay (gelukkig) niet zozeer, totnutoe....
Speel je hardcore of gewoon? (zonder HUD etc)

Wat voor moeilijkheids graad? Of is er maar 1, weet ik eigenlijk niet...

Als je iets wilt weten of vragen btw... (er is een gedeeltelijke guide beschikbaar)

http://community.codemasters.com/forum/ ... .php?f=112

Robin
Berichten: 51580
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Vergeet Battlefield, COD etc allemaal maar... Dit word HET

Bericht door Robin » 07 okt 2009, 16:43

Roman schreef:
Robin schreef:
Je bent niet zomaar dood hoor en er zijn healing toestanden ergens(moet nog zoeken waar...) ben al op verschillende checkpoint gekomen en liep tussen allerlei idioten door die 't op mij gemunt hadden, 't is meer hardcore dan COD en BF(denk ik) qua echtheid, maar jhet bederft de gameplay (gelukkig) niet zozeer, totnutoe....
Speel je hardcore of gewoon? (zonder HUD etc)

Wat voor moeilijkheids graad? Of is er maar 1, weet ik eigenlijk niet...

Als je iets wilt weten of vragen btw... (er is een gedeeltelijke guide beschikbaar)

http://community.codemasters.com/forum/ ... .php?f=112
SP normal, zonder HUD, ben net 10 minuten bezig, weet niet waar Southwest lag dus... :lol:

Gebruikersavatar
Roman
Berichten: 3237
Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
Locatie: Liverpool

Re: Vergeet Battlefield, COD etc allemaal maar... Dit word HET

Bericht door Roman » 07 okt 2009, 16:48

Robin schreef:
Roman schreef:
Robin schreef:
Je bent niet zomaar dood hoor en er zijn healing toestanden ergens(moet nog zoeken waar...) ben al op verschillende checkpoint gekomen en liep tussen allerlei idioten door die 't op mij gemunt hadden, 't is meer hardcore dan COD en BF(denk ik) qua echtheid, maar jhet bederft de gameplay (gelukkig) niet zozeer, totnutoe....
Speel je hardcore of gewoon? (zonder HUD etc)

Wat voor moeilijkheids graad? Of is er maar 1, weet ik eigenlijk niet...

Als je iets wilt weten of vragen btw... (er is een gedeeltelijke guide beschikbaar)

http://community.codemasters.com/forum/ ... .php?f=112
SP normal, zonder HUD, ben net 10 minuten bezig, weet niet waar Southwest lag dus... :lol:
Oh deden ze daarom niks dan? :mrgreen:

Dan heb je nog wel even te gaan :banaan:

Robin
Berichten: 51580
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Vergeet Battlefield, COD etc allemaal maar... Dit word HET

Bericht door Robin » 07 okt 2009, 16:51

Roman schreef: Oh deden ze daarom niks dan? :mrgreen:

Dan heb je nog wel even te gaan :banaan:
Op een gevement (taalverloedering.nl) was ik wel gewoon superdood hoor. Friendly fire denk ik. :lol: :lol: :lol:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten