Zo hoort dat!Joost schreef:Jullie gingen mooi rond mannen.
Vooral uitkomen Audi S was (in het (semi)nat) erg spectaculair. Waar de rest van het veld erg rustig op het gas ging kwamen jullie al powerslidend de bocht uit.

Zo hoort dat!Joost schreef:Jullie gingen mooi rond mannen.
Vooral uitkomen Audi S was (in het (semi)nat) erg spectaculair. Waar de rest van het veld erg rustig op het gas ging kwamen jullie al powerslidend de bocht uit.
haha zit je wat te dollen. Hoewel Coppens en van Lieshout mooie competitie zouden zijn. Alles heeft ook zijn prijskaartje. ik vind voor nu de SC te gek.Tristan schreef:DNRT was leuk maar was tijd voor nieuwe uitdaging.
Geef mij nog een half jaartje ontwikkelingTristan schreef:Dat zouden idd de 2 enige zijn die competitie geven. Maar voor sponsoren en sportief gezien was DSC de betere keuze ondanks de hogere kosten.
Denk dat dit tegen gaat vallen. jan Visser rijdt bij de eerste test al na een paar ronden 1.52 terwijl de auto nog verder aangepakt gaat worden en Dirk zal uiteindelijk ook nog wel in de richting van de 1.50 gaan.Tristan schreef:Dat zouden idd de 2 enige zijn die competitie geven. Maar voor sponsoren en sportief gezien was DSC de betere keuze ondanks de hogere kosten.
Dat wel, maar als je het niet kunt verzilveren, baal je wel enorm.Arthur schreef:Jammer. Maar 3e tijd kwalificatie geeft aan dat het verder wel goed zit, toch?
Ja, OEM. MDM is met BMW Motorsport hierover in discussie. Onboard beelden hebben we volgens mij wel.Reind schreef:Erg jammer.
k ga ervan uit dat het een OEM BMW Motorsport GT4 is? Dan zou dit toch niet mogen gebeuren.
Heb je onboard beelden gemaakt? Altijd mooi om te zien, GT4 op Spa.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], RJK en 3 gasten