Ik geloof wel dat het de bedoeling is om binnenkort bij daglicht ook nog wat te gaan filmen

Inderdaad. Mooiste is 's zomers met heldere lucht en sterrenhemel met weinig overig verkeer op de weg over mooie wegen toerenTom schreef:'s Nachts open rijden is inderdaad heerlijk 8) (ook omdat de wegen dan leeg zijn)
Dat is wel de bedoeling. Ik probeer een afspraak te regelen maar dat wil niet echt lukken. Als het aan mij ligt gaat hij nog eind september naar Noorwegen maar of dat haalbaar is betwijfel ik.Marc RS4 schreef:Gaat de compressor er ook nog op komen?
De auto is je niet bevallen afgelopen weekend?Macboy schreef:Persoonlijk hou ik niet zo van Alpina
Macboy schreef:Persoonlijk hou ik niet zo van Alpina
Nog veel cooler is een stuk Autobahn vanaf een brug filmen en dan vanaf een gelijk punt in de verte accelleren en dit twee keer filmen met en zonder de SC. Vervolgens dit naast of op elkaar (dat laatste is wel erg lastig ivm standpunt van camera en belichting) in een filmpje monteren.Martijn Koevoets schreef:Gaaf! Voor dat je hem wegbrengt nog even een 0-200-teller-filmpje schieten, kun je na afloop een leuke vergelijking maken voor de fappers hier.
Het is niet alleen die rooie in Duitsland waar ik over wakker lig. Vorige week kwam ik er een in Nederland tegen en die bleef aan mijn bumper plakken tot ik 220 op de teller had staan, toen ging de slappert afhaken.Macboy schreef:Gaaf Femme eindelijk die Carrera's bijhouden![]()
Tellerfilmpje hebben we zondag niet aan gedacht, stom. 0-275 was leuk geweest
LolFemme schreef:Ik vind het ook stom dat ik er nu in rechte lijn uit wordt gereden door een Carrera S.