Ik kan ook niet eens één dagje rustig aan doen of er is weer gelazer.....
Nee, het ruziemaken valt wel mee in dit draadje, maar ik vind wel dat er nu voornamelijk alleen maar meer van hetzelfde word geschreven.
Dat is te zeggen.....op de post van Cavallino na dan.
Dennis, ik weet precies welk filmpje jij bedoelt en ik heb er zelfs over zitten denken om dat verhaal daarachter als voorbeeld te nemen, maar vond het te lang geleden.
Dat filmpje met de Civic CRX gaf toen inderdaad vrijwel dezelfde reacties en kijk eens wat er van jullie terechtgekomen is.
Mede daarom was ik ook redelijk mild in mijn reactie op het filmpje....je moet iedereen een kans geven.

Turboo heeft laten merken dat hij terdege beseft dat het niveau van zijn filmpje hier niet kan, en lijkt er zelfs iets van opgestoken te hebben.
Ik zou, als ik hem was, in ieder geval het filmpje even opnieuw monteren en minstens de vluchtstrookactie en de 'kijk mij eens uit het raampje hangen met 200 km/h' eruit halen.
Maar goed, ik denk dat alles er nu wel zo'n beetje over gezegd en geschreven is dus gooi ik er nu dan toch maar een slotje op.
Iedereen kan de standpunten wat mij betreft tot in de verre toekomst nog lezen en misschien het filmje nog bekijken, maar reageren is niet meer mogelijk.
PS: Paskal, dit filmpje is
absoluut niet typerend voor een DF meet en is ook geen verslag van een DF meet.
Dat jij en alle andere lezers dat even goed beseffen.....