Lotus Elise S2 135R
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Re: Lotus Elise
Succes Heren!
Weet je al wat je wil hebben Emiel? Exige? Caterham R500? Hoewel een Elise S1 met Honda niet te verslaan is.. lijkt me dat ook wel wat..
Het is alleen zo duur om te bouwen.. €14000,- vraagt van Sten.. anders was het misschien ook wel wat voor de 340 8) en dan maar hopen dat alles heel blijft..
Weet je al wat je wil hebben Emiel? Exige? Caterham R500? Hoewel een Elise S1 met Honda niet te verslaan is.. lijkt me dat ook wel wat..
Het is alleen zo duur om te bouwen.. €14000,- vraagt van Sten.. anders was het misschien ook wel wat voor de 340 8) en dan maar hopen dat alles heel blijft..
-
Helemaal super Stéphane, bedankt voor het opmetenStéphane schreef:Achterkant: 13,0cmElise schreef:Als je het op 2 plaatsen wilt meten, heel graag.
1 x achter het voorwiel (zeg maar bij de spatlap)
1 x voor het achterwiel
Alvast bedankt
Voorkant: 12,8cm
Beide gemeten aan de rechterkant op een LHD auto die uitgewogen is op mijn gewicht.

En heel veel plezier vandaag met het ophalen van je nieuwe aanwinst :banaan:
-
Nee moet even rustig paar weken/maanden nadenken. Gezondheid vs. gebruik vs. kosten vs. vs.vs.vs.Hans GP schreef:Succes Heren!
Of een Lotus S1 met Honda/Duratec of een Jap (Lancer evo 6/7) of een BMW met enkel en alleen kenteken om op en neer naar het Circuit te rijden.
Maar er zijn veel meer opties als Van Sten en stuk goedkoper

- Hans R
Dit is best leuk om in je Lotus te hebben.. 8)
http://www.dyno-plot.co.uk/dyno/dynoplo ... -Exige.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
248pk met een Honda K20 in een Exige en het kan nog veel gekker.. ik kwam ze tegen met 360pk in een Elise S1
Daar valt toch niet meer mee te rijden!?
http://www.dyno-plot.co.uk/dyno/dynoplo ... -Exige.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
248pk met een Honda K20 in een Exige en het kan nog veel gekker.. ik kwam ze tegen met 360pk in een Elise S1

- GTRene
volle polle continu moeilijk waarschijnlijk, maar je hoeft ook niet, je rijd zuinig halfgas net zo snel als de anderen..en doemt een recht stuk op ga je ff volle polle snel inhalen :banaan:Hans GP schreef:Dit is best leuk om in je Lotus te hebben.. 8)
248pk met een Honda K20 in een Exige en het kan nog veel gekker.. ik kwam ze tegen met 360pk in een Elise S1![]()

Echter denk wel dat vanaf 270pk in een 700<>800 kg wegende lotus je al wel goed bedeeld bent, helemaal op trackdays

-
Pk's is niet zo moeilijk, maar het onderstel heel houden is wel lastig, zeker met die lichte s1 ophanging delen ipv de stevige opel S2 delen.
Stephane is net weg gereden........
Mooie auto zeg, viel me direct weer op toen die weg reed...
Heb zijn S1 nog even gezien.. wat een plaatje
Stephane is net weg gereden........
Mooie auto zeg, viel me direct weer op toen die weg reed...

Heb zijn S1 nog even gezien.. wat een plaatje

-
Emiel, je hebt zo'n grote fout gemaakt... 

- Stéphane
Dat heeft Emiel niet gedaan en ik vind het ook niet echt sympatiek om dat zo te zeggen, allen. Niet doen, alsjeblieft.allen schreef:Emiel, je hebt zo'n grote fout gemaakt...
Emiel en ik hebben vandaag een heel goed gesprek gehad over van alles en nog wat, niet alleen over auto's. Dus ik zou het persoonlijk op prijs stellen dat je dit soort kort-door-de-bocht opmerkingen niet maakt naar iemand die je niet persoonlijk kent.
En inhoudelijk: ik ben erg blij met de auto! Ook de eigenaar van de mijne is er heel erg blij mee, want ik heb hem eind van de middag nog gesproken

- Michel P
Heren gefeliciteerd! Voor beiden een mooie deal.
Emiel kan weer lekker gaan puzzelen wat die gaat kopen, Stephane is nog een stap verwijderd van een S2 exige NA
Michel
Emiel kan weer lekker gaan puzzelen wat die gaat kopen, Stephane is nog een stap verwijderd van een S2 exige NA

Michel
-
LOL@Stéphane: De auto staat toch al op jouw naam? Dus ehhhhh.... 

