Nope sorry. Ik was een keer op pad zonder camera . ook weleens een keer fijnMark Nauta schreef:Foto's?!?!Adje ///M3 schreef:Gisteren stond er ook één in de buurt van de N-ring. Een prachtige rood uitgevoerde GT3 MKII

Nope sorry. Ik was een keer op pad zonder camera . ook weleens een keer fijnMark Nauta schreef:Foto's?!?!Adje ///M3 schreef:Gisteren stond er ook één in de buurt van de N-ring. Een prachtige rood uitgevoerde GT3 MKII
Dat laatste is ie zeker. Maar ik vind het ook echt een mooie auto!!Ernst Jan Dekker schreef:Mooi kun je hem niet noemen.
Bruut!! Is eerder het juiste woord! 8)
Idd wat een ellende, heb met je te doen.David R. schreef:Nog 5 wkn wachten. Wat een ellende. Heb wel al een kenteken gereserveerd E-DR-997. Gaat vrij simpel in DLD. Laatst nog gebeld met Porsche of de productie niet toevallig naar voren was verschoven maar helaas. Rij nu met de RR sport omdat mijn eigen auto al weg is. Moet niet te lang duren anders ga ik wennen aan die hoge instap. Omdat ik waarschijnlijk toch wat vaker met de RR op stap ga wel maar even 22" inch eronder gedaan anders rij ik zo voor lul
Haha. Inderdaad David, dat zou wel een zwaar weekje worden andersDavid R. schreef:Volgens mij op naam. Laatste week ben ik op vakantie in Italië. Zal wel gezellig worden als ik weet dat de auto in Heteren staat te wachten om opgehaald te worden. Ik hoop dat we noodweer krijgen in Italië zodat we eerder naar huis kunnen
Je had beter mee kunnen gaan naar Le MansDavid R. schreef:Volgens mij op naam. Laatste week ben ik op vakantie in Italië. Zal wel gezellig worden als ik weet dat de auto in Heteren staat te wachten om opgehaald te worden. Ik hoop dat we noodweer krijgen in Italië zodat we eerder naar huis kunnen