Mark Nauta - ///M power + Lexus CT200h
- frank de jonge
Re: Mark Nauta - ///M power
Hele mooie foto's van een hele MOOIE ///M3!
- Adje ///M3
Topfoto's van een Topauto!
Heb je eigenlijk ook al wat video-fragmenten van je Beemert?
Heb je eigenlijk ook al wat video-fragmenten van je Beemert?
- Mathieu
Mark, effe een tip van Thieu.
Je zou eens auto fotoreportages moeten maken, je hebt talent.

Je zou eens auto fotoreportages moeten maken, je hebt talent.
-
Xave30
Mijn favo:

- Joop
Blijft een hartstikke mooi apparaat zo'n E36 M3 (net als de E46 M3 overigens)...
- Erik K.
Deze foto is ook niet verkeerd zeg!

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Thanks heren!!
Hier nog even 2 plaatjes.

Hier nog even 2 plaatjes.
- frank de jonge
Die laatste, kon zo wel uit de folder komen 
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Mooie auto Mark ! En uiteraard ook hele mooie foto's..
Ligt het aan mij of zijn de koplampen vrij dof ?
-
EJGT3CS
Schitterende foto's, Jammer dat die gele platen zo lelijk zijn... 
- Mark Nauta
Klopt Michel. Door steen slag etc zijn ze vrij dof geworden. In die putjes gaat dan allemaal vuil etc zitten. Binnenkort ga ik eens kijken voor een setje nieuwe glazen. Tevens ook nog een linkermistlicht nodig. Hiervan is het glasje gesneuveld.Michel Huisman schreef:Mooie auto Mark ! En uiteraard ook hele mooie foto's..
-
Xave30
^^^ Kijk in de tussentijd als je een lichte compound/ swirl remover erop kan smeren ; totdat je nieuwe glazen haal. 
- MartijnGizmo
Lekker tijdloze foto's staat de auto goed! 
- Linc (Bas)
huh wat ?Ernst Jan Dekker schreef:Schitterende foto's, Jammer dat die gele platen zo lelijk zijn...
Mark Nauta schreef:
- Mark Nauta
Haha. Nice
.
Dan ziet die voorkant er opeens ook een stuk agressiever uit!
Dat stuk plastic achter het kenteken, staat daar eigenlijk altijd BMW op? Zoals hier:
http://image.europeancarweb.com/f/90507 ... t_view.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan ziet die voorkant er opeens ook een stuk agressiever uit!
Dat stuk plastic achter het kenteken, staat daar eigenlijk altijd BMW op? Zoals hier:
http://image.europeancarweb.com/f/90507 ... t_view.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tom V
Normaal alleen bij M3's.
BERT???
BERT???
-
Metchu
ah, nu zie ik pas waarom die ene foto is mooi uitgevallen! hahaha Het kenteken is verwijderd! Goeie MN 
- Macboy
Mark als ik dit zo zie: waarom heb jij niet in godsnaam zelf hier aan gedacht ? Als je het kenteken toch bewerkt door letters weg te halen, haal dan dat hele ding weg !!
Super zo Linc
Super zo Linc
- Linc (Bas)
Tis natuurlijk niet bij elke foto even makkelijk om het kenteken weg te halen, het kan allemaal wel, maar dat kost je soms best veel werk.
- Mark Nauta
Ik haal mijn plaat er gewoon eens af binnenkort. Dan eens foto's maken, weet ik ook meteen of er idd BMW onder staat.
- frank de jonge
Ben bang van niet Mark.
Die dingen waren apart te koop eerder (inzetstukken)
Die dingen waren apart te koop eerder (inzetstukken)
-
Paul
kun je shaken.. US Market only... al kun je ze wel bij de dealer bestellen.. en voor zulke antwoorden hebben we Bert niet nodig hoor 
- Tom V
Opzich begrijpelijk, daar rijden/reden ze regelmatig zonder voor kenteken plaat.
- Mark Nauta
Update van mijn kant.
Heb nu een goede 25.000km met de ///M3 erop zitten en nog steeds bevalt hij me wel erg goed. Af en toe spookt het zeker
door mijn hoofd om hem weg te doen, gewoon om weer wat anders te nemen, maar dan denk je ook aan het plezier dat hij
brengt en de staat waarin hij verkeerd. Tevens is er gewoon weinig aan alternatief in dezelfde prijsklasse. Dus ik blijf nog
even lekker rondkarren (kan zijn dat ik er over 2 weken weer anders over denk
).
Zoals gezegd, heb ik de 25.000km voor mezelf gepasseerd en is de auto zelf nu bijna bij de 190k aanbeland. Nog steeds
volledig zonder problemen. Wel is er enkele weken terug een servicebeurt uitgevoerd waarbij de volgende zaken zijn aangepakt:
- bougies vervangen