- Stéphane
Het was echt serieus bedoeld in dit geval, allen. Dit leg ik je van de week nog wel off-line uit.allen schreef:LOL@Stéphane: De auto staat toch al op jouw naam? Dus ehhhhh....
- Fabian
Gefeliciteerd Ste!!
had het helemaal gemist, maar toppie!
had het helemaal gemist, maar toppie!

-
Allen / Stephane , het is ok hoor, de "grote fout" is prima zo, it's life
Heb Stephane al veel plezier gewenst dus dat doe ik niet nog een keer , nou vooruit, veel plezier
We wachten hier natuurlijlk wel op foto's

Heb Stephane al veel plezier gewenst dus dat doe ik niet nog een keer , nou vooruit, veel plezier

We wachten hier natuurlijlk wel op foto's

- Stéphane
Ik ben er nog niet aan toegekomen. Alleen maar aan het rijden geweest en de auto laten zien. Leuke reacties van vriendin en familieCapo_Miel schreef:We wachten hier natuurlijlk wel op foto's

Zometeen ga ik nog even op pad om foto's te maken en iPod/iPhone aansluiting ook even uit te proberen

-
Prachtige miscommunicatie weer, nu snap ik hem zelf. 

-
Ik ben blond, ik snap hem niet dus dat scheelt

- Stéphane
Ik kon het ook niet meer volgen, maar begon het weer te begrijpen. Hoe dan ook. Hier nog 2 foto's. Ik had mijn lange statief niet meegenomen, dus maar even snel deze 2 nu. Morgen meer 
Eerst nog eentje van de S1 in Heusden bij Robin nu:

En dan natuurlijk de eerste Rotterdamse foto als nieuwe bureaublad-achtergrond:

En gelijk maar een hele goeie zo maar even 8)

Eerst nog eentje van de S1 in Heusden bij Robin nu:
En dan natuurlijk de eerste Rotterdamse foto als nieuwe bureaublad-achtergrond:
En gelijk maar een hele goeie zo maar even 8)
-
Holy crap. Dat ziet er bruut uit.
Zelfde foto met dak eraf lijkt me nog veel mooier eigenlijk.
Maar als ik nieuwe auto heb mag je die foto nog een keer maken als je wil
Maar als ik nieuwe auto heb mag je die foto nog een keer maken als je wil

- Stéphane
Dank je! Misschien is het inderdaad ook mooi zonder hardtop. Ik vond het nu juist wel even mooi met de hardtop er op, omdat ik die er waarschijnlijk morgen af ga halen. De lijn van de auto met hardtop vind ik wel heel erg mooi, toch.Capo_Miel schreef:Holy crap. Dat ziet er bruut uit.
Uiteraard! Consider it doneCapo_Miel schreef:Maar als ik nieuwe auto heb mag je die foto nog een keer maken als je wil

- Niels
- Auto: Prius+
Gefeliciteerd met dit schitterende apparaat Stephane 

- Hans R
Staat super met die hardtop! 8) maarre.. ipod uitproberen?Stéphane schreef:Dank je! Misschien is het inderdaad ook mooi zonder hardtop. Ik vond het nu juist wel even mooi met de hardtop er op, omdat ik die er waarschijnlijk morgen af ga halen. De lijn van de auto met hardtop vind ik wel heel erg mooi, toch.Capo_Miel schreef:Holy crap. Dat ziet er bruut uit.

Zitten hier ook de Nitrons onder? Want dat wil ik nog steeds een keer uitproberen.
- GTRene
Hardtop staat gewoon erg goed 8) mooie lijnen zo 

- Stéphane
Er zit een Kenwood KDC-W707 Mask radio in, waar je dus ook een iPod op kunt aansluiten. En ook 4 speakers (2 voor en 2 achter) dus dat klinkt zelfs nog best redelijk. Ach, het is gewoon lekker voor als je aan het toeren bent. Weegt zeker 4 kg, dus dan ga ik maar wat vaker naar het toiletHans GP schreef:Staat super met die hardtop! 8) maarre.. ipod uitproberen?zit er een radio in? weet je wat dat weegt..
![]()
Zitten hier ook de Nitrons onder? Want dat wil ik nog steeds een keer uitproberen.

Op deze zitten ook Nitrons inderdaad. Dus die kun je dan komende week in Frankrijk wel even proberen, als je dat wilt.
-
Gaat de hardtop er nog af voor donderdag?! 8)