///Joost schreef:Zo, even dit topic een flinke schop geven. Het begint zo langzamerhand weer te kriebelen, dus ik heb maar eens weer iets fiets-related gekocht:
Een mooie Tacx Cycle Motion montagestandaard. Dan kan ik eindelijk eens die Sram Red gaan installeren die al 3 maanden in een doos angstvallig ligt te wachten om gebruikt te worden.

Mooi, met zo'n standaard moet het installeren van de groep in 2 avondjes wel gepiept zijn.
Afgelopen zondag zou het lekker zacht weer zijn, een graad of 7, zonnetje erbij en droog dus besloten om naar Limburg te gaan voor een rondje door de heuvels. Eenmaal aangekomen was het grijs, grauw, windkracht 5, amper 3 graden en regende het heel de ochtend

Ik was er ook niet echt op gekleed dus na een uur had ik al geen gevoel meer in m'n voeten, dat gevoel kwam pas weer terug na een warm ritje richting huis in de auto
Erg hard ging het ook niet, amper 22km/u, dit zelfde rondje doe ik in betere omstandigheden meestal met minimaal 27 gemiddeld.
http://app.strava.com/activities/100281529" onclick="window.open(this.href);return false;