Tuurlijk, dat is hetindobesar schreef:Luco is gefrustreerd dat een auto uit een lagere klasse bijna dezelfde rondetijden rijdt?![]()
Andre schreef:Luco jij moet de regels van dick beter lezen. JR leest ze ook heel goed en bij brax racing kenne ze ze ook heel goed alleen sommige mensen hebben soms problemen met lezen.
Je moet hielke zijn reacties beter lezen misschien wordt het dan helder.
Berry, manneke, als je meer dan 40 posts hebt op D-F dan mag je zo praten. Maar met ruim minder dan 20 dan nog niet.berry schreef:jongens zeur niet...![]()
ga dan lekker cliocup ofzo rijden
berry schreef:jongens zeur niet...![]()
Misschien kan een ander die 2 seconden sneller is dat ook??????????????????????Edwin van der Velden schreef:Misschien kan Andre beter rijden?
ben jij van t forumMathieu schreef:Berry, manneke, als je meer dan 40 posts hebt op D-F dan mag je zo praten. Maar met ruim minder dan 20 dan nog niet.berry schreef:jongens zeur niet...![]()
Ik heb de regels niet verzonnen
Andre schreef:Ja bijna
Wouter zit 6 tiende achter zijn leermeester nog een paar trackdays dan zal hij er ook zijn. Dan gaat iemand zonder racelicentie top tijden rijden.
Vormen er ook altijd treintjes achter Luco op het circuit?Mathieu schreef:Nee, maar we hebben hier al een, en dan noem ik ze even op.
Andre Schumacher
Luco Trulli
Nicky Kubica
Laurens Rosberg
Tristan Raikonen
En nu hebben we er ook nog een Berry Stevens, Berry Lammers, Berry van den Bebber, Berry Heidfeld bij.
Zeg het maar.
![]()
Maar ik zal me er niet meer mee bemoeien want ik rijd maar in een Subaru Justy
vraag me af waar je over zeurt...luco hornsveld schreef:berry schreef:jongens zeur niet...![]()
Berry, jij maakt vrienden, je hebt 14 posts en je hebt het hele simonis team al beledigd
Henk thuis al beledigd
En je kan beter rijden dan ieder ander.
Binnen 14 posts is dat echt een record.
Ben benieuwd hoe je gaat presteren in een clio.
Vraagje: Als je zo goed bent als je zegt, waarom dan in een clio? er zijn snellere auto's hoor
berry schreef:vraag me af waar je over zeurt...luco hornsveld schreef:berry schreef:jongens zeur niet...![]()
Berry, jij maakt vrienden, je hebt 14 posts en je hebt het hele simonis team al beledigd
Henk thuis al beledigd
En je kan beter rijden dan ieder ander.
Binnen 14 posts is dat echt een record.
Ben benieuwd hoe je gaat presteren in een clio.
Vraagje: Als je zo goed bent als je zegt, waarom dan in een clio? er zijn snellere auto's hoor
henk beledig ik niet, zou opzich wel mogen aangezien hij in eerste instantie habets voor n zogenaamd ''kapot'' blok wou laten opdraaien..
gelukkig zijn we met hem gestopt en toen heeft hij aart maar laten betalen voor een revisie nadat die een rondje had gereden..![]()
wie is simonis btw :p k verdiep me nie zo in die teamnamen...
ik zeg niet dat k beter rij.. LEES! ik zeg dat k t vreemd vind dat delaheye een klasse hoger wordt ingedeeld terwijl hij wel echt met een fabrieks blok rijdt ipv pieter, die een cosworth heeft en beweert met fabrieksspul te rijden..
waarom een clio?? uhm waarom jij met een seat familiebak?
waar zeg k btw dat ik goed ben??omdat ik even snel ben als jochen??fijn dat je ons goed vind dan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten