Ik heb hem vorig jaar in oktober ook op de Ring gezien

Dat is het dus wel. Een platte V12. Geen boxer, kijk maar naar de krukas, 6 kruktrappen. Een boxer zou er 12 hebben.Martijn Koevoets schreef: En een Testarossa is natuurlijk geen V12 he Rene!
True. Is inderdaad een 180graden V12.steve smith schreef:Dat is het dus wel. Een platte V12. Geen boxer, kijk maar naar de krukas, 6 kruktrappen. Een boxer zou er 12 hebben.Martijn Koevoets schreef: En een Testarossa is natuurlijk geen V12 he Rene!
jippie :banaan:Mark Nauta schreef:True. Is inderdaad een 180graden V12.steve smith schreef:Dat is het dus wel. Een platte V12. Geen boxer, kijk maar naar de krukas, 6 kruktrappen. Een boxer zou er 12 hebben.Martijn Koevoets schreef: En een Testarossa is natuurlijk geen V12 he Rene!
Die Belg heeft één van de laatste exemplaren gekocht die van de Roadster S zijn gemaakt (nummertje 360 ofzo) en heeft 'm direct bij Alpina in Duitsland gehaald. Hij is behoorlijk verlaagd op ik geloof een KW Variante 3 schroefset. Standaard komt zo'n Roadster S in dakar setting uit de fabriek rollen (zie onderstaande lelijke foto van Autogespot van mijn auto in originele staat):M-Roadster schreef:Ik was er al bang voor dat hij hem zo heeft gekocht. Bagger, moet ik waarschijnlijk toch zelf gaan knutselen...
Er was nog een hele strakke golf 1 met een G60, was erg netjes gedaan.allen schreef:Je zag van alles (staan genoeg foto's online dacht ik), al waren er wel meer exoten dan andere wagens. Jammer dat Luco zo ongeveer de enige was die in een originele 'betaalbare' klassieker kwam. Daar had ik er best wel wat meer van willen zien.
Gelukkig maar, volgende keer ga ik met de 924 proberen te komen (hopend dat ik er ook op magluco hornsveld schreef:Ik heb het ook naar mijn zin gehad hoor![]()
Sommige porsche rijders zijn ook gewoon mensen![]()
![]()
![]()
Dankje. Maar is nog niet af.... met de kerst moet ie klaar zijn. Wilde dit niet missen.Mark Nauta schreef:@ Herman. De Exige GT3 zag er echt enorm goed uit zeg! Petje af!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten