Is al 100% zeker dat ik geen Nederlandse Elise ga kopen trouwens.
Ok, die kmstand had ik over het hoofd gezienStéphane schreef:@Rob: Ik ga niet €24.500 aan een Elise met 185.000km en roest uitgeven. Dan liever €10.000 minder aan eentje met de helft van de kilometers en een betere staat, maar met het stuur rechts. Vandaag nog met Elco (R32 GT-R) over gehad die de Mocal oliekoeler kwam ophalen. Hij ziet het probleem van stuur rechts ook niet. En hij heeft er ook ervaring meeZelf trouwens ook met de MG RHD van mijn ex trouwens, maar dat terzijde.
Om laten bouwen naar LHD bij van Sten is overigens niet mega duur (vind ik)Stéphane schreef:@Rob: Ik ga niet €24.500 aan een Elise met 185.000km en roest uitgeven. Dan liever €10.000 minder aan eentje met de helft van de kilometers en een betere staat, maar met het stuur rechts. Vandaag nog met Elco (R32 GT-R) over gehad die de Mocal oliekoeler kwam ophalen. Hij ziet het probleem van stuur rechts ook niet. En hij heeft er ook ervaring meeZelf trouwens ook met de MG RHD van mijn ex trouwens, maar dat terzijde.
Uhm...nee, zoiets net niet.Jurriaan schreef:http://cgi.ebay.co.uk/LOTUS-EXIGE-2000- ... dZViewItem
Zoiets?Staat tussen de 'Car Parts' Waar wel meer auto's wat goedkoper weggaan dan de mensen die ze wel in de juiste categorie weten te plaatsen...
Er gaan een paar speedsterrijders dit jaar misschien ook naar Hethel voor een bezoekje en om even te boenderen op het lotuscircuit, schijnt erg gaaf te zijn!Stéphane schreef:Bedankt voor de felicitaties![]()
@Maik: Via Internet en daarom ook bij een officiële Lotus dealer. Geen zin om dagen/weken allerlei particuliere auto's te gaan kijken. Verkoper is trouwens instructeur voor Lotus op Hethel, dus daar ga ik ook nog een keer heen waarschijnlijk
Lijkt me ook gaaf. Vanmiddag dit filmpje even zitten bekijken:Maik schreef:Er gaan een paar speedsterrijders dit jaar misschien ook naar Hethel voor een bezoekje en om even te boenderen op het lotuscircuit, schijnt erg gaaf te zijn!
Het is de 118pk versie, helemaal standaard en niets aan gedaan. Bewuste keuze daarvoor ook trouwensMaik schreef:Is het motortje nog standaard van je nieuwe aanwinst? En is het de 129pk versie of is het de 118pk?