Autorijdend Nederland 1 vuist - Vervoer is de Toekomst
- Geelhoed
- GTRene
vaste accijns hou ik ook van, niet een jaarlijkse verhoging of zogenaamd gelul van inflatie my ass...
een vast bedrag is fair...70cent te veel maar een vast bedrag geeft wat meer rust en dat moeten ze dan ook echt in beton storten b.v 10 jaar vast zetten no matter what.
en de gasprijs moet weer los van de olieprijs, ik betaal me scheel per maand aan gas met m'n WAO zonder aanvulling (ja aanvulling van m'n reserve en huis) en denk vele mensen met mij.
Of ze moeten een vaste prijs maken voor brandstof en dat reguleren met de accijns, zeg vaste prijs brandstoffen van 1.50,-euro max! lekker rustig en vaste lasten beter berekenbaar voor iedereen...en de staat kan dan bv goedkoper inkopen das hun pakkie an, als wij maar niet meer dan 1,50 betalen..ja ik weet zal niet gebeuren maar toch, zou mij passen dat systeem ik hou van stabiliteit overzicht rust.
een vast bedrag is fair...70cent te veel maar een vast bedrag geeft wat meer rust en dat moeten ze dan ook echt in beton storten b.v 10 jaar vast zetten no matter what.
en de gasprijs moet weer los van de olieprijs, ik betaal me scheel per maand aan gas met m'n WAO zonder aanvulling (ja aanvulling van m'n reserve en huis) en denk vele mensen met mij.
Of ze moeten een vaste prijs maken voor brandstof en dat reguleren met de accijns, zeg vaste prijs brandstoffen van 1.50,-euro max! lekker rustig en vaste lasten beter berekenbaar voor iedereen...en de staat kan dan bv goedkoper inkopen das hun pakkie an, als wij maar niet meer dan 1,50 betalen..ja ik weet zal niet gebeuren maar toch, zou mij passen dat systeem ik hou van stabiliteit overzicht rust.
-
Dexter
Ach, kleinigheidjes blijf je houden hè?Marcel van Meerbeek schreef:Geelhoed,Geelhoed schreef:De namen van de oplichters zijn toch juist wel vertrouwelijk.
Of bedoel je betrouwbaar?![]()
Dom komt het in ieder geval over.
Ik bedoelde idd betrouwbaar..erg dom van me
Lijkt me ook een vreemd clubje trouwens.....zodra de mensen erachter zich verschuilen komt dat al niet goed over.
-
M@rcel
Nee Dexter, ik vind het heel erg dom van me, laten we dit ajb niet afdoen als zijnde een kleinigheidje.Dexter schreef:Ach, kleinigheidjes blijf je houden hè?Marcel van Meerbeek schreef:Geelhoed,Geelhoed schreef:De namen van de oplichters zijn toch juist wel vertrouwelijk.
Of bedoel je betrouwbaar?![]()
Dom komt het in ieder geval over.
Ik bedoelde idd betrouwbaar..erg dom van me
Lijkt me ook een vreemd clubje trouwens.....zodra de mensen erachter zich verschuilen komt dat al niet goed over.
Bij deze wil ik alle forumleden mijn welgemeende excuses aanbieden voor mijn buitengewoon domme taalfout in mijn post. Gelukkig hebben we hier op ons forum een zeer gerespecteerd forumlid, genaamd Geelhoed om mij hierop te wijzen...
Geelhoed nogmaals bedankt...
- Geelhoed
Dat is wat de staten die subsidie geven op brandstof doen. Is tijdelijk heel goed voor je economie.GTRene schreef: Of ze moeten een vaste prijs maken voor brandstof en dat reguleren met de accijns, zeg vaste prijs brandstoffen van 1.50,-euro max! lekker rustig en vaste lasten beter berekenbaar voor iedereen...en de staat kan dan bv goedkoper inkopen das hun pakkie an, als wij maar niet meer dan 1,50 betalen..ja ik weet zal niet gebeuren maar toch, zou mij passen dat systeem ik hou van stabiliteit overzicht rust.
- Geelhoed
Nou zeg, vertrouwelijk en de geheime heren hierachter kwamen mooi samen in een woordgrap. Om daar nou zo over uit je slof te schieten.Marcel van Meerbeek schreef: Nee Dexter, ik vind het heel erg dom van me, laten we dit ajb niet afdoen als zijnde een kleinigheidje.
Bij deze wil ik alle forumleden mijn welgemeende excuses aanbieden voor mijn buitengewoon domme taalfout in mijn post. Gelukkig hebben we hier op ons forum een zeer gerespecteerd forumlid, genaamd Geelhoed om mij hierop te wijzen...
Geelhoed nogmaals bedankt...
-
E60 M5
- GTRene
nee hoor dat heeft niks met subsidie geven te maken, alleen spelen met de accijns op die brandstof, meer heffen of iets minder heffen maar nog steeds enorm heffen dus van subsidie is dan geen sprake.Geelhoed schreef:Dat is wat de staten die subsidie geven op brandstof doen. Is tijdelijk heel goed voor je economie.GTRene schreef: Of ze moeten een vaste prijs maken voor brandstof en dat reguleren met de accijns, zeg vaste prijs brandstoffen van 1.50,-euro max! lekker rustig en vaste lasten beter berekenbaar voor iedereen...en de staat kan dan bv goedkoper inkopen das hun pakkie an, als wij maar niet meer dan 1,50 betalen..ja ik weet zal niet gebeuren maar toch, zou mij passen dat systeem ik hou van stabiliteit overzicht rust.