Autorijdend Nederland 1 vuist - Vervoer is de Toekomst

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Geelhoed

Bericht door Geelhoed » 20 jun 2008, 09:05

Muhahahah!

hier kan je voor 1,50€/maand lid worden.
http://www.enwar.nl

Ze eisen 70 cent vaste accijns per liter, feitelijk een verhoging van de 69.44 en 37.6 zoals nu het geval is dus!!!
Slecht geinformeerden, of afzetters?

[img:657:143]http://enwar.nl/projecten_bestanden/image002.gif[/img]

M@rcel

Bericht door M@rcel » 20 jun 2008, 10:49

Kijk, een eerste stap.

Maar wie zijn deze mensen? Ik zie geen namen en /of adressen. Komt als geheel niet echt vertrouwelijk over.

Geelhoed

Bericht door Geelhoed » 20 jun 2008, 10:59

De namen van de oplichters zijn toch juist wel vertrouwelijk.

Of bedoel je betrouwbaar? :wink:

Dom komt het in ieder geval over.

GTRene

Bericht door GTRene » 20 jun 2008, 11:58

vaste accijns hou ik ook van, niet een jaarlijkse verhoging of zogenaamd gelul van inflatie my ass...
een vast bedrag is fair...70cent te veel maar een vast bedrag geeft wat meer rust en dat moeten ze dan ook echt in beton storten b.v 10 jaar vast zetten no matter what.
en de gasprijs moet weer los van de olieprijs, ik betaal me scheel per maand aan gas met m'n WAO zonder aanvulling (ja aanvulling van m'n reserve en huis) en denk vele mensen met mij.

Of ze moeten een vaste prijs maken voor brandstof en dat reguleren met de accijns, zeg vaste prijs brandstoffen van 1.50,-euro max! lekker rustig en vaste lasten beter berekenbaar voor iedereen...en de staat kan dan bv goedkoper inkopen das hun pakkie an, als wij maar niet meer dan 1,50 betalen..ja ik weet zal niet gebeuren maar toch, zou mij passen dat systeem ik hou van stabiliteit overzicht rust.

M@rcel

Bericht door M@rcel » 20 jun 2008, 13:05

Geelhoed schreef:De namen van de oplichters zijn toch juist wel vertrouwelijk.

Geelhoed,

Ik bedoelde idd betrouwbaar..erg dom van me

Dexter

Bericht door Dexter » 20 jun 2008, 13:16

Marcel van Meerbeek schreef:

Geelhoed,

Ach, kleinigheidjes blijf je houden hè? :wink:
Lijkt me ook een vreemd clubje trouwens.....zodra de mensen erachter zich verschuilen komt dat al niet goed over.

M@rcel

Bericht door M@rcel » 20 jun 2008, 13:22

Dexter schreef:

Geelhoed,

Ach, kleinigheidjes blijf je houden hè? :wink:
Lijkt me ook een vreemd clubje trouwens.....zodra de mensen erachter zich verschuilen komt dat al niet goed over.
Nee Dexter, ik vind het heel erg dom van me, laten we dit ajb niet afdoen als zijnde een kleinigheidje.

Bij deze wil ik alle forumleden mijn welgemeende excuses aanbieden voor mijn buitengewoon domme taalfout in mijn post. Gelukkig hebben we hier op ons forum een zeer gerespecteerd forumlid, genaamd Geelhoed om mij hierop te wijzen...

Geelhoed nogmaals bedankt...

Dexter

Bericht door Dexter » 20 jun 2008, 13:25

Nou, je excuses zijn wat mij betreft aanvaard hoor! :roll: 8)

Geelhoed

Bericht door Geelhoed » 20 jun 2008, 13:25

GTRene schreef: Of ze moeten een vaste prijs maken voor brandstof en dat reguleren met de accijns, zeg vaste prijs brandstoffen van 1.50,-euro max! lekker rustig en vaste lasten beter berekenbaar voor iedereen...en de staat kan dan bv goedkoper inkopen das hun pakkie an, als wij maar niet meer dan 1,50 betalen..ja ik weet zal niet gebeuren maar toch, zou mij passen dat systeem ik hou van stabiliteit overzicht rust.
Dat is wat de staten die subsidie geven op brandstof doen. Is tijdelijk heel goed voor je economie.

Geelhoed

Bericht door Geelhoed » 20 jun 2008, 13:27

Marcel van Meerbeek schreef: Nee Dexter, ik vind het heel erg dom van me, laten we dit ajb niet afdoen als zijnde een kleinigheidje.

Bij deze wil ik alle forumleden mijn welgemeende excuses aanbieden voor mijn buitengewoon domme taalfout in mijn post. Gelukkig hebben we hier op ons forum een zeer gerespecteerd forumlid, genaamd Geelhoed om mij hierop te wijzen...

Geelhoed nogmaals bedankt...
Nou zeg, vertrouwelijk en de geheime heren hierachter kwamen mooi samen in een woordgrap. Om daar nou zo over uit je slof te schieten.

E60 M5

Bericht door E60 M5 » 20 jun 2008, 13:31

Geelhoed,

Ik denk dat hij met "dom" die site of delen daarvan bedoelde. ;) :)

Geelhoed

Bericht door Geelhoed » 20 jun 2008, 13:33

E60 M5 schreef:
Ik denk dat hij met "dom" die site of delen daarvan bedoelde. ;) :)
Oh, was dat niet duidelijk?!

Ja dat bedoelde ik uiteraard.

M@rcel

Bericht door M@rcel » 20 jun 2008, 13:37

Dom, dommer, domst

GTRene

Bericht door GTRene » 20 jun 2008, 13:54

Geelhoed schreef:
GTRene schreef: Of ze moeten een vaste prijs maken voor brandstof en dat reguleren met de accijns, zeg vaste prijs brandstoffen van 1.50,-euro max! lekker rustig en vaste lasten beter berekenbaar voor iedereen...en de staat kan dan bv goedkoper inkopen das hun pakkie an, als wij maar niet meer dan 1,50 betalen..ja ik weet zal niet gebeuren maar toch, zou mij passen dat systeem ik hou van stabiliteit overzicht rust.
Dat is wat de staten die subsidie geven op brandstof doen. Is tijdelijk heel goed voor je economie.
nee hoor dat heeft niks met subsidie geven te maken, alleen spelen met de accijns op die brandstof, meer heffen of iets minder heffen maar nog steeds enorm heffen dus van subsidie is dan geen sprake.

Plaats reactie