Misschien een betere vraag: Waarom zijn er BMW liefhebbers? en zit de achterbank van zo'n 3 coupé nou echt zo lekker dat je gek van bmw bent? Als ik altijd achterin moest zitten, had ik m'n pa voor dat geld een ruime vierdeurs laten kopen..

Waarom val je ander GM product af , wanneer je er zelf ook in een GM product rond rijdtallen schreef:Hans, wist je dat dat zilveren tupperwarebakje van jou in weze niets anders is dan een GM product? Je weet wel, die rednecks in Amerika die verlies draaien en gelukkig maar net overeind blijven door nog een hoop Opeltjes te verkopen?! :fy:
Het is ook nooit vooruit te pissen/rijdt altijd in de weg...Rico schreef:Ja deze zat ook wat te dicht op de bumper van zijn BMW voorligger![]()
Lijkt wel gemeengoed op de A7 en A28 in het Noorden.Rico schreef:Mooi voorbeeld vanochtend.. ik met de 330i.. rij 2x 80.. op de snelweg.. oke mag niet.. maar rustig verkeersbeeld.. dus het kon.. zit een Citroen MPV ding achter me op ca.. 200 meter.. rijd met dezelfde snelheid als ik... ik haal een oude Opel Astra in, ruim er omheen.. en ik krijg me toch een (sein)licht kanonnade om de oren van die Opel..middelvinger omhoog van die vent![]()
Die Citroen die precies hetzelfde als ik deed.. kreeg dus geen grootlicht van die gefrustreerde Opel rijder.
Exact dezelfde actie,, en de BMW rijder heeft het weer gedaan
allen schreef:Hans, m'n schat. Ik heb vandaag m'n roze bloes aan.![]()
Ik denk dat dat niet specifiek voor 'bimmerboys' geldt. Dus om dat een probleem te noemen: not quite.allen schreef:Probleem is alleen dat ik het idee heb dat het gros van de bimmerboys in alles gewoon afgunst, jaloezie, etc. zien.Stylez M3 schreef:Ach ja, haat, afgunst, jaloezie etc zullen altijd wel blijven bestaan.
Allen!allen schreef:Oppassen he Eric!
Mercedes-rijders zijn nog veel erger.......die dingen zit standaard volgens mij ook geen richtingaanwijzer in.Rich schreef:Vandaag maar een Mercedes gekocht...![]()
wel een tweedehandsje
Dan daag je gewoon uitMacboy schreef:
Met de nieuwe m3 moet het lukken.. al duurt het lang..Robin schreef:Als 't n echte RS4 is gaat dat niet zo 123 Steven.
InjectTheVenom schreef:Waarom er BMW haters zijn? Zelfde reden als dat er Opel haters zijn, mensen hebben altijd wel IETS te zeiken
Dat Corvette rijders vanaf de C5 nou niet zonder een paar bijzondere opties op hun auto kunnen kan ik niets aan doen heHANZ06 schreef:InjectTheVenom schreef:Waarom er BMW haters zijn? Zelfde reden als dat er Opel haters zijn, mensen hebben altijd wel IETS te zeiken
Ja, daar weet jij alles van