- olie (TWS 10w60) + oliefilter vervangen
- nieuw luchtfilter
- nieuwe schijven + blokken links en rechts
- multiriem(en)
- spanrol
- kettingspanner
- uitlaatrubbers
- nieuw mistlicht linksvoor
- kleppendekselpakkingen
- plaat onder voorbumper
De laatste kwam er echter 1,5 week geleden ondervandaan. Op 1 punt kon hij niet 100% worden bevestigd en waarschijnlijk
heeft hij op een drempeltje een tikkie gehad. Toen ik op de snelweg reed is hij aan één kant los komen te hangen en heeft zo
een kilomertje of 30 onder de auto meegeschuurd. De plaat was van plastic, je kan dus wel raden dat die behoorlijk weggesmolten
was aan één kant. Plaat er maar weer onder vandaan gehaald. Rij nu weer zonder, zoals ik dat eigenlijk ook al meer dan een
jaar deed.
Verder is er linksvoor een nieuwe velg gekomen. Tijdje terug kreeg ik een trilling in het stuur. Bleek verschillende oorzaken te
hebben. Schijven waren niet 100% meer, loodjes uit één van de voorwielen waren eruitgevallen en er bleek later nog een slag
in het linker voorwiel te zitten ook. Hiervoor dus opzoek gegaan naar een nieuw wiel en deze direct gemonteerd. Natuurlijk ook
de hele handel weer laten balanceren. Uitlijnen moet ik nog even laten doen, maar de trilling is in ieder geval verleden tijd.
Zoals gezegd cross ik voorlopig nog wel even lekker verder. 2 weken terug met mijn meisje 4 dagen naar Duitsland geweest,
de Eiffel en Stuttgart en ook daar bewijst de M3 gewoon weer wat voor fijne wagen hij is. Ik gebruik hem niet als racer, maar het
is voor mij gewoon echt een heerlijke snelle daily driver. Een racer komt er nog wel een keer
.
Heb nu een goede 25.000km met de ///M3 erop zitten en nog steeds bevalt hij me wel erg goed. Af en toe spookt het zeker
door mijn hoofd om hem weg te doen, gewoon om weer wat anders te nemen, maar dan denk je ook aan het plezier dat hij
brengt en de staat waarin hij verkeerd. Tevens is er gewoon weinig aan alternatief in dezelfde prijsklasse. Dus ik blijf nog
even lekker rondkarren (kan zijn dat ik er over 2 weken weer anders over denk
Zoals gezegd, heb ik de 25.000km voor mezelf gepasseerd en is de auto zelf nu bijna bij de 190k aanbeland. Nog steeds
volledig zonder problemen. Wel is er enkele weken terug een servicebeurt uitgevoerd waarbij de volgende zaken zijn aangepakt:
- bougies vervangen
- olie (TWS 10w60) + oliefilter vervangen
- nieuw luchtfilter
- nieuwe schijven + blokken links en rechts
- multiriem(en)
- spanrol
- kettingspanner
- uitlaatrubbers
- nieuw mistlicht linksvoor
- kleppendekselpakkingen
- plaat onder voorbumper
De laatste kwam er echter 1,5 week geleden ondervandaan. Op 1 punt kon hij niet 100% worden bevestigd en waarschijnlijk
heeft hij op een drempeltje een tikkie gehad. Toen ik op de snelweg reed is hij aan één kant los komen te hangen en heeft zo
een kilomertje of 30 onder de auto meegeschuurd. De plaat was van plastic, je kan dus wel raden dat die behoorlijk weggesmolten
was aan één kant. Plaat er maar weer onder vandaan gehaald. Rij nu weer zonder, zoals ik dat eigenlijk ook al meer dan een
jaar deed.
Verder is er linksvoor een nieuwe velg gekomen. Tijdje terug kreeg ik een trilling in het stuur. Bleek verschillende oorzaken te
hebben. Schijven waren niet 100% meer, loodjes uit één van de voorwielen waren eruitgevallen en er bleek later nog een slag
in het linker voorwiel te zitten ook. Hiervoor dus opzoek gegaan naar een nieuw wiel en deze direct gemonteerd. Natuurlijk ook
de hele handel weer laten balanceren. Uitlijnen moet ik nog even laten doen, maar de trilling is in ieder geval verleden tijd.
Zoals gezegd cross ik voorlopig nog wel even lekker verder. 2 weken terug met mijn meisje 4 dagen naar Duitsland geweest,
de Eiffel en Stuttgart en ook daar bewijst de M3 gewoon weer wat voor fijne wagen hij is. Ik gebruik hem niet als racer, maar het
is voor mij gewoon echt een heerlijke snelle daily driver. Een racer komt er nog wel een keer
- Arthur
- Auto: Nr.51
Kun je d'r weer ff tegen