Rondom 1mm profiel.. fulllock rotonde gaat nu echt easy.. best lol gehad
Koude wintertijden, rwd en grip-levels
- Kazimir
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 11 sep 2007, 15:11
- Locatie: van Hertogen tot Bosch
Re: Koude wintertijden, rwd en grip-levels
Morgen nieuwe T1R's eronder.. vandaag met T1R's near to semislick.. rond gereden, gelukkig niet in de spits en voor de lol...
Rondom 1mm profiel.. fulllock rotonde gaat nu echt easy.. best lol gehad
Rondom 1mm profiel.. fulllock rotonde gaat nu echt easy.. best lol gehad
- Pim
- Berichten: 399
- Lid geworden op: 16 jun 2008, 00:21
- Locatie: Achterhoek
Re: Koude wintertijden, rwd en grip-levels
Heb geen idee eigenlijk.. de 328i Coupe staat sinds de sneeuw stil omdat me ouders op vakantie zijn en de Skoda leasert doet prima zijn werk met deze omstandigheden en de BMW blijft zo mooi schoon in de schuur 
- Joop
- Berichten: 9089
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: Koude wintertijden, rwd en grip-levels
Hoop schik gehad vanochtend met dat laagje sneeuw...
...echter voor kantoor was het aan het eind van de dag veranderd in één grote ijsbaan, dat is dan weer minder. Toch geen moeite gehad om weg te komen (tandje hoger schakelen en de tractiecontrole uit)...
...echter voor kantoor was het aan het eind van de dag veranderd in één grote ijsbaan, dat is dan weer minder. Toch geen moeite gehad om weg te komen (tandje hoger schakelen en de tractiecontrole uit)...
- markk
- Berichten: 3897
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
Re: Koude wintertijden, rwd en grip-levels
Leuk hoor. Net uurtje lopen sturen / spelen met m3.
Rustig warm rijden, marco borsato / wit licht te hard aan om uit volle borst mee te zingen zonder dat je jezelf, en anderen, je horen. Vervolgens radio uit, raampje open (wat nou koud), droge weg, 1,5 graden buiten en olie en water op temp.
In 2 snelweg / oprit op, dsc off, mm gas en daar gaat het al. Opvangen, gas los, en in rechte lijn weer snelheid maken. 4000 rpm in 2, pendaal op de bodem, s54 snerpt erop los, je voelt de achterkant naar grip zoeken, het diff werken en uiteindelijk locken en het gaat weer dwars. Niet veel, kwart tot halve stuuruitslag, maar net genoeg. Iets lossen, grip en doorjanken tot 8000rpm, door naar drie, koppeling omhoog, pendaal op de bodem er weer een losse achterkant die je op moet vangen.
Wat een auto, wat een weer, wat een lol
Rustig warm rijden, marco borsato / wit licht te hard aan om uit volle borst mee te zingen zonder dat je jezelf, en anderen, je horen. Vervolgens radio uit, raampje open (wat nou koud), droge weg, 1,5 graden buiten en olie en water op temp.
In 2 snelweg / oprit op, dsc off, mm gas en daar gaat het al. Opvangen, gas los, en in rechte lijn weer snelheid maken. 4000 rpm in 2, pendaal op de bodem, s54 snerpt erop los, je voelt de achterkant naar grip zoeken, het diff werken en uiteindelijk locken en het gaat weer dwars. Niet veel, kwart tot halve stuuruitslag, maar net genoeg. Iets lossen, grip en doorjanken tot 8000rpm, door naar drie, koppeling omhoog, pendaal op de bodem er weer een losse achterkant die je op moet vangen.
Wat een auto, wat een weer, wat een lol
