BMW M4 Concept

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie

BMW M4 Concept

Hebben-hebben-hebben!
6
16%
Jammer, maar die varkensneus sla ik over!
14
37%
Een 435i met M Performance-pk's is wel genoeg
0
Geen stemmen
Die M's kennen we wel, het wordt tijd voor een 911
8
21%
Bel maar terug als ze met een M2 komen
4
11%
Beter dan de 1 M wordt het niet
6
16%

Totaal aantal stemmen: 38

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Re: BMW M4 Concept

Bericht door Robin » 12 jul 2014, 13:38

Laat ik 't zo forumleren DVH, jij gooide vanochtend op 'n sarcastische manier de knuppel in 't hoenderhok en Rico volgde, prima.

Maar vertel mij nou wat je/jullie de laatste tijd als 'autoliefhebber' gedaan dan?
Driftwerk, jakkeren/trackdays? Showroombezoek bij exoten? Hier op DF wat interessants posten betr exoten/rally/racerij? Of gaat 't over nieuwe sandalen en fietsen en 'n krop sla?!

:kikker:

Kortom ongeloofwaardigheid ten top?

Maar ok. Het zal mijn tijd wel duren:)

dvh

Bericht door dvh » 12 jul 2014, 14:02

Robin schreef:Laat ik 't zo forumleren DVH, jij gooide vanochtend op 'n sarcastische manier de knuppel in 't hoenderhok en Rico volgde, prima.

Maar vertel mij nou wat je/jullie de laatste tijd als 'autoliefhebber' gedaan dan?
Driftwerk, jakkeren/trackdays? Showroombezoek bij exoten? Hier op DF wat interessants posten betr exoten/rally/racerij? Of gaat 't over nieuwe sandalen en fietsen en 'n krop sla?!

Ik?
Mij zul je niet zo snel zien op een trackday. Om te kijken & auto's bewonderen misschien.
Verder rij ik wat rond in een cabrio bij mooi weer en poets ik m'n auto mooi schoon. Vorige week even bij m'n neef z'n stockcar gekeken met een 600pk blok erin.
M'n oom heeft daar ook 2 oude Corvette's die tot het laatste schroefje gerestaureerd zijn.
En eergisteren nog even met een klant bij z'n M550d staan kwijlen.
En gisteren nog even de autovisie doorgebladerd .

Verder dan dat komt het niet :)

Robin

Bericht door Robin » 12 jul 2014, 14:06

dvh schreef:
Robin schreef:Laat ik 't zo forumleren DVH, jij gooide vanochtend op 'n sarcastische manier de knuppel in 't hoenderhok en Rico volgde, prima.

Ik?
Mij zul je niet zo snel zien op een trackday. Om te kijken & auto's bewonderen misschien.
Verder rij ik wat rond in een cabrio bij mooi weer en poets ik m'n auto mooi schoon. Vorige week even bij m'n neef z'n stockcar gekeken met een 600pk blok erin.
M'n oom heeft daar ook 2 oude Corvette's die tot het laatste schroefje gerestaureerd zijn.
En eergisteren nog even met een klant bij z'n M550d staan kwijlen.
En gisteren nog even de autovisie doorgebladerd .

Verder dan dat komt het niet :)
OK dan:)

Maar als je een 1M (en 'n HP4 SS nogwat) hebt staan, en je bijv. 'n Cayman in bestelling hebt staan, en 'men' begint over Ringtijden M4/Cayman dan ben je volgens sommigen geen auto(rij)liefhebber lol.

Volgens mij zijn die 'sommigen' de weg 'n beetje kwijt:))))

dvh

Bericht door dvh » 12 jul 2014, 14:11

Huh? Geen autoliefhebber?

Nu ben jij van de tijden en ik van het goed lezen :)
Lees m'n teksten nog maar eens goed door zou ik zeggen :)

Ik zeg alleen dat het niet belangrijk is.
Zoals ik 'jullie' hier zie met de andere draadjes vind ik mezelf juist 'meer' autoliefhebber met m'n Sportautoringtijden dan 'jullie' de laatste maanden. En daar zit geen dubbele bodem in ben ik bang.
En je kunt 't zien als offence en zo bedoel ik 't op een 'milde'manier ook. Serieus.
Net als met rondentijden pikvergelijken wie nu het meest autoliefhebber is ? :)
Zit niet meer op de kleuterschool. Wat boeit dát nou weer?..

Ik heb geen compensatiedrang op dat gebied hoor Robin :)
Maar als jij dat zo wil mag jij en heel de rest van DF 100x meer liefhebber zijn.

Daar koop ik helemaal niks voor ;)

Tim N

Bericht door Tim N » 12 jul 2014, 14:34

Gewoon goed lezen en dan snap je wel dat "ringtijden" onder het kopje circuit/driftdagen valt.

