die luco heeft echt een plaat voor zijn kop

.
nog geen verzakkingen door al dat extra gewicht?
laatste 2 weken niet heel veel meer in de hal gedaan, helaas ver van huis voor werk dat ik savonds geen zin meer heb erheen te gaan voor korte tijd ,voordat ik er ben en wat heb gegeten is het al ca 19u (5:00 gaat wekker).
Probeer iemand te strikken om mijn vloer op te schuren wat niet mega veel werk is. de een zegt een half dagje en de ander een dag maar krijg een offerte waar het lijkt alsof ik naderhand de machine mag houden... dus ook dat gaan we denk ik maar zelf doen.
Bruggen zijn binnen

hou verrassend toch meer ruimte over dan gedacht. was bang dat het erg krapjes zal worden maar het gaat prima zo! van de week even ander aansluit snoer halen. zit te denken een kleine compressor erbij te kopen met 6 liter tankje want de bruggen hebben perslucht nodig voor de verontgrendeling. Moet nu een 100 liter vat vullen wat zonde is en ding staat beste tijd te stampen voor die op druk is.
Brug achterin de hal kan gelukkig ook maximaal omhoog en heb nog redelijk ruimte over onderkant balk is 3.5 meter.
in deze hoek wil ik de balanceer/bandedemonteer machine(balanceer al gekocht

)

vanuit de kantine kun je leuk meekijken als er iemand lekker aan het knutselen is. (glas moet ik nog bestellen maar voor thuis ook het een en ander wisselen voor hr++ moet dit nog opmeten)
Tadaaaaaaa