Dutch supercar challenge.

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Re: Dutch supercar challenge.

Bericht door Wouter81 » 26 okt 2009, 21:59

Mathieu schreef:Nee, maar we hebben hier al een, en dan noem ik ze even op.

Andre Schumacher
Luco Trulli
Nicky Kubica
Laurens Rosberg
Tristan Raikonen

En nu hebben we er ook nog een Berry Stevens, Berry Lammers, Berry van den Bebber, Berry Heidfeld bij.
Zeg het maar.
:clap:

Maar ik zal me er niet meer mee bemoeien want ik rijd maar in een Subaru Justy :roflol:
En Hielke Senna natuurlijk. :P

berry

Bericht door berry » 26 okt 2009, 22:00

quote]

Je weet alles beter en hebt op iedereen commentaar, jij komt er wel. :shithappens:
Ik zou me aansluiten bij het friese boerenverstand team :blabla: :blabla: :blabla:[/quote]

geef eens antwoord :p
nogmaals: ik zeg absoluut niet dat ik beter dan IEDEREEN ben...

Mathieu

Bericht door Mathieu » 26 okt 2009, 22:02

Berry, jongen.

Dit is een serieus forum en geen MSN of SMS.
Ik heb nu echt hoofdpijn omdat ik je getypte tekst probeer te ontcijferen.
Dank, nu neem ik maar een VSOP Cognacje uit kast misschien doet de alcohol wonderen :beer:

Heerlijk zulke avondjes, moet je nagaan, het is nog niet eens december.
Let wel! December is de maand van de verbroedering, dus iedereen aan de kerstkaarten.

Altijd lachen :D

Mathieu

Bericht door Mathieu » 26 okt 2009, 22:03

Wouter81 schreef:

Andre Schumacher
Luco Trulli
Nicky Kubica
Laurens Rosberg
Tristan Raikonen

En nu hebben we er ook nog een Berry Stevens, Berry Lammers, Berry van den Bebber, Berry Heidfeld bij.
Zeg het maar.

Maar ik zal me er niet meer mee bemoeien want ik rijd maar in een Subaru Justy :roflol:
Stom :hammer: Weer vergeten natuurlijk.

Luco

Bericht door Luco » 26 okt 2009, 22:04

roepen dat andere lutsers zijn komt op hetzelfde neer naar mijn mening.
Voorlopig rijden hun wel in zo'n trophy.
Ook al kan ik misschien helemaal niet rijden, als ik het budget zou hebben zou ik er ook best in willen rijden.

Vaak is het de kift als men zo reageerd, beetje jammer. :hammer:

Luco

Bericht door Luco » 26 okt 2009, 22:06

Mathieu schreef:
Wouter81 schreef:

Andre Schumacher
Luco Trulli
Nicky Kubica
Laurens Rosberg
Tristan Raikonen

Zeg het maar.

Stom :hammer: Weer vergeten natuurlijk.

Mathieu Rosset niet te vergeten :angel: :popcorn:

Joost H.

Bericht door Joost H. » 26 okt 2009, 22:07

..
Laatst gewijzigd door Joost H. op 26 okt 2009, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Andre

Bericht door Andre » 26 okt 2009, 22:07

Luco jij snapt nog steeds de regels niet van de DSC.

Ga de kg per pk regels maar op de subaru van brax uitrekenen. Ga de JR motorsport auto s maar uitrekenen in de SS2 er zijn er maar 3 personen in de SS2 die concurrentie aan elkaar hebben. Zolang er strijd voorin is vindt het dick het prima dat die 3 het halve veld weg rijden.

Even over mijn auto. Mijn auto is extreem afgesteld zo erg zelf dat ik er bijna zelf moeite mee heb om hem op de baan te houden. Ik hoef bijna niet eens te sturen de achterkant komt bijna vanzelf. De ramshoek in gaat elke keer met 200km met een lichte achterkant die graag een meter opzij stapt. Als je daar mee om kan gaan kan je hard gaan maar je kan er ook hard af gaan. Als jij met mijn auto zou rijden luco rij je gewoon 4 sec langzamer als mijn tijden. Je verteld zelf dat je sneller gaat in de auto van brax met meer onderstuur.

