Gisterenavond gekart bij A15 Kartcentrum in Gorinchem.
Accomodatie is echt top. Supernetjes restaurant en vriendelijk personeel waar je gewoon lekker mee kan kletsen (misschien kwam dat ook door de 10 klanten die er op 1 avond waren

)
Wat het voor karts zijn weet ik niet, maar ze waren anders dan de meeste binnenkarts. Zag er allemaal wel stevig en nieuw uit, maar ik moest er flink aan wennen.
Wat wel een voordeel was dat het een 4punts gordel was, dus ik kon me lekker vastsnoeren. Probleem was dat ik dan niet meer bij het stuur kwam met m'n handen. Stoel op voorste stand resulteerde weer in knieen tegen het stuur. Raar.
Uiteindelijk hielp die 4punts gordel ook niets, want die laten na 2 rondes dus gewoon los. Scheen normaal te zijn.
Ach, verder geen last van ofzo in Eindhoven bijvoorbeeld kart je helemaal zonder gordel.
Wat betreft de baan zelf, best wel glad! En boven af en toe erg krap. Dat maakt het natuurlijk wel uitdagend, en dat is niet per definitie slecht. Eerst had ik het gevoel dat de rem echt zompig was, maar een paar rondes later blokkeerde het juist weer. Kon er niet veel gevoel meegeven.
2 heats gereden, was verder wel top en zou er gerust nog een keer heengaan. 15 euro voor 12 minuten is niet het goedkoopst, maar ziet er daar wel allemaal top uit dus dan kan dat best.
Terugweg was wat minder, een aantal jongeren bij de MacDonalds vonden het nodig om ons zonder reden in elkaar te beuken. Direct kenteken genoteerd, en de politie heeft ze binnen 5 minuten opgepakt. Knap werk. Uiteindelijk nog aangfite gedaan en dergelijke. Ik kwam om 2 uur snachts uiteindelijk uit bureau. Maar die gasten konden lekker wieberen in de cel