Nu dat misverstand uit de wereld is, hoop ik dat je snel van je minderwaardigheidscomplex af zult zijn :lol: :wink:
dvh schreef:Autoliefhebberij heb je in zóveel vormen.

Iemand die zo'n E30 320 elke week met de hand wast. Netjes maakt en houdt. Er zuinig op is en wat toerritjes ermee maakt.
Iemand met een klassieker die wat rondjes rond de kerk ermee maakt als het boven de 20graden is.
Iemand met een hypercar die zijn droom heeft kunnen waarmaken en ermee naar liefhebbersclubjes rijdt en een keer gas geeft op de snelweg.
Iemand die simpelweg geniet van autorijden. Ongeacht welke auto er onder zijn kont zit.
Iemand die graag speelt met zijn auto op circuit/drift-dagen

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 12 jul 2014, 14:35

Robin is gewoon de allergrootste liefhebber van heel DF, heck! Ik denk zelfs van de hele wereld!

:verveeld:

Robin

Bericht door Robin » 12 jul 2014, 14:40

Nee dat ben jij Tom, de man die alles het beste weet, van horen zeggen, het gelul van het 1M kamp tot en met de KNAF. Topper van me!

:tong:

Robin

Bericht door Robin » 12 jul 2014, 14:42

Nogmaals, gelul over Ups, kroppen sla, rauwkost , fietsen en sandalen en dan mijn persoontje weer even terechtwijzen op deze manier?

Skitterend stelletje zijn jullie :lollerdelol:

Robin

Bericht door Robin » 12 jul 2014, 14:47

DVH jij zegt dat ringtijden niet belangrijk zijn. Dat is jouw idee. Ze zijn het wel en horen bij het autoliefhebber zijn.

Ik koop ook helemaal niks voor jouw relpost vanochtend, en we hebben 't er nog over.

Nee ik vind 'n paar hier geen autoliefhebber meer, eerder een stel wat een relletje ertussendoor als leuk ziet ofzo. Even prikken en dan wegrennen. daar zijn ze goed in. :)

De hele DF beleving is bij een paar gewoon 180 graden verdraaid.

Zal ik in de calorie/fiets/sandalendraad ook even de knuppel in 't hoenderhok gooien. Neh.
Ieder z'n hobby:)

dvh

Bericht door dvh » 12 jul 2014, 14:49

Doe nou niet zo mal.
Niemand stelt je terecht. Ik begin over rondetijden en niet over jou als persoon. Hier niet. Nergens niet.
Dus maak je niet gek en trek het je niet zo persoonlijk aan.

Ik snap je visie. Die van mij is anders. Kan toch?
Je voelt je persoonlijk aangevallen waar dat imo totaal niet nodig is.

Chill
:beer:

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 12 jul 2014, 14:56

Spreek ik een keer mijn bewondering uit is het weer niet goed.

Riceaux

Bericht door Riceaux » 12 jul 2014, 15:00

Afgelopen weekendje retourtje Schiphol. Snachts aan et tunnelrunnen geweest in A'dam. Week er voor toerrit gedaan met andere BMW liefhebbers, met de 1-serie. Achterbanden opgerookt en vervangen. Olie ververst. En tussendoor nog een beetje rond geknald in de omgeving. Ben ik nu een liefhebber?

En nee, ik geef ook geen reet om ringtijden. Beleving draait het om. De klik die je met een auto hebt.
En afgaande op de filmpjes en verhalen. Doe mij maar een M4! Liever dan een Cayman.

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 12 jul 2014, 15:02

Tsja, wanneer ben je een liefhebber? Ik heb eens met iemand gesproken die in een 20 jaar oude civic reed maar hij kon me alles vertellen over elke moderne sportauto. Is zo'n man dan geen liefhebber? Bullshit. Liefhebbers heb je in alle soorten en maten en er is er niet één beter dan de ander.

RVV

Bericht door RVV » 12 jul 2014, 15:04

Tjeu Robin toch je laat je wel weer kennen hoor. Het is zaterdagmiddag, ga anders je 1:18 1M even netjes op poetsen als echte auto liefhebber daarna een stukkie driften op het bureaublad :hungry: , eet ik nog een krop sla en ga dan een stukje fietsen :D Je hebt echt een probleem zo te lezen, jezelf meer liefhebber vinden dan een ander omdat die ander toevallig ook andere interesses heeft.. Dan is je wereldje wel heel erg klein. Maar goed jij bent king met je 1M.. maandagmorgen weer een lekker rondje door Heerenveen tuffen toch?