Dus als je je auto goed afsteld en dat je als rijder er hard mee gaat (2 sec is jou mening) ben je ineens illigaal. Zal lekker wezen. Als je mijn auto op de vermogens bank zet met die van JR kan ik je de uitslag wel geven.

De Vries Boerenverstand engineering heeft andere benadering al had dick mij in de SS2 gezet zonder strafsec was het ook prima geweest. Daar hoort die auto lang niet thuis en kan ik nooit winnen 100pk te weinig ongeveer. Maar dan nog zou ik niet een gek figuur slaan met een gepimpte 130i. Wat ik al eerder zei die beker doet me niks de prestatie van auto en coureur en de manier van hoe wij auto s bouwen en goeie ronde tijden neerzetten is voor ons uniek en geeft de voldoening die wij zoeken binnen de DSC.

1.53.6 op zandvoort is uniek met een 130i en wij willen nog harder.

Dan kan je makkelijk zeggen dan moet je naar de SS2 maar de auto is in vergelijk met de concurrentie die dick als legaal ziet nog altijd de minder qua vermogen. Dat de combinate De Vries boerenverstand engineering en een uit de klei getrokken grijze dak duif snelle tijden rijdt mag niet een reden zijn om maar keihard te roepen dat de auto illigaal is.

Mathieu

Bericht door Mathieu » 26 okt 2009, 22:07

luco hornsveld schreef:roepen dat andere lutsers zijn komt op hetzelfde neer naar mijn mening.
Ook al kan ik misschien helemaal niet rijden, als ik het budget zou hebben zou ik er ook best in willen rijden.

Luco, begin jij nu ook al. REAGEERD is met een T, REAGEERT.
B.T.W. Wanneer spreken we bij de rotonde af, zaterdag regent het :bag:

:D Heerlijk.

Mathieu

Bericht door Mathieu » 26 okt 2009, 22:10

Mathieu Rosset niet te vergeten
Neen, ik race niet en heb niet eens een racelicentie. Wel een strikdiploma
Dus Rosset vervalt, Luco, Jammer.

En Wouter81 heeft ook nog geen licentie dus die doet ook niet mee met het rijtje :bignews:
Resumé, Thieu en Wouter doen niet mee.

berry

Bericht door berry » 26 okt 2009, 22:11

luco hornsveld schreef:roepen dat andere lutsers zijn komt op hetzelfde neer naar mijn mening.

ah dus als ik zeg dat t lutsers zijn ben ik eeneens beter dan IEDEREEN??
budget van een trophy is 160.000 per jaar... minus bij ons ging de bak, de computer en de hydr.pomp kapot dit seizoen... das nog eens 23.000 erbij..dus waarom kift??wij reden dezelfde wagen??maarja er is indd een beetje wrijving tussen pieter en ons :p

hoop je eens op t circuit de hand te kunnen schudden..
kom lkkr belcar rijden...races duren langer dus minder geduw en schades maar meer fun
Laatst gewijzigd door berry op 26 okt 2009, 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 26 okt 2009, 22:12

Heb wel 2 motorracelicenties, dus 2x 2 wielen is ook 4. :hmmm: :)

Mathieu

Bericht door Mathieu » 26 okt 2009, 22:13

Wouter81 schreef:Heb wel 2 motorracelicenties, dus 2x 2 wielen is ook 4. :hmmm: :)
Is discutabel :hmmm:

Luco

Bericht door Luco » 26 okt 2009, 22:14

Andre schreef:Luco jij snapt nog steeds de regels niet van de DSC.

Ga de kg per pk regels maar op de subaru van brax uitrekenen. Ga de JR motorsport auto s maar uitrekenen in de SS2 er zijn er maar 3 personen in de SS2 die concurrentie aan elkaar hebben. Zolang er strijd voorin is vindt het dick het prima dat die 3 het halve veld weg rijden.

Even over mijn auto. Mijn auto is extreem afgesteld zo erg zelf dat ik er bijna zelf moeite mee heb om hem op de baan te houden. Ik hoef bijna niet eens te sturen de achterkant komt bijna vanzelf. De ramshoek in gaat elke keer met 200km met een lichte achterkant die graag een meter opzij stapt. Als je daar mee om kan gaan kan je hard gaan maar je kan er ook hard af gaan. Als jij met mijn auto zou rijden luco rij je gewoon 4 sec langzamer als mijn tijden. Je verteld zelf dat je sneller gaat in de auto van brax met meer onderstuur.

