Rutger

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Rutger

Re: Rutger

Bericht door Rutger » 11 sep 2012, 17:02

Ja ben d'r ook woensdag. Zie je dan!

Als je foto's wilt zien moet je op zoek gaan naar een bone stock white M3 op google images ;-)

Maar d'r wordt aan gewerkt. Ga wel wat dingen aanpassen.

Akrapovich EVO (eventueel met custom ECU)
AP Racing of Brembo BBK. Ben nog op zoek naar een adres waar ik dat voor een normale prijs kan kopen.
BMW M Performance splitter carbon
BMW M Performance achterspoiler carbon
BMW M Performance zwarte grill
BMW M Performance lichtmetalen wielen Y-spaak 359 M mat zwart
BMW M Performance buitenspiegelkappen carbon (twijfel ik nog over).

Rutger

Bericht door Rutger » 21 mei 2013, 11:25

Akra zit er inmiddels op (helemaal top die auspuff!) en custom ECU software voor Akra heb ik in huis maar nog niet geinstalleerd ivm BMW fabrieksgarantie, is gewoon USB stick met custom mapping en die zet je d'r via de OBD zo op met bijgeleverde kabel.

De ramen suizen (had de 335ci ook), algemeen 3-serie coupe probleem volgens mij. Dus dat wil ik nog binnen de garantie laten verhelpen als ik 'm de volgende keer langs breng.

Daarnaast wil ik nog steeds de BMW M Performance Y-spoke 359 M wielenset eronder maar vind de prijs die ze ervoor vragen bij BMW extreem hoog. Heb dat er gewoon niet voor over. Evenals de carbon onderlipjes voor de voorbumper en carbon spiegels. Wil 't er graag op hebben maar dan moet ik er ff 'voor weinig' tegenaan lopen want de BMW prijzen brengen bij mij vooral tranen in de ogen.

Auto zuipt iets meer dan de 335ci. Rij gemiddeld een beetje tussen de 300 en 400 kilometer op 60 liter peut. Vind ik prima voor een V8. Het is een serieus verbruik maar het valt ook weer niet helemaal tegen ofzo.

Dus als jullie nog BMW goodies tegenkomen waar ik naar op zoek ben; ik hou mij van harte aanbevolen!

Erik K.

Bericht door Erik K. » 21 mei 2013, 12:39

Wanneer kom je langs Rutger?

Benieuwd naar de sound :thumbup:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 22 mei 2013, 13:18

Mooi man Rutger. Prachtig wit:)

Je moet met dat ding ook eens langskomen op http://www.driftdagen.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ivm vliegjes op de zijruiten :df:

Plaats reactie