Tjeu Robin toch je laat je wel weer kennen hoor. Het is zaterdagmiddag, ga anders je 1:18 1M even netjes op poetsen als echte auto liefhebber daarna een stukkie driften op het bureaublad

, eet ik nog een krop sla en ga dan een stukje fietsen

Je hebt echt een probleem zo te lezen, jezelf meer liefhebber vinden dan een ander omdat die ander toevallig ook andere interesses heeft.. Dan is je wereldje wel heel erg klein. Maar goed jij bent king met je 1M.. maandagmorgen weer een lekker rondje door Heerenveen tuffen toch?
Ringtijden zijn altijd interessant maar het probleem is altijd hetzelfde geweest,, de testomstandigheden zijn niet hetzelfde. (rijders/weer etc) En dan Horst van Sportauto nemend is eigenlijk de enige referentie, maar dat schijnt weer niet de beste rijder te zijn. Robin opvallend dat jij zoveel waarde hecht aan de Sportauto ringtest.. Want ik meen dat jij in het verleden wel eens ongezouten kritiek over de kwaliteiten van Horst hebt gehad.
Maar goed ik pas wel op straks zitten we met een hartpatiënt hiero.. dat wil ik ook niet op mijn geweten hebben.. David Foei beetje vuurtje opstoken Lummel dat je er bent. Ga maar een paar brillen poetsen