Dus als je je auto goed afsteld en dat je als rijder er hard mee gaat (2 sec is jou mening) ben je ineens illigaal. Zal lekker wezen. Als je mijn auto op de vermogens bank zet met die van JR kan ik je de uitslag wel geven.

De Vries Boerenverstand engineering heeft andere benadering al had dick mij in de SS2 gezet zonder strafsec was het ook prima geweest. Daar hoort die auto lang niet thuis en kan ik nooit winnen 100pk te weinig ongeveer. Maar dan nog zou ik niet een gek figuur slaan met een gepimpte 130i. Wat ik al eerder zei die beker doet me niks de prestatie van auto en coureur en de manier van hoe wij auto s bouwen en goeie ronde tijden neerzetten is voor ons uniek en geeft de voldoening die wij zoeken binnen de DSC.

1.53.6 op zandvoort is uniek met een 130i en wij willen nog harder.

Dan kan je makkelijk zeggen dan moet je naar de SS2 maar de auto is in vergelijk met de concurrentie die dick als legaal ziet nog altijd de minder qua vermogen. Dat de combinate De Vries boerenverstand engineering en een uit de klei getrokken grijze dak duif snelle tijden rijdt mag niet een reden zijn om maar keihard te roepen dat de auto illigaal is.

Ik snap ze wel degelijk.
Mijn punt is dat al jouw vriendjes en Hielkelikkers maar klakkeloos roepen dat iedereen die 2 seconden sneller is dan een ander, illegaal is.
Maar als Andre 2 seconden sneller is dan ligt het puur aan jouw capaciteiten, zou best kunnen hoor.
Maar het kan ook zo zijn dat een ander misschien wel even goed kan rijden als jij.
Dat roepen stoort mij gewoon enorm.

Verder weet ik ook wel dat alle SS2 auto's illegaal zijn, zo moeilijk is dat niet uit te rekenen, mijn supercopa zat standaard al op de grens, als ik dan kijk wat de rest er allemaal al aan gedaan heeft.

k33z

Bericht door k33z » 26 okt 2009, 22:16

Wat een heerlijk topic weer op de maandagavond!

@Berry, wil je aub Nederlands leren? Ik doe er ongeveer 3x langer over jou opmerkingen te ontcijferen dan de posts van de anderen in dit topic.

Luco

Bericht door Luco » 26 okt 2009, 22:16

berry schreef:

budget van een trophy is 160.000 per jaar... minus bij ons ging de bak, de computer en de hydr.pomp kapot dit seizoen... das nog eens 23.000 erbij..

kom lkkr belcar rijden...races duren langer dus minder geduw en schades maar meer fun

Moet eerst het budget maar eens rond zien te krijgen, dit jaar viel ook vies tegen qua kosten :shithappens:

berry

Bericht door berry » 26 okt 2009, 22:20

luco hornsveld schreef:
berry schreef:

budget van een trophy is 160.000 per jaar... minus bij ons ging de bak, de computer en de hydr.pomp kapot dit seizoen... das nog eens 23.000 erbij..

Moet eerst het budget maar eens rond zien te krijgen, dit jaar viel ook vies tegen qua kosten :shithappens:
kom dan bij ons in een clio rijden!!
gedeeld zijn de kosten 20-30.000 voor t hele seizoen ex.schades

Andre

Bericht door Andre » 26 okt 2009, 22:22

Luco.

Racen is de combinatie van een auto naar je hand zetten en een coureur die dat kan uitbuiten. Iedereen kan dat doen daar zijn geen regels voor hoe elke coureur zijn auto opzet.

Als je wil weten waar je staat in een gelijkwaardige auto dan moet je je volgende keer inschrijven voor de race of champions organized by Hielke.

Doe je niet mee dan weet je het ook niet.

Ik bedoel m schumacher zit toch ook niet thuis te janken omdat ie door loeb wordt verslagen in de ROC ( gelijkwaardig materiaal)

Maar racen is meer dan dat en dat is auto s naar je hand zetten de ene rijder is daar beter in dan de andere en daar mag je niet iemand op afrekenen.

