Zoiets heet Jaguar XJLuuk schreef:Oja, ik reed op regenbanden en had 'm op de cruise staan. Uuhm, en mijn kart draaide op verlopen benzine.![]()
Wat weet jij toch veel,Mathieu schreef:Hezemans Karting is leuk.
Heb daar in juni nog een 40,6 gereden.
Echter zoals zowat bij alle banen is de baan per dag verschillend en kun je tijden eigenlijk niet vergelijken.
Dit alles heeft met de hoeveelheid rubber op de baan te maken en de temperatuur en luchtvochtigheid. Ook willen ze bij Hezemans de baan nog weleens prepareren zodat deze weer wat stroever wordt.
Ik heb namelijk een collega gehad die daar jaren had gewerkt dus zodoende weet ik dat.
In Gorinchem is de bovenste verdieping altijd spekgladRemmie schreef:Zo, das een flinke klapper geweest. Heel veel beterschap.
Ik rijd tegenwoordig bij A15 karting in Gorinchem.
Leuke baan, karts zijn behoorlijk gelijkwaardig zolang de bandjes niet op zijn![]()
Van de Ende racing in Poeldijk vind ik ook een leuke baan. Veel stukken waar je flink op het gas kan.
Hoop snelle bochten, maar ook voldoende krappe bochtjes.
Karts zijn wat minder, en moet je de vaart erin houden om over de bruggetjes niet stil te vallen.
Challenge![]()
Helaas zijn hier in de buurt veel Kartcentra's weg sinds de laatste jaren.
Zevenhuizen, Zwijndrecht, R'dam Spaansepolder, R'dam Weena.
Beneden ook voor mij. Zeker de 1e 3 bochten vanuit starten pits is al glijden al de wayRoyke schreef:In Gorinchem is de bovenste verdieping altijd spekglad
Erg gladde baan inderdaad, maar dat is niet erg, wel als je snelle tijden wil rijden natuurlijk.Remmie schreef:Beneden ook voor mij. Zeker de 1e 3 bochten vanuit starten pits is al glijden al de wayRoyke schreef:In Gorinchem is de bovenste verdieping altijd spekglad![]()
Pas halverwege heat als de bandjes wat warmer worden kan ik enigzins rijden ipv driften![]()
Geloof dat ik daar een hoge 49'er reed in de winter/voorjaar.
Daarom is juist die accomodatie zo van belang. Hans, ken de baan niet, maar ben het met je eensMathieu schreef:Op basis waarvan beoordeel jij een kartbaan?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat jij in een kart past.
Kasteel schreef:Daarom is juist die accomodatie zo van belang. Hans, ken de baan niet, maar ben het met je eensMathieu schreef:Op basis waarvan beoordeel jij een kartbaan?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat jij in een kart past.(hoe een baan aan 5 sterren kan komen
).
Ik heb mijn eigen kart, niet met zo grasmasjien motor maar met een LS7Mathieu schreef:Op basis waarvan beoordeel jij een kartbaan?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat jij in een kart past.
Maandag oldenzaal?Kasteel schreef:Afgelopen weekend even in Eefde wezen karten, leuke baan, maar de zoektocht naar de kick van outdoor was er niet. Karts hadden veel grip, weinig vermogen en nauwlijks remmen. Baan was top en prijs (14eu) viel reuze mee.
Eerdaags maar eens als het nat is naar Oldenzaal of Berghem, als ik iemand een sms of pb moet geven als ik voornemens ben, moet het maar laten weten.
O, wat leuk......................................................................Mathieu schreef:Ik heb eergisteren gereden in de nieuwe karts met Honda motor.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 8 gasten