Ringtijden zijn altijd interessant maar het probleem is altijd hetzelfde geweest,, de testomstandigheden zijn niet hetzelfde. (rijders/weer etc) En dan Horst van Sportauto nemend is eigenlijk de enige referentie, maar dat schijnt weer niet de beste rijder te zijn. Robin opvallend dat jij zoveel waarde hecht aan de Sportauto ringtest.. Want ik meen dat jij in het verleden wel eens ongezouten kritiek over de kwaliteiten van Horst hebt gehad.

Maar goed ik pas wel op straks zitten we met een hartpatiënt hiero.. dat wil ik ook niet op mijn geweten hebben.. David Foei beetje vuurtje opstoken Lummel dat je er bent. Ga maar een paar brillen poetsen :tooth:

Robin

Bericht door Robin » 12 jul 2014, 15:10

Rico je hebt gelijk! Je had altijd gelijk. Ik geef 't toe.

Ik rij in 'n apparaat die trager is op de Ring dan vele karren, maar inderdaad meer beleving/excitement/fun geeft dan snellere Ringbroeders....Anyway:)

ONTOPIC.

Robin

Bericht door Robin » 12 jul 2014, 15:16

Petrolhead Tom schreef:Tsja, wanneer ben je een liefhebber? Ik heb eens met iemand gesproken die in een 20 jaar oude civic reed maar hij kon me alles vertellen over elke moderne sportauto. Is zo'n man dan geen liefhebber? Bullshit. Liefhebbers heb je in alle soorten en maten en er is er niet één beter dan de ander.
DVH zag dat vanochtend toch echt anders, maar dyslexie is bij sommigen een heikel punt...

Robin

Bericht door Robin » 12 jul 2014, 15:18

https://www.youtube.com/watch?v=ykScYYgcUo0" onclick="window.open(this.href);return false;

Bij 3:55 ongeveer zgt ie dat je beter de 7DKG kan doen ipv de 6MT vanwege zwarere koppelingpedaal en in onderste toerenregionen 'n wat haperende motor(????)

De mijne kan ik in z'n 4(!) met 25kmh bij 1000rpm over 'n minirotonde laten glijden en bij gasgeven pakt ie op al is 't een Ferrari 6.3 V12 ofzo:)

Andre

Bericht door Andre » 12 jul 2014, 16:06

Voor de fietsers onder ons ---> http://www.fiets.nl/forum/" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor de pappa's die hun fun auto ruilen voor een gezins auto en onder druk van de vrouw kinderen nemen is hier -------> http://www.forumvoorzwangerevrouwen.nl/mamapapa-baby" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor de hardlopers ------> http://www.runners.meetingpoint.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor de radijs knabbelaars -----> http://www.obesitasvereniging.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Joop

Bericht door Joop » 12 jul 2014, 16:17

:mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 12 jul 2014, 16:19

proest :tooth:

RVV

Bericht door RVV » 12 jul 2014, 17:00

Bookmarked :D (Gaat alles nalezen over radijsjes, dwarse radijsjes, driftige radijsjes) :mrgreen:

JP

Bericht door JP » 12 jul 2014, 17:10

Rico; als je interesse hebt in radijsjes, mini radijsjes (rood en wit), witkopradijsjes (ook in mini!) , red meat radish of green meet radish, dan hoor ik het wel..... :tong:

Tim N

Bericht door Tim N » 12 jul 2014, 17:40

Robin schreef: DVH zag dat vanochtend toch echt anders, maar dyslexie is bij sommigen een heikel punt...
Woordblindheid ook...
dvh schreef:Autoliefhebberij heb je in zóveel vormen.

Iemand die zo'n E30 320 elke week met de hand wast. Netjes maakt en houdt. Er zuinig op is en wat toerritjes ermee maakt.
Iemand met een klassieker die wat rondjes rond de kerk ermee maakt als het boven de 20graden is.
Iemand met een hypercar die zijn droom heeft kunnen waarmaken en ermee naar liefhebbersclubjes rijdt en een keer gas geeft op de snelweg.
Iemand die simpelweg geniet van autorijden Ongeacht welke auto er onder zijn kont zit. .
Iemand die graag speelt met zijn auto op circuit/drift-dagen

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 12 jul 2014, 17:46

Zou er ook een forum zijn voor azijnliefhebbers? :tong:

Overigens schaar ik mezelf ook wel onder een autoliefhebber. Iemand mij laten ophalen die op weg was naar Schiphol om vervolgens zelf achter het stuur te kruipen en zijn tank leeg te rijden. Heerlijk! :lol:

Anyway, blijf het een briljante auto vinden die M4. Doe mij er maar 1 in Austin Yellow. Of Sakhir Orange. En de M3 in Yas Marina Blue. Of Mineral Gray. Ook mooi. :love:

DF-user-278

Bericht door DF-user-278 » 12 jul 2014, 18:05

Robin schreef:Nogmaals, gelul over Ups, l:
:) Iedereen heeft toch z'n Ups en downs. :tooth:

Plaats reactie