Andre schreef:Luco jij snapt nog steeds de regels niet van de DSC.
Ga de kg per pk regels maar op de subaru van brax uitrekenen. Ga de JR motorsport auto s maar uitrekenen in de SS2 er zijn er maar 3 personen in de SS2 die concurrentie aan elkaar hebben. Zolang er strijd voorin is vindt het dick het prima dat die 3 het halve veld weg rijden.
Even over mijn auto. Mijn auto is extreem afgesteld zo erg zelf dat ik er bijna zelf moeite mee heb om hem op de baan te houden. Ik hoef bijna niet eens te sturen de achterkant komt bijna vanzelf. De ramshoek in gaat elke keer met 200km met een lichte achterkant die graag een meter opzij stapt. Als je daar mee om kan gaan kan je hard gaan maar je kan er ook hard af gaan. Als jij met mijn auto zou rijden luco rij je gewoon 4 sec langzamer als mijn tijden. Je verteld zelf dat je sneller gaat in de auto van brax met meer onderstuur.
Dus als je je auto goed afsteld en dat je als rijder er hard mee gaat (2 sec is jou mening) ben je ineens illigaal. Zal lekker wezen. Als je mijn auto op de vermogens bank zet met die van JR kan ik je de uitslag wel geven.
De Vries Boerenverstand engineering heeft andere benadering al had dick mij in de SS2 gezet zonder strafsec was het ook prima geweest. Daar hoort die auto lang niet thuis en kan ik nooit winnen 100pk te weinig ongeveer. Maar dan nog zou ik niet een gek figuur slaan met een gepimpte 130i. Wat ik al eerder zei die beker doet me niks de prestatie van auto en coureur en de manier van hoe wij auto s bouwen en goeie ronde tijden neerzetten is voor ons uniek en geeft de voldoening die wij zoeken binnen de DSC.
1.53.6 op zandvoort is uniek met een 130i en wij willen nog harder.
Dan kan je makkelijk zeggen dan moet je naar de SS2 maar de auto is in vergelijk met de concurrentie die dick als legaal ziet nog altijd de minder qua vermogen. Dat de combinate De Vries boerenverstand engineering en een uit de klei getrokken grijze dak duif snelle tijden rijdt mag niet een reden zijn om maar keihard te roepen dat de auto illigaal is.
Ik snap ze wel degelijk.
Mijn punt is dat al jouw vriendjes en Hielkelikkers maar klakkeloos roepen dat iedereen die 2 seconden sneller is dan een ander, illegaal is.
Maar als Andre 2 seconden sneller is dan ligt het puur aan jouw capaciteiten, zou best kunnen hoor.
Maar het kan ook zo zijn dat een ander misschien wel even goed kan rijden als jij.
Dat roepen stoort mij gewoon enorm.
Verder weet ik ook wel dat alle SS2 auto's illegaal zijn, zo moeilijk is dat niet uit te rekenen, mijn supercopa zat standaard al op de grens, als ik dan kijk wat de rest er allemaal al aan gedaan heeft.