Luco

Bericht door Luco » 26 okt 2009, 22:23

HAHA voor ongeveer 10k meer kan je een klasse hoger rijden in mijn supercopa :mrgreen: :mrgreen:

Mathieu

Bericht door Mathieu » 26 okt 2009, 22:25

kom dan bij ons in een clio rijden!!
gedeeld zijn de kosten 20-30.000 voor t hele seizoen ex.schades
De eerste teken van verbroedering. Ik ben een gelukkig man :angel:

Halleluja, god zij gelooft en geprezen

Luco

Bericht door Luco » 26 okt 2009, 22:28

Andre schreef:Luco.

Racen is de combinatie van een auto naar je hand zetten en een coureur die dat kan uitbuiten. Iedereen kan dat doen daar zijn geen regels voor hoe elke coureur zijn auto opzet.

Als je wil weten waar je staat in een gelijkwaardige auto dan moet je je volgende keer inschrijven voor de race of champions organized by Hielke.

Doe je niet mee dan weet je het ook niet.

Ik bedoel m schumacher zit toch ook niet thuis te janken omdat ie door loeb wordt verslagen in de ROC ( gelijkwaardig materiaal)

Maar racen is meer dan dat en dat is auto s naar je hand zetten de ene rijder is daar beter in dan de andere en daar mag je niet iemand op afrekenen.
Helemaal mee eens en daar ben ik niet sterk in.

Maar waarom is dan bij ieder ander die snel is de auto illegaal en bij jouw niet, dat antwoord heb ik nog steeds niet.
En jullie roepen dat allemaal als hardste, maar bewijzen ho maar.
Dat roepen stoort mij enorm, vooral van mensen die zelf niet meedoen en alleen maar een hele grote teringmuil hebben.

berry

Bericht door berry » 26 okt 2009, 22:30

jah ok...maar voor die 10 k extra rij je dus in een ''oude'' wagen en maak je minder uren..
arrive en drive is ook wat waard...zitten dus banden, benzine en de kennis bij .

we krijgen een heel sterk monteursteam, en er wordt speciaal voor de race een nieuw bedrijfspand gebouwd! dus we pakken het meteen professioneel aan.

Luco

Bericht door Luco » 26 okt 2009, 22:34

berry schreef:jah ok...maar voor die 10 k extra rij je dus in een ''oude'' wagen en maak je minder uren..
arrive en drive is ook wat waard...zitten dus banden, benzine en de kennis bij .

we krijgen een heel sterk monteursteam, en er wordt speciaal voor de race een nieuw bedrijfspand gebouwd! dus we pakken het meteen professioneel aan.

Oude wagen?
Valt wel mee hoor.
Rijuren in de belcar weet ik niet.
Arrive and drive is niks voor mij, thuis zelf aan de auto werken vind ik een gedeelte van de charme.
En ik heb liever een eigen auto, dan maak ik namelijk uit wat ermee gebeurd :thumbup:

Andre

Bericht door Andre » 26 okt 2009, 22:39

Luco jij weet jou vermogen en gewicht dan is het toch niet moeilijk om uit te rekenen of wel. Ik wil je evt wel een rekenmachine opsturen.

Maar dick hanteerd andere regels luco. Dick wil gewoon een klasse waarbij er verschillende mensen op een podium komen. Ik krijg meteen 40 strafsec voor de kiezen om te zorgen dat andre de vries in ieder geval niet op het podium komt. Dat feestje mislukte helaas.
Dus de room op ons toetje smaakt nog beter.

DSC "regels" moet je snappen en jij snapt ze nog steeds niet.

Mijn opa met zijn brommer rijbewijs mag binnen de DSC met een porsche in de sport klasse meedoen en M schumacher mag ook meedoen maar dan wel met een 45km autoootje. Dat is ongeveer de gedachtengang van dick. En daar moet je wat tussen in zitten:)
Laatst gewijzigd door Andre op 26 okt 2009, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Luco

Bericht door Luco » 26 okt 2009, 22:42

En jij geeft nog steeds geen antwoord, maar we vervallen dus in herhaling, jammer dat jullie op die manier jouw prestaties naar boven moeten praten.
Ik denk niet dat je dat nodig hebt.

Plaats reactie