Thnx
Ik heb echt iets geweldig leuks ontdekt over de cabrio, ik ben eens gaan zoeken in de originele papieren van de cabrio.
De originele duitse onderhoudsboekjes zitten er nog bij, hierin vond ik de volgende zaken:
De heer Louis Leitz kocht de cabrio op 04-09-1983, en als adres van dhr Leitz staat erbij Siemensstrasse 64 in Stuttgart.
Aan de onderhoudshistorie te zien viel het me al op dat dhr. Leitz ongeveer 15.000km reed in 6 maanden tijd, ik ga er dus vanuit dat het een zakenauto is geweest.
Nu ben ik eens gaan Googlen, kom ik erachter dat Johann Ludwig Leitz in 1896 de "Leitz ordnermap" heeft uitgevonden, wat ik zo verder uit google/wikipedia informatie kan vinden lijkt het dat Louis Leitz dus de zoon te zijn van de uitvinder van de ordnermap! (er is ook een Louis Leitz schule in Duitsland

)
De eerste Louis Leitz is in 1918 gestorven, ik weet echter niet of er later nog een Louis Leitz de 2e is gekomen.
Als ik vervolgens verder ga googlen vind ik dat de "Leitz GMBH" (ja die grote van al die kantoorartikelen) gevestigd is aan de Siemensstrasse 64 in Stuttgart (hetzelfde adres als in mijn onderhoudsboekje staat).
Voor het gemak ga ik er even vanuit dat de auto als bedrijfsauto is gekocht voor de Leitz familie of een van hun medewerkers.
Ik ga kijken of ik op een of andere manier nog wat verder in het verleden van mijn cabrio kan